Ανεξάρτητα από το πόσο ταραχώδες μπορεί να είναι το οικονομικό κλίμα, οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και όλων των κλάδων πρέπει να διαθέτουν ένα σταθερό σύστημα ανθρώπινου δυναμικού. Για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η διαχείριση των διαδικασιών ανθρώπινου δυναμικού μπορεί να είναι δύσκολη, καθώς αντιμετωπίζουν έλλειμμα πόρων. Και όταν οι προϋπολογισμοί στενεύουν, η ανάγκη για μια οικονομικά αποδοτική λύση “όλα σε ένα” που εξακολουθεί να παρέχει βέλτιστη απόδοση αυξάνεται.
Την ανάγκη αυτή καλύπτει το Factorial – η ολοκληρωμένη πλατφόρμα πλήρως αυτοματοποιημένης διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού με γνώμονα τον άνθρωπο, η οποία δημιουργήθηκε με γνώμονα τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η εταιρεία με έδρα τη Βαρκελώνη έχει σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη από το λανσάρισμά της το 2016, και τώρα, την καλωσορίζουν στο αποκλειστικό κλαμπ των μονόκερων.
H εταιρεία ανακοίνωσε το κλείσιμο ενός γύρου Σειράς Γ ύψους περίπου 122 εκατ. ευρώ (120 εκατ. δολάρια) με αποτίμηση +1 δισ. ευρώ.
Του γύρου ηγήθηκε η Atomico, με τη συμμετοχή της GIC και όλων των προηγούμενων επενδυτών, συμπεριλαμβανομένων των Tiger Global, CRV, K-Fund και Creandum. Ο εταίρος της Atomico, Luca Eisenstecken, εντάσσεται στο διοικητικό συμβούλιο της Factorial στο πλαίσιο της επένδυσης.
Οι καινοτόμοι HRtech με έδρα τη Βαρκελώνη έχουν σημειώσει πάνω από 200% ετήσια αύξηση των εσόδων τους κάθε χρόνο από το 2019, επιταχύνοντας την ανάπτυξη σε 3,7x από τον γύρο Σειράς Β της εταιρείας πριν από ένα χρόνο και επεκτείνοντας την ομάδα τους σε 800 άτομα σε γραφεία στη Βραζιλία, το Μεξικό και την Ισπανία.
Αυτή η νέα ανακοίνωση είναι το κερασάκι στην τούρτα μιας απολαυστικής τούρτας και αντικατοπτρίζει τη δύναμη της ιδέας της εταιρείας καθώς και μια επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης προϊόντων και επέκτασης της αγοράς.
Η Factorial ιδρύθηκε το 2016 από τους Jordi Romero (CEO), Bernat Farrero (CRO) και Pau Ramon (CTO) και αναπτύχθηκε με το όραμα να δώσει τη δυνατότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις για τους ανθρώπους με βάση τα δεδομένα και να αυξάνουν τις διορατικότητες που βασίζονται στα δεδομένα.
Η εταιρεία βρίσκεται σε μοναδική θέση, αντιμετωπίζοντας συγκεκριμένα δύο αλληλένδετα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σε ολόκληρο τον κόσμο και σχεδόν σε κάθε τομέα της αγοράς.
Πρώτον, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις τείνουν να μην προσλαμβάνουν εξειδικευμένο προσωπικό ανθρώπινου δυναμικού παρά μόνο πολύ αργότερα στην ανάπτυξή τους. Τώρα, με την αυξανόμενη υβριδική και απομακρυσμένη εργασία, τις ελλείψεις εργαζομένων και τον υψηλό ανταγωνισμό για ταλέντα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις πασχίζουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές και ταυτόχρονα να διαχειριστούν αποτελεσματικά την πολυπλοκότητα του εργατικού δυναμικού. Δεύτερον, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν εξυπηρετούνται επαρκώς στην αγορά λογισμικού ανθρώπινου δυναμικού σε σχέση με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις που αποτελούν τους κύριους πελάτες αυτών των εργαλείων, καθώς μόνο το 30% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων θα έχει χρησιμοποιήσει λογισμικό για την εξεύρεση και πρόσληψη υποψηφίων το 2021.
Ως εκ τούτου, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν αγωνιστεί στη χρήση ενός μείγματος αυτόνομων εργαλείων που δεν ενσωματώνονται καλά και είναι αρκετά χρονοβόρα στη λειτουργία τους. Ως αποτέλεσμα, οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων χάνουν από τα μάτια τους τη μεγάλη εικόνα. Αυτό δεν αφήνει επίσης πολύ χρόνο για να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη των ανθρώπων και της κουλτούρας ή για να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα, ώστε να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με το χρόνο, το ταλέντο και τα οικονομικά.
Αυτοί οι διπλοί παράγοντες σημαίνουν ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις συχνά χάνουν αυτό που θα έπρεπε να αποτελεί βασικό τους πλεονέκτημα: την οικοδόμηση ενός οργανισμού που θέτει τους ανθρώπους του στο επίκεντρο. Εξυπηρετώντας αποκλειστικά αυτή την ανάγκη της αγοράς, η Factorial κατάφερε να εδραιωθεί ως ισχυρός παίκτης στη διεθνή σκηνή.
Το προϊόν της scale-up λειτουργεί οριζόντια, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να κάνει κάθε χαρακτηριστικό HR πιο ισχυρό και αποδοτικό, έχοντας τα να λειτουργούν απρόσκοπτα σε ένα μέρος, αντί για μια πολύπλοκη σουίτα πολλαπλών εργαλείων, πλατφορμών και χαρακτηριστικών). Για παράδειγμα, η αυτόματη σύνδεση της παρακολούθησης του χρόνου με τις αποζημιώσεις, τη διαχείριση της απόδοσης και τη μισθοδοσία γίνεται εύκολη όταν κάθε χαρακτηριστικό ζει μέσα στην ίδια πλατφόρμα SaaS.
Από τις ρίζες της στη Βαρκελώνη, η Factorial έχει αυξήσει το πελατολόγιό της από 70 σε 7.000 από το 2019, καλύπτοντας εννέα παγκόσμιες αγορές και καθιστώντας την Factorial ίσως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στον κλάδο. Την εμπιστεύονται και τη χρησιμοποιούν ήδη εταιρείες όπως οι Freshly Cosmetics, Vicio, Booking.com και Whisbi.
Η νεαρή εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να επεκτείνει περαιτέρω τις δραστηριότητές της στις υπάρχουσες αγορές στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, τις ΗΠΑ, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Γαλλία, το Μεξικό και τη Βραζιλία, συμπεριλαμβανομένου του ανοίγματος ενός ειδικού γραφείου στο Μαϊάμι και της επέκτασης σε νέες αγορές παγκοσμίως. Αυτή η νέα επένδυση θα επιτρέψει επίσης στην Factorial να επεκτείνει το βάθος των προϊόντων της και το εύρος των χαρακτηριστικών της, επιλύοντας έτσι περισσότερα προβλήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.