Η δημιουργία περιεχομένου και η διαδικτυακή αφήγηση ιστοριών είναι δύο τομείς τεράστιας ανάπτυξης – από την άνοδο των ελεύθερων επαγγελματιών που ασχολούνται με την επιμέλεια περιεχομένου μέχρι τις μάρκες που χρησιμοποιούν τη ροή και το περιεχόμενο για μάρκετινγκ. Ένα πράγμα που χρειάζονται όλοι οι παίκτες του χώρου είναι η πρόσβαση σε premium και πρωτότυπη μουσική. Και αυτό είναι που στοχεύει να προσφέρει η ομάδα Freshsound με έδρα τη Στοκχόλμη.
Η Freshsound, που ιδρύθηκε το 2021 από τον Stephen Gyasi και τη Sara Larsson, προσφέρει μια αυτοεξυπηρετούμενη πλατφόρμα αδειοδότησης για μουσική που κυκλοφορεί στο εμπόριο. Η νεοφυής επιχείρηση εξασφάλισε τώρα 2 εκατ. ευρώ σε νέο γύρο χρηματοδότησης, προσθέτοντας τα 1,3 εκατ. ευρώ που εξασφάλισε πέρυσι.
Ο γύρος αυτός πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία των Zenith Venture Capital και Aligned, με την υποστήριξη μιας σειράς επενδυτών με εμπειρία στη μουσική, την καινοτομία, την ανάπτυξη προϊόντων και τις πωλήσεις. Σε αυτούς περιλαμβάνονται οι Kristina Tunkrans (πρώην δικηγόρος και ειδικός σε θέματα πνευματικών δικαιωμάτων), Erik Segerborg (επενδυτής και πρώην στέλεχος των Hemnet και Avito), Gustav Nordlindh (ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Royal Streaming), William Olsson (παραγωγός ταινιών και σκηνοθέτης) και Shiv Prakash (πρώην αντιπρόεδρος της επενδυτικής ομάδας της Hipgnosis Song Management).
Stevie Gyasi, Διευθύνων Σύμβουλος, Freshsound: “Οι επενδυτές μας αναγνωρίζουν τη σημασία της αποστολής μας να μεταμορφώσουμε τη διαδικασία δικαιωμάτων για την εμπορική μουσική. Αυτός ο επενδυτικός γύρος θα βοηθήσει τη Freshsound να δημιουργήσει τη δεξαμενή επαγγελματιών αφηγητών στη διαφήμιση και την παραγωγή, αυξάνοντας τις δυνατότητες για τους δημιουργούς μουσικής να κερδίσουν χρήματα και για τους δημιουργούς περιεχομένου να δημιουργήσουν ακόμη πιο εντυπωσιακό περιεχόμενο. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε το ταξίδι μας στην επόμενη φάση και θα φέρουμε περισσότερους χρήστες στον σκοπό μας”.
Η Freshsound βοηθά τους δημιουργούς περιεχομένου σε διαφημίσεις, ταινίες, τηλεόραση και παιχνίδια να δημιουργήσουν πιο εντυπωσιακό περιεχόμενο παρέχοντας μια άμεση πλατφόρμα αδειοδότησης. Με τη χρήση της πλατφόρμας, οι δημιουργοί μπορούν να επιλέγουν και να λαμβάνουν συστάσεις για μουσική με εμπορικό προσανατολισμό από μια πρωτότυπη αγορά μουσικής που καταργεί την τριβή των διαπραγματεύσεων.
Περαιτέρω, η εταιρεία αξιοποιεί ένα δυναμικό μοντέλο τιμολόγησης για να δώσει αμέσως στους χρήστες μια προσφορά για οποιαδήποτε χρήση και τη δυνατότητα να αδειοδοτήσουν το τραγούδι για εμπορική χρήση, και αυτή η απλή και βολική διαδικασία βοηθά τους δημιουργούς μουσικής να κερδίσουν καλύτερα από τη μουσική τους.
Με αυτή την τελευταία χρηματοδότηση, η σουηδική startup σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί παγκοσμίως, δημιουργώντας παράλληλα μια ισχυρή βάση στις Σκανδιναβικές χώρες. Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί επίσης για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας των δυνατοτήτων της πλατφόρμας για την αδειοδότηση μουσικής για κάθε είδους παραγωγή.