Η γερμανική πλατφόρμα B2B οικολογικών εμπορικών σημάτων ECO Group επεκτείνεται με 7,5 εκατ. ευρώ

Ο γύρος Σειράς Α της ECO Group πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία της Acton Capital και περιλαμβάνει επενδύσεις από τον υφιστάμενο επενδυτή Fair Capital Partners.

Η γερμανική πλατφόρμα B2B για τα οικολογικά εμπορικά σήματα ECO Group συγκέντρωσε 7,5 εκατομμύρια ευρώ για να επεκταθεί. Ο γύρος πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία της Acton Capital και περιλαμβάνει τον υφιστάμενο επενδυτή Fair Capital Partners.

Η νεοφυής επιχείρηση που ιδρύθηκε το 2022 από τους Thomas Nehfischer και Christoph Schwerdtle (και οι δύο πρώην Proctor & Gamble) διαθέτει μάρκες ομορφιάς και οικιακής χρήσης όπως οι Naiked, Hydrophil, Daily Good και Herbalind.

“Οι καταναλωτές όλων των ηλικιών αναζητούν όλο και περισσότερο υψηλής ποιότητας, βιώσιμα προϊόντα. Η ECO Group έχει δημιουργήσει μια μοναδική πλατφόρμα για μια νέα γενιά καινοτόμων εμπορικών σημάτων σε αυτόν τον τομέα”, λέει ο Christoph Braun, εταίρος της Acton Capital. “Από την αρχή, εντυπωσιαστήκαμε από την έλξη της εταιρείας, καθώς και από την αριστεία και τη δέσμευση της ομάδας της”.

Η ECO Group αγόρασε επίσης πλειοψηφικό πακέτο μετοχών στην εταιρεία εμπορικών σημάτων καλλυντικών JM Nature GmbH.

“Είμαστε ευτυχείς που έχουμε τόσο καταξιωμένους επενδυτές που μοιράζονται το όραμά μας για μεγιστοποίηση του θετικού αντίκτυπου στο περιβάλλον και την κοινωνία και μας υποστηρίζουν στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης”, λέει ο Schwerdtle. “Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα διπλασιάσουμε την προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε έναν κόμβο για καινοτόμα, βιώσιμα εμπορικά σήματα και να παρέχουμε στους καταναλωτές μια αυξανόμενη γκάμα φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων”.

Exit mobile version