Friday, June 27, 2025
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Η Gen Z καθορίζει το μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας

in HIGHLIGHTS, THEINSIDER, TOPNEWS, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
0
Η Gen Z καθορίζει το μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας

Η  δίψα των ανθρώπων για ταξίδια παραμένει άσβεστη και αυτό έγκειται στο γεγονός ότι θεωρούν τον εαυτό τους πολίτη του κόσμου έτοιμο να βιώσει διαφορετικές εμπειρίες, να βγει από τη ζώνη ασφαλείας του και να έρθει σε επαφή με νέους πολιτισμούς, ήθη και έθιμα, αλλά και τρόπο ζωής.

Παλαιότερα αρκούσε μια φωτογραφία στα πιο εμβληματικά αξιοθέατα ενός προορισμού ή η επίσκεψη σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία. Σήμερα η έννοια του ταξιδιού έχει λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις, γεγονός που επιτάσσει από τους επαγγελματίες στον κλάδο του τουρισμού να βρίσκονται σε διαρκή επαγρύπνηση και να αφουγκράζονται τις ανάγκες των τουριστών που είναι “ψαγμένοι” και απαιτητικοί.

Το target group πρέπει να εντοπιστεί, να αναλυθεί και στη συνέχεια να χαραχθεί η κατάλληλη στρατηγική που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του. Βέβαια υπάρχουν και οι λεγόμενοι αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα. Διότι μπορεί το προϊόν να είναι ποιοτικό όμως η τουριστική ροή έχει να κάνει και με την πολιτική που εφαρμόζει κάθε χώρα στο εσωτερικό της. Ενδεικτική είναι η περίπτωση της Κίνας, μιας πολύ κρίσιμης αγοράς για την Ευρώπη, η οποία έχει αργήσει να ανοίξει και ως εκ τούτου έχει δημιουργήσει τεράστια “τρύπα” στα έσοδα.

Από το Πουκέτ μέχρι το Παρίσι, οι μεγάλοι τουριστικοί προορισμοί βασίζονται σε κατά μέσο όρο 150 εκατομμύρια Κινέζους ταξιδιώτες που ξοδεύουν έως και 255 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για περιηγήσεις στα αξιοθέατα. Τώρα, τρία χρόνια μετά την πανδημία του COVID-19, πολλοί από αυτούς τους προορισμούς αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι θα περάσει καιρός μέχρι να επιστρέψουν οι Ασιάτες. Σε κάθε περίπτωση προετοιμάζονται για την επόμενη μέρα στοχεύοντας στην γενιά Gen Z, η οποία καθορίζει και τις παγκόσμιες τάσεις.

Ποιο είναι όμως το προφίλ αυτής της κατηγορίας ταξιδιωτών; Τι αναζητούν στα ταξίδια τους και με ποια κριτήρια επιλέγουν έναν προορισμό;

Η αγοραστική δύναμη των Gen Z αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο και τα ταξίδια αποτελούν δίοδο για την αναψυχή και την απόλαυση. Σύμφωνα με έρευνα του Global Business Travel Association, περισσότεροι από τους μισούς (52,7%) των ταξιδιωτών Gen Z που ερωτήθηκαν αναζήτησαν ταξιδιωτικές πληροφορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε πλατφόρμες σύντομων βίντεο, συμπεριλαμβανομένων των Xiaohongshu, Kuaishou, Weibo και Bilibili. Περίπου το 49% των ερωτηθέντων επέλεξε διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTAs) όπως το Trip.com, το Qunar και το Meituan, ενώ μόλις το 16,7% των τουριστών χρησιμοποιούσαν υπηρεσίες εκτός σύνδεσης για να λάβουν πληροφορίες.

Το 2022, οι τιμές και ο προϋπολογισμός παρέμειναν οι κύριοι παράγοντες για τον προγραμματισμό των διακοπών τους, ενώ στην επιλογή του τελικού προορισμού έλαβαν υπόψη την ευκολία και την ασφάλεια μεταφοράς. Το 62,5 % χρησιμοποιεί OTA για να κάνει κράτηση για τα ταξίδια του, με τους επίσημους ιστότοπους προμηθευτών να έρχονται στη δεύτερη θέση, ακολουθούμενοι από ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και ηλεκτρονικού εμπορίου όπως οι Xiaohongshu, Douyin και Taobao.

Τα δεδομένα αποκάλυψαν επίσης ότι τα φυσικά τοπία αποτέλεσαν την κύρια έλξη για τους τουρίστες Gen Z το 2022. Παρά την ενίσχυση της αγοραστικής τους δυνατότητας, οι Κινέζοι ταξιδιώτες δεν έδειχναν μεγάλο ενδιαφέρον να επισκεφτούν δημοφιλή εμπορικά κέντρα λιανικής ή πολυτελείς τοποθεσίες.

Τα ψώνια που είχαν στο παρελθόν την τιμητική τους, πλέον περνούν σε δεύτερη μοίρα και ο λόγος είναι ότι τα περισσότερα διεθνή brands υιοθετούν παρόμοια τιμολογιακή πολιτική στις αγορές που διαθέτουν τα προϊόντα τους, ενώ δεν υπάρχουν μεγάλες νομισματικές αποκλίσεις. Η Gen Z δείχνει μια προτίμηση στην πεζοπορία, στις πτήσεις σε χαμηλό υψόμετρο και τα θαλάσσια σπορ.

Κατά γενική ομολογία, οι Κινέζοι τουρίστες αναζητούν πλέον κάτι περισσότερο από μια ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία. Είναι πολύ συγκεκριμένοι όσον αφορά τους ταξιδιωτικούς τους στόχους και πρόθυμοι να συναντήσουν άτομα που μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα . Αυτό ανοίγει χώρο στις εταιρείες να εμπλακούν στην ψηφιακή αγορά και να επενδύσουν σε εφαρμογές κοινωνικών μέσων αξιοποιώντας εργαλεία που προωθούν τα ταξίδια και τον τουρισμό.

Ο τρόπος για να κερδίσετε τις καρδιές των ταξιδιωτών, ιδιαίτερα σε αυτήν τη δημογραφική ομάδα, είναι να προσφέρετε εμπειρίες (και όχι προϊόντα) – που μπορεί να έχουν μεγαλύτερη αξία σε ατομικό επίπεδο.

Πηγή: fortunegreece.com

Share1Tweet1Share

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    154 shares
    Share 62 Tweet 39
  • Η σημασία του ευέλικτου branding για μία επιχείρηση

    21 shares
    Share 8 Tweet 5
  • Εξασφάλιση χρηματοδότησης έως 130 εκατ. ευρώ για έργα και δράσεις του δήμου Αθηναίων

    12 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας ανέβασε στο 16% τα επιτόκια

    28 shares
    Share 11 Tweet 7
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

December 19, 2023
Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

December 19, 2023
Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

December 19, 2023
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

December 19, 2023
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

December 19, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    426 shares
    Share 170 Tweet 107
  • 5 από τις καλύτερες ταινίες για επιχειρήσεις και startups που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix

    93 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    154 shares
    Share 62 Tweet 39
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ