Ενώ ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει αλλάξει πολλές επιχειρηματικές διαδικασίες τα τελευταία χρόνια, μια σταθερά έχει παραμείνει στη θέση της – η δύναμη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για τις εταιρείες Β2Β, το e-mail εξακολουθεί να αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων και εξακολουθεί να είναι το πιο αποτελεσματικό και βολικό κανάλι για τους πελάτες. Για πολλούς προμηθευτές όμως, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο συνεπάγεται περισσότερη χειρωνακτική εργασία.
Με στόχο να φέρει τόσο τον αγοραστή όσο και τον προμηθευτή στην ίδια σελίδα, καθιστώντας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αυτόνομο και επιτρέποντας έτσι στους προμηθευτές να προσφέρουν στους αγοραστές τη μέθοδο επικοινωνίας της επιλογής τους, αναπτύχθηκε η δανέζικη νεοφυής επιχείρηση Go Autonomous. Και τώρα μόλις συγκέντρωσε τον πρώτο γύρο χρηματοδότησής της.
Η Go Autonomous, η οποία προηγουμένως ήταν bootstrapped, ιδρύθηκε το 2021 στην Κοπεγχάγη από τους Bjarke Ruse Sejersen, Nikita Smagin, Jacob Ramlov και Jacob Hessellund.
Αυτή η αρχική επένδυση ύψους 3,1 εκατομμυρίων ευρώ πραγματοποιήθηκε υπό την καθοδήγηση της γερμανικής επενδυτικής εταιρείας 42Cap μαζί με το δανέζικο αναπτυξιακό ταμείο Vækstfonden. Θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της ανάπτυξης προϊόντων και την επέκταση της αγοράς.
Tο e-mail παραμένει πιο βολικό και αποτελεσματικό, ιδίως για τους πελάτες. Οι συναλλαγές Β2Β εξακολουθούν να απαιτούν πολλή χειρωνακτική εργασία, με αποτέλεσμα ενδεχομένως να προκύπτουν μεγάλοι χρόνοι απόκρισης, κακές εμπειρίες πελατών και εργαζομένων και χαμένες ευκαιρίες, γεγονός που μπορεί τελικά να οδηγήσει σε αρνητικό αντίκτυπο στην αποδοτικότητα, το κέρδος και την ανάπτυξη της εταιρείας – και αυτό είναι που το Go Autonomous στοχεύει να αλλάξει.
Η startup βρίσκεται σε μια αποστολή να απλοποιήσει τις επικοινωνίες των συναλλαγών. Αντί να αναπτύξει ένα νέο εργαλείο μέσω του οποίου θα επικοινωνεί κανείς, η ομάδα SaaS ανέπτυξε αντ’ αυτού μια λύση που λειτουργεί με ό,τι υπάρχει ήδη εκεί έξω. Το Go Autonomous, αντί να αναγκάζει τους πελάτες να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους και να χρησιμοποιούν διαφορετικά κανάλια, αντίθετα κάνει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο καλύτερο.
Η λύση με τεχνητή νοημοσύνη αναγνωρίζει την πρόθεση του πελάτη όταν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου φτάνει στα εισερχόμενα. Γνωρίζοντας την πρόθεση, η λύση εξάγει και δομεί τις απαραίτητες πληροφορίες, ώστε να μπορούν να εισαχθούν σε πραγματικό χρόνο σε ένα ERP. Η λύση έχει αποδειχθεί ότι απελευθερώνει περίπου 30% περισσότερο χρόνο για τον εκάστοτε εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών ή πωλητή. Χρόνος που μπορεί να δαπανηθεί σε λιγότερο επαναλαμβανόμενες εργασίες, ώστε να επικεντρωθεί στην αναβάθμιση και τη διασταύρωση των πωλήσεων. Για τον επαγγελματία αγοραστή, αυτό ισοδυναμεί με ταχύτερους χρόνους απόκρισης.
Ήδη, η πλατφόρμα χρησιμοποιείται από εταιρείες όπως η Grundfos, ένας κορυφαίος παγκόσμιος κατασκευαστής αντλιών, και ο Δανός διανομέας ανταλλακτικών Hans Buch.