Οι ΜΜΕ αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ευρωπαϊκής οικονομίας. Αποτελούν περίπου το 99% του συνόλου των επιχειρήσεων σε ολόκληρη την ήπειρο, είναι σημαντικοί εργοδότες και είναι υπεύθυνες για τη διατήρηση της οικονομίας σε κίνηση προς τα εμπρός. Βρίσκονται επίσης στην πρώτη γραμμή της τεχνολογικής καινοτομίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Αντιμετωπίζουν όμως κοινές οικονομικές προκλήσεις. Για τους παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου, ειδικότερα, οι προκλήσεις προκύπτουν λόγω του ότι τα οικονομικά δεδομένα είναι διάσπαρτα σε διαφορετικές πλατφόρμες και απομονωμένα. Τα δεδομένα για πολλές από αυτές τις εταιρείες είναι διασκορπισμένα σε τραπεζικούς λογαριασμούς, PayPal, Stripe, Shopify, Klarna, Xero και άλλα. Αυτό οδηγεί σε λάθη και καθυστερεί τη βελτιστοποίηση και την ανάπτυξη.
Με έδρα το Λονδίνο, η Floodlight έχει ως στόχο να συνδέσει τις οικονομικές πληροφορίες σε ένα ταμπλό. Η εταιρεία μόλις εξασφάλισε πάνω από 5,7 εκατ. ευρώ (6,4 εκατ. δολάρια) για να αναπτυχθεί.
Η χρηματοδότηση seed έγινε υπό την ηγεσία της Aleph, και της 83 North, με τη συμβολή του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Shutterfly και διευθύνοντος συμβούλου της Amazon UK, Christopher North, του Yuval Samet, διευθύνοντος συμβούλου της RiseUp και πρώην CPO της Klarna, και του Juan Lobato, ιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της Ebury.
Η Floodlight, που ιδρύθηκε το 2021, έχει ως αποστολή να εξορθολογίσει τη χρηματοοικονομική ζωή των ΜΜΕ, συνδέοντας τις τελείες μεταξύ τραπεζών και λογιστών.
Noam Bernstein, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Floodlight: “Η κοινότητα των επιχειρηματιών του ηλεκτρονικού εμπορίου αξίζει κάτι καλύτερο από αυτό που έχει σήμερα. Θέλουμε να δώσουμε στους ηγέτες των ΜΜΕ τα εργαλεία που χρειάζονται για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους με αυτοπεποίθηση. Παρέχοντας μια απρόσκοπτη λύση οικονομικής διαχείρισης, βοηθάμε τις ΜΜΕ να ξεπεράσουν τις καθημερινές τους προκλήσεις, ενώ παράλληλα ξεκλειδώνουμε ευκαιρίες για να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Μπορούν να εξυπηρετούν καλύτερα τους διεθνείς πελάτες, τους υπαλλήλους και τους παρόχους τους και τελικά να δημιουργούν μεγαλύτερη αξία για τις επιχειρήσεις τους”.
Ο έξυπνος επιχειρηματικός λογαριασμός επιτρέπει στις ΜΜΕ να συνδέουν τις διάφορες οικονομικές πλατφόρμες που χρησιμοποιούν σε ένα ταμπλό, ώστε να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα οικονομικά τους και να αναπτύσσουν τις επιχειρήσεις τους.
Προσφέρει οικονομικές πληροφορίες που βασίζονται σε αυτές τις συνδέσεις και οι οποίες παρέχουν στους χρήστες σαφήνεια στα οικονομικά τους, αναφορές σχετικά με τις τάσεις των ταμειακών ροών και επιτρέπουν στους πελάτες να μετατρέψουν τις πληροφορίες σε πράξη μέσω τραπεζικών υπηρεσιών.
Επιπλέον, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε ανθρώπινη υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένης της οικονομικής καθοδήγησης από μια ομάδα επιτυχίας πελατών που ειδικεύεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, και, Floodlight Debit Mastercards® με απεριόριστη επιστροφή μετρητών 1% για την προώθηση της κερδοφόρας ανάπτυξής τους.