Η Freepik εξαγοράζει την Iconfinder και την Original Mockups για να επεκτείνει τη σκανδιναβική και λατινική της εμβέλεια

 

Τα τελευταία δύο χρόνια έχει αναδειχθεί η δύναμη του οπτικού περιεχομένου. Έχει γίνει βασικό μέρος της επιχειρηματικής στρατηγικής, με ομάδες σε όλο τον κόσμο να αξιοποιούν τη δύναμη των γραφικών, καθώς και να αποτελούν τη βάση μιας αυξανόμενης οικονομίας δημιουργών και πάθους.

 

Η Freepik Company, η μητρική εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τους παρόχους εικονογραφήσεων freemium (Freepik), εικονιδίων (Flaticon), προτύπων παρουσιάσεων (Slidesgo) και ενός online editor (Wepik), έχει εδραιωθεί ως παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς σε αυτόν τον χώρο και, από την έναρξή της το 2010, σημειώνει στρατηγικές κινήσεις που έχουν επιτρέψει εντυπωσιακή ανάπτυξη. Τώρα, λίγους μόλις μήνες μετά την εξαγορά της Videvo με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο (περιεχόμενο ήχου και βίντεο), η ομάδα έχει εξαγοράσει άλλες δύο εταιρείες – και επεκτείνεται στις Σκανδιναβικές χώρες και τη Λατινική Αμερική. Η Freepik διόρισε επίσης τον Carlos Cantú, πρώην στέλεχος της Twitter EMEA, ως CMO.

 

Με αυτές τις νέες συναλλαγές, η Freepik έχει αποκτήσει μια πλήρη συλλογή περιεχομένου – ικανή να παρέχει γραφικά, εικονίδια, βίντεο, εικονογραφήσεις, τρισδιάστατους πόρους και πολλά άλλα. Σημαίνει επίσης ότι οι Ισπανοί καινοτόμοι έχουν εδραιώσει τη θέση τους σε παγκόσμια κλίμακα με ισχυρά ερείσματα στην προσοδοφόρα σκανδιναβική αγορά και στην αναπτυσσόμενη αγορά της Λατινικής Αμερικής.

 

Η Original Mockups είναι μια κολομβιανή εταιρεία που προσφέρει τρισδιάστατους πόρους και πρότυπα μακέτας για να κάνει την εργασία ως σχεδιαστής ή/και δημιουργός απλούστερη και πιο εκφραστική. Με την εξαγορά της εταιρείας, η Freepik φέρνει στο δυναμικό της 100 ειδικούς στον τρισδιάστατο σχεδιασμό και τους δίνει μια ισχυρή θέση για να εισέλθουν στην ταχέως αναπτυσσόμενη και με μεγάλες προοπτικές αγορά της Λατινικής Αμερικής.

 

Τώρα, ανταποκρινόμενο στη ζήτηση των πελατών, το περιεχόμενο μπορεί να εντοπιστεί για να γίνει πιο συγκεκριμένο για τη συγκεκριμένη περιοχή. Ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος της Original Mockups, Alexander Ruiz, θα είναι επικεφαλής της καθετοποίησης 3D & Mockups στην Freepik Company.

 

Οι τρισδιάστατες εικόνες και οι μακέτες είναι μερικά από τα πιο απαιτητικά στοιχεία από τους χρήστες. Προηγουμένως, οι εσωτερικές δοκιμές εντόπισαν ορισμένα κενά γνώσεων – ειδικά όσον αφορά τα 3D και τις μακέτες – και έτσι αποφασίστηκε να αναζητηθούν αυτές οι εξειδικευμένες δεξιότητες εκτός της επιχείρησης. Πέραν αυτού, η Original Mockups και η Freepik Company συνεργάζονται στενά τα τελευταία δύο χρόνια, γεγονός που έχει καλλιεργήσει μια εξαιρετική σχέση μεταξύ των ομάδων. Μοιραζόμενες μια μεγάλη ταύτιση κουλτούρας, ήταν ένα φυσικό επόμενο βήμα η ένωση των δύο.

 

Η Iconfinder ιδρύθηκε στη Δανία το 2012 και είναι σήμερα μία από τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων εικονιδίων στον κόσμο – άμεσος ανταγωνιστής της Flaticon της Freepik. Η συμφωνία αυτή, επομένως, δίνει στη Freepik μεγαλύτερη ισχύ στην αγορά και έχει εγγενή στρατηγικό χαρακτήρα. Αντανακλά επίσης την εντυπωσιακή προσοχή της Iconfinder στη λεπτομέρεια και τη φήμη της ως βαρέων βαρών στον χώρο, η οποία θα ενισχύσει τώρα την κίνηση της Freepik προς τις σκανδιναβικές χώρες.

 

Η εξαγορά της εταιρείας με έδρα την Κοπεγχάγη θα επιτρέψει στην Freepik Company να αναπτύξει το υπάρχον χαρτοφυλάκιο και την ομάδα ειδικών σχεδιαστών της. Η φιλοδοξία είναι να συνδυάσει τα δύο προϊόντα σε μία βιβλιοθήκη οπτικών στοιχείων. Η Iconfinder απασχολεί σήμερα έξι εξειδικευμένους εμπειρογνώμονες και ιδρύθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλό της, Martin LeBlanc. Ο LeBlanc θα είναι επικεφαλής του κάθετου τομέα εικονιδίων στην Freepik Company.

 

Η αγορά των περιουσιακών στοιχείων σχεδιασμού γνωρίζει άνθηση, αλλά ορισμένες πτυχές, όπως τα 3D και οι μακέτες, απαιτούν εξειδικευμένες δεξιότητες για τις οποίες είναι δύσκολο να προσληφθούν άτομα. Και οι δύο πρωτοπόροι στις αγορές τους, η Iconfinder και η Original Mockups φέρνουν στην Freepik Company τεχνολογία και ταλέντο που θα βοηθήσουν τους πελάτες να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες απαιτήσεις των δημιουργικών βιομηχανιών και των επαγγελματιών της τεχνολογίας.

 

Ο νέος κόμβος LATAM με 100+ εξειδικευμένους επαγγελματίες δίνει στην Freepik Company τη δυνατότητα να κλιμακώσει την παραγωγή άλλων περιουσιακών στοιχείων και να εντοπίσει περαιτέρω το περιεχόμενο και το UX εν μέσω διεθνούς επέκτασης.

 

Μαζί με τις υπάρχουσες δυνατότητες της Freepik Company σε οπτικά στοιχεία – οι οποίες περιλαμβάνουν την επιτυχή ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) – και οι δύο εξαγορές δημιουργούν μια πλήρη συλλογή γραφικών πόρων για προσωπική και εμπορική χρήση. Αυτά τα ορόσημα εδραιώνουν την αγορά, ενώ παράλληλα προσθέτουν ταλέντο παγκόσμιας κλάσης για την υποστήριξη της επόμενης φάσης ανάπτυξης της Freepik Company.

 

Η Freepik έχει ήδη αναγνωριστεί ως μία από τις “1000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες ευρωπαϊκές εταιρείες” σύμφωνα με τους Financial Times για τέσσερα συνεχόμενα έτη και ως μία από τις 50 καλύτερες εταιρείες πώλησης λογισμικού σύμφωνα με την G2Company – οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα ακολουθήσει στον ορίζοντα!

 

Exit mobile version