Η Freshsound κερδίζει 1,3 εκατομμύρια ευρώ για την πρωτότυπη πλατφόρμα αδειοδότησης μουσικής

Η δημιουργία περιεχομένου και η διαδικτυακή αφήγηση είναι δύο τομείς τεράστιας ανάπτυξης – από την άνοδο των ελεύθερων επαγγελματιών που ασχολούνται με το περιεχόμενο έως τις εταιρίες που χρησιμοποιούν streaming και περιεχόμενο για μάρκετινγκ, είναι ένας τομέας που εκρήγνυται. Ένα πράγμα χρειάζονται όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στο χώρο: πρόσβαση σε premium και πρωτότυπη μουσική. Και εδώ έρχεται η Freshsound.

 

Η πλατφόρμα αδειοδότησης της Freshshound, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από τους Stephen Gyasi και Sara Larsson, διασφαλίζει ότι οι content creators και οι storytellers έχουν την καλύτερη δυνατή μουσική για το οπτικό τους περιεχόμενο. Η startup μόλις συγκέντρωσε 1,3 εκατομμύρια ευρώ από διάσημους αγγέλους και οικογενειακά γραφεία.

 

Οι επενδυτές περιλαμβάνουν τους Aligned Ventures, Kristina Tunkrans (πρώην Partner är Cederquist, Διευθύνων Σύμβουλος της PRMD publishing/AtNight και Chief of Music, Epidemic Sound), Shiv Prakash (πρώην Αντιπρόεδρος Επενδύσεων, Hipgnosis Song Fund), Marcus Konstantino (Partner, HDR Partners) , Gustav Nordlindh (ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος στη Royal Streaming), Kim Fai Kok και Dara Gill (Framtid).

 

Με αυτή τη νέα χρηματοδότηση, η σουηδική ομάδα ανακοίνωσε επίσης ότι η Helen McLaughlin, πρώην Διευθύνουσα Σύμβουλος της Warner Music Sweden, Επικεφαλής A&R στη Sony Music Sweden, Επικεφαλής A&R και Business Development στο The Kennel και Διευθύνουσα Σύμβουλος της V2 Music Scandinavia θα συμμετάσχει ώστε να οδηγήσει σε επέκταση και ανάπτυξη. Η ίδια σχολίασε: «η ανάγκη για ένα εργαλείο που θα κάνει τη διαδικασία πιο γρήγορη και απρόσκοπτη, επιτρέποντας παράλληλα στους δημιουργούς και τους κατόχους δικαιωμάτων να θέτουν τους δικούς τους όρους και απαιτήσεις σε ποιο πλαίσιο η μουσική τους πρέπει να είναι διαθέσιμη στους πελάτες είναι πρωταρχικής σημασίας. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη που γίνομαι μέλος της ομάδας Freshsound, καθώς η πλατφόρμα προσφέρει όλα αυτά.»

 

Ενώ η δημιουργία περιεχομένου εκρήγνυται, χρειάζεται όλο και περισσότερη πρωτότυπη μουσική – και τη χρειάζεται με γρήγορο ρυθμό. Οι ομάδες μάρκετινγκ και οι διαδικτυακοί storytellers δημοσιεύουν περιεχόμενο σε υψηλή συχνότητα και χρειάζονται πολλές επιλογές μουσικής για να διατηρήσουν τον ρυθμό. Ωστόσο, η αδειοδότηση πρωτότυπων τραγουδιών για εμπορική χρήση (επώνυμο περιεχόμενο, παιχνίδια, ταινίες και τηλεοπτικές σειρές) μπορεί να κάνει μήνες να ολοκληρωθεί.

 

Αυτό καθοδηγείται από μια δυσκίνητη διαδικασία που περιλαμβάνει πολλά μέρη, περίπλοκες διαπραγματεύσεις και χρονοβόρα διοικητική εργασία με δισκογραφικές εταιρείες, τραγουδοποιούς ή οποιονδήποτε κάτοχο δικαιωμάτων. Για τις επωνυμίες και τους δημιουργούς, αυτό σημαίνει ότι εγκαταλείπουν την τέλεια μουσική για το περιεχόμενό τους για μια πολύ πιο γρήγορη και ευκολότερη διαδικασία.

 

Η startup τεχνολογίας μουσικής δημιούργησε μια αυτοματοποιημένη προεκκαθαρισμένη πλατφόρμα αδειοδότησης και μια αγορά για πρωτότυπη μουσική που εξαλείφει όλες τις τριβές των διαπραγματεύσεων και επιτρέπει στους δημιουργούς και τους αφηγητές να αδειοδοτούν αμέσως τραγούδια premium για το περιεχόμενό τους. Η πλατφόρμα διαθέτει επίσης μια δυνατότητα ανακάλυψης μουσικής και ένα δυναμικό μοντέλο τιμολόγησης που δίνει αμέσως στους πελάτες μια προσφορά για κάθε τύπο χρήσης.

 

Ήδη η νεαρή εταιρεία έχει υπογράψει συμφωνίες με περισσότερες από 60 δισκογραφικές και εκδότες, προκαθορίζοντας πλήρως τη μουσική και προσθέτει συνεχώς περισσότερα τραγούδια. Μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες όπως η McCann και η Forsman Bodenfors έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της Freshsound για τις καμπάνιες τους.

 

Ο Stephen Gyasi, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Freshsound, δήλωσε: «Η αγορά συγχρονισμού και αδειοδότησης δεν έχει ψηφιοποιηθεί ακόμη. Ενώ βλέπουμε αυξημένη ζήτηση για ποιοτική μουσική, η διαδικασία αδειοδότησης τραγουδιών είναι πολύ περίπλοκη και χρονοβόρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι τραγουδοποιοί και οι καλλιτέχνες να χάνουν πιθανά κέρδη, ενώ οι δημιουργοί και οι αφηγητές χάνουν την ευκαιρία να αποκτήσουν το τέλειο τραγούδι για το οπτικό τους περιεχόμενο. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι κάτοχοι των δικαιωμάτων θα παραμείνουν υπό τον πλήρη έλεγχο και την ιδιοκτησία των δικαιωμάτων τους και να καταστήσουμε ευκολότερη από ποτέ την αδειοδότηση μουσικής υψηλής ποιότητας.»

 

Αυτή η νέα επενδυτική ώθηση θα επιτρέψει στην start-up να επιταχύνει γρήγορα την εμπορική επέκτασή της, να επεκτείνει τον κατάλογό της, την ανάπτυξη προϊόντων και την Ε&Α και να λανσάρει την πλατφόρμα αδειοδότησης στις Σκανδιναβικές χώρες, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Με μια ομάδα που έχει ήδη αντλήσει από την εμπειρία της σε εταιρείες και δισκογραφικές εταιρείες όπως η Warner Music, V2 Music, Hipgnosis, Spotify, Epidemic Sound, EMI, Sony Music, iZettle, Dassault Systèmes και BCG, η Freshsound θα χρησιμοποιήσει το νέο κεφάλαιο για να συνεχίσει να προσελκύει εξαιρετικά ταλέντα στην εταιρία.

 

Exit mobile version