Η Frontegg συγκεντρώνει 40 εκατομμύρια δολάρια για την πλατφόρμα διαχείρισης χρηστών για εφαρμογές B2B

Η Frontegg, η οποία έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα διαχείρισης χρηστών για εφαρμογές B2B, ανακοίνωσε τη συγκέντρωση 40 εκατομμυρίων δολαρίων στη χρηματοδότηση της Series B, με επικεφαλής την Stripes και τον παγκόσμιο επενδυτή λογισμικού Insight Partners. Αυτό ακολουθεί τη Σειρά Α των 25 εκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο Δεκέμβριο και ανεβάζει το συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε από τα VC, συμπεριλαμβανομένων των Pitango First, Global Founders Capital και i3 Equity, στα 70 εκατομμύρια δολάρια.

 

Η λύση της Frontegg παρέχει υποδομή διαχείρισης χρηστών για B2B SaaS, που διαχειρίζεται το πλήρες ταξίδι του χρήστη, από την εγγραφή έως τη συνδρομή. Η πλατφόρμα είναι πολλαπλών ενοικιαστών στον πυρήνα της, γεγονός που επιτρέπει την ευαισθησία σε επίπεδο οργανισμού για οποιαδήποτε ρύθμιση ή διαμόρφωση.

 

Η βιομηχανία SaaS γνώρισε τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, με την Gartner να προβλέπει ότι οι δαπάνες SaaS θα φτάσουν τα 208 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, από 176 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022. Έρευνα που διεξήχθη από την Frontegg διαπίστωσε ότι περισσότερο από το 70% των κύκλων χρηματοδότησης της Σειρά Α που ανακοινώθηκαν φέτος ήταν που συγκεντρώθηκαν από εταιρείες B2B SaaS.

 

«Σήμερα, οι χρήστες επαγγελματικών εφαρμογών αναμένουν να εγγραφούν απρόσκοπτα για προϊόντα που χρησιμοποιούν σύγχρονες μεθόδους ελέγχου ταυτότητας, να προσκαλούν μέλη της ομάδας, να ελέγχουν τους ρόλους τους, να ορίζουν πολιτικές ασφαλείας σε όλο τον οργανισμό και να αναβαθμίζουν τα επίπεδα συνδρομής», δήλωσε ο Sagi Rodin, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Frontegg. . «Η οικοδόμηση αυτών των δυνατοτήτων στο εσωτερικό είναι εξαιρετικά μεγάλης έντασης πόρων λόγω της πολυπλοκότητας, της ευαισθησίας και του εύρους τους. Τα υπάρχοντα προϊόντα διαχείρισης χρηστών προσφέρουν μερικές λύσεις, επειδή επιλύουν μόνο τον έλεγχο ταυτότητας και είναι κατασκευασμένα για τη διαχείριση ατόμων, όχι ομάδων και οργανισμών.»

 

Σύμφωνα με την Frontegg, η οποία ιδρύθηκε το 2019 από τους Sagi Rodin (CEO) και Aviad Mizrachi (CTO), λειτουργεί πλέον ως υποδομή διαχείρισης χρηστών για περισσότερες από 150 εταιρείες B2B SaaS σε όλο τον κόσμο, από ταχέως αναπτυσσόμενες startups έως εταιρείες Fortune 100 . Στους πελάτες περιλαμβάνονται τα Datadog, Materialize, Okera, Hunters.AI, Tomorrow.io και άλλοι.

Exit mobile version