Η εταιρεία GoStudent, με έδρα τη Βιέννη, συγκέντρωσε χρηματοδότηση ύψους 95 εκατομμυρίων δολαρίων – ένα μείγμα μετοχικού και δανειακού κεφαλαίου. Στο γύρο συμμετείχε η Deutsche Bank και επενδυτές όπως οι Left Lane Capital, DN Capital, Tencent, Prosus, DST, Coatue και Softbank Vision Fund 2.
Τα κεφάλαια θα τροφοδοτήσουν την επέκταση της λύσης υβριδικής μάθησης στην περιοχή DACH. “Η GoStudent και η Studienkreis (η GoStudent εξαγοράστηκε πέρυσι) θα προσφέρουν στις οικογένειες στην Αυστρία και τη Γερμανία πρόσβαση σε πακέτα προσαρμοσμένα στο μαθησιακό στυλ και τις ανάγκες του παιδιού”. Οι μαθητές θα έχουν διάφορες διαφορετικές επιλογές για μάθηση, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατα εγκαινιασμένης πλατφόρμας εκμάθησης γλωσσών εικονικής πραγματικότητας της GoStudent.
“Οι οικογένειες θα έχουν απόλυτη ευελιξία μέσω του υβριδικού μας μοντέλου. Εάν η προτίμηση είναι για διδασκαλία εκτός σύνδεσης, αλλά η οικογένεια ταξιδεύει για το καλοκαίρι, μπορούν να κλειστούν online μαθήματα 1:1 για να διασφαλιστεί ότι δεν θα χαθεί η δυναμική. Ή, αν ένα παιδί λατρεύει να μαθαίνει αγγλικά μαζί με άλλα παιδιά, αλλά χρειάζεται υποστήριξη 1:1 στα μαθηματικά, μπορούμε να το πραγματοποιήσουμε. Για εμάς, το υβριδικό έχει να κάνει με τη διασφάλιση μακροπρόθεσμης μαθησιακής επιτυχίας που ταιριάζει στις ανάγκες του ατόμου. Αυτή η αύξηση εξασφαλίζει ότι εκμεταλλευόμαστε αυτή την ευκαιρία και σηματοδοτεί την εμπιστοσύνη ότι οδηγούμε το μέλλον της εκπαίδευσης”, λέει ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της GoStudent, Felix Ohswald.
“Ως ένας από τους πρώτους επενδυτές της GoStudent, υποστηρίξαμε το όραμα της εταιρείας και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την ομάδα να το υλοποιεί”, λέει ο Harley Miller, CEO και Managing Partner της Left Lane Capital. “Η ομάδα έχει τελειοποιήσει τη βασική της προσφορά διαδικτυακής διδασκαλίας, έχει δημιουργήσει ένα βιώσιμο μοντέλο και έχει αναπτυχθεί σε όλη την Ευρώπη. Καθώς η GoStudent διπλασιάζει τις υπάρχουσες δυνατότητες VR, εισάγει έξυπνα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και οδηγεί σε συνέργειες με την Studienkreis, βλέπουμε ακόμη περισσότερες δυνατότητες για την ολοκλήρωση του οράματός της για υβριδικά μαθήματα εκτός σύνδεσης και σε απευθείας σύνδεση, καθώς και για την εισαγωγή άλλων τεχνολογικά υποστηριζόμενων τρόπων μάθησης”.