Η Emperia συγκέντρωσε 9 εκατ. ευρώ για την κλιμάκωση του ηλεκτρονικού εμπορίου metaverse

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει κατακλύσει γρήγορα τον κόσμο. Σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν γίνει ο κανόνας και οι έμποροι όλων των μεγεθών, τύπων και τοποθεσιών αξιοποιούν πλέον μια ψηφιακή παρουσία. Ως καταναλωτές, στραφήκαμε στο ηλεκτρονικό εμπόριο αρκετά γρήγορα και πλέον οι γενιές είναι εξοικειωμένες με τη διαδικασία. Όμως, ίσως πρόκειται να εισέλθει σε μια νέα εποχή – το metaverse.

 

Η Emperia, με έδρα το Λονδίνο, βρίσκεται σε μια αποστολή να προωθήσει τα όρια του ηλεκτρονικού εμπορίου και να επιταχύνει την υιοθέτηση του “metaverse ecommerce”. Η νεοφυής επιχείρηση, που ξεκίνησε το 2019 από την εμπειρογνώμονα μόδας και λιανικού εμπορίου Olga Dogadkina και τον εμπειρογνώμονα καινοτομίας VR Simonas Holcmann, μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση και πρόκειται να επεκταθεί.

 

Λεπτομέρειες χρηματοδότησης

 

Η Emperia έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα που τροφοδοτεί τη δημιουργία καθηλωτικών εικονικών εμπειριών για εμπορικά σήματα σε πολλούς τομείς του λιανικού εμπορίου. Η ιδέα είναι να συνδυαστεί το καλύτερο και από τους δύο κόσμους – αξιοποιώντας την προσβασιμότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου με τον αντίκτυπο της προσωπικής λιανικής πώλησης. Για να το πετύχει αυτό, η startup παρέχει στους εμπόρους την τεχνολογική και οπτική υποδομή που χρειάζονται για να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν ισχυρά εικονικά καταστήματα.

 

Αυτοί οι εικονικοί χώροι ενισχύουν τις στρατηγικές λιανικής πώλησης παντός καναλιού, δημιουργώντας νέα ψηφιακά σημεία επαφής που προωθούν τη δέσμευση και αυξάνουν τις πωλήσεις. Η καινοτόμος startup αναφέρει ότι έχει αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής για τους εμπορικούς της συνεργάτες κατά μέσο όρο 73% (σε σύγκριση με τους κανονικούς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου) από την ίδρυσή της το 2019, με μέση απόδοση επένδυσης 750%.

 

Η ομάδα με έδρα το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη έχει μέχρι στιγμής συνεργαστεί με παγκοσμίως γνωστές μάρκες λιανικής πώλησης, όπως οι Bloomingdales, Dior, Sunglass Hut και Lacoste. Η δύναμη του metaverse προσελκύει πελάτες όλων των μεγεθών και των αγορών και η Emperia θέλει να το μεταφέρει αυτό στο λιανικό εμπόριο, μεταμορφώνοντας το μέλλον των αγορών για τη γενιά των ψηφιακών ιθαγενών.

 

Με αυτή τη νέα χρηματοδότηση, η νεαρή εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει την ομάδα της, να αναπτύξει την πλατφόρμα SaaS του εικονικού καταστήματος και να εμβαθύνει τις δυνατότητες της σουίτας δεδομένων που την τροφοδοτεί. Αυτό θα συμβάλει στην επιτάχυνση της παγκόσμιας εμβέλειας της Emperia στην αγορά και θα την τοποθετήσει ως ηγετική φυσιογνωμία σε αυτή την αναδυόμενη αγορά.

Exit mobile version