Η Gretel συγκεντρώνει πάνω από 634 χιλιάδες ευρώ για το λογισμικό ψηφιακού μάρκετινγκ της

Στην ψηφιακή εποχή, η αυτοματοποίηση και τα δεδομένα αποτελούν θεμελιώδη μέρη της εργαλειοθήκης μιας επιχείρησης. Η αξιοποίηση εργαλείων που βασίζονται στην τεχνολογία σημαίνει ότι μπορούν να ληφθούν περισσότερες αξιοποιήσιμες πληροφορίες, πιο αποτελεσματικές διαδικασίες και πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις.

 

Με έδρα τη Βαρκελώνη, η Gretel έχει ως αποστολή να ενδυναμώσει τους marketers με έναν βοηθό με τεχνητή νοημοσύνη και δεδομένα που τροφοδοτεί την καλύτερη λήψη αποφάσεων. Η startup μόλις εξασφάλισε πάνω από 634 χιλ. ευρώ (700 χιλ. δολάρια) για να τροφοδοτήσει τα αναπτυξιακά της σχέδια.

 

Alex Hughes, συνιδρυτής της Gretel: “Αποστολή μας είναι να φέρουμε επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι άνθρωποι, κάνοντας τους εργαζόμενους πιο έξυπνους, πιο διορατικούς και καλύτερους στη δουλειά τους. Θέλουμε να δημιουργήσουμε την επόμενη γενιά λογισμικού, που θα προσαρμόζεται στις ανάγκες των ανθρώπων, στο ποιοι είναι, στο περιβάλλον τους και στη δραστηριότητά τους”.

 

Η χρηματοδότηση έγινε υπό την αιγίδα των Inveready, Extension Fund και Enzo Ventures. Συμμετείχαν επίσης επιχειρηματικοί άγγελοι όπως οι Lanai Partners, Dídac Lee και Kintxo Cortés.

 

Η Gretel ιδρύθηκε το 2022 από τον Martí Gou και τον Alex Hughes και βασίστηκε στη συνεργασία με περισσότερους από 100 ειδικούς μάρκετινγκ για τη δοκιμή της επιχειρηματικής της ιδέας. Η πλατφόρμα έχει ως στόχο να διευκολύνει τα τμήματα μάρκετινγκ στη διαχείριση των εσωτερικών πληροφοριών – και δημιουργήθηκε με γνώμονα τις ατομικές τους ανάγκες.

 

Βασισμένη στην Τεχνητή Νοημοσύνη, η πλατφόρμα συνδέει εργαλεία μάρκετινγκ όπως τα Google Analytics, Google Ads και Meta Ads για να παρέχει σε πραγματικό χρόνο αξιοποιήσιμες πληροφορίες που οι χρήστες μπορούν να εφαρμόσουν στην καθημερινή τους εργασία.

 

Στέλνει προληπτικά σημαντικά δεδομένα και ενημερώσεις σε κάθε χρήστη την κατάλληλη στιγμή, ώστε να μπορούν να λαμβάνονται έγκαιρα και τεκμηριωμένες αποφάσεις. Επικεντρώνεται συγκεκριμένα σε θέματα που επηρεάζουν καθημερινά τα τμήματα μάρκετινγκ, όπως οι προϋπολογισμοί, η απώλεια σχετικών πληροφοριών και η λήψη σημαντικών αποφάσεων με βάση εσφαλμένες πληροφορίες.

 

Με αυτή τη νέα χρηματοδότηση, η νεαρή εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει διεθνώς, δίνοντας τη δυνατότητα στις ομάδες μάρκετινγκ να εργάζονται πιο έξυπνα, πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ευκολία.

 

Exit mobile version