Η Hakuna ιδρύθηκε το 2021 από τον Sebastian Jost (πρώην CCO της SumUp), τον Orhan Köroglu (πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της abracar) και τον Rupert Mayer (πρώην επικεφαλής προϊόντος της abracar) και έχει ως αποστολή να ηγηθεί της αγοράς ενσωματωμένης ασφάλισης για πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και λιανοπωλητές.
Η νεοφυής επιχείρηση μόλις συγκέντρωσε νέα επένδυση κεφαλαίου και πρόκειται να ταρακουνήσει τον χώρο των ασφαλίσεων.
Η νεοσύστατη επιχείρηση με έδρα το Μόναχο μόλις άντλησε 4 εκατομμύρια ευρώ σε αρχική χρηματοδότηση. Του γύρου ηγήθηκε η Earlybird με τη συμμετοχή των υφιστάμενων επενδυτών Visionaries Club, Discovery Ventures, του ιδρυτή της Klarna Victor Jacobsson, του ιδρυτή της SumUp Marc Christ και άλλων κορυφαίων επιχειρηματικών αγγέλων.
Η κεφαλαιακή ενίσχυση θα υποστηρίξει την περαιτέρω ανάπτυξη ασφαλιστικών προϊόντων, οδηγώντας σε ένα πιο βιώσιμο περιβάλλον κύκλου ζωής του προϊόντος.
Ο χώρος του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να αναπτύσσεται. Ενώ οι λιανοπωλητές προχωρούν όλο και περισσότερο στην ψηφιακή αγορά, πρέπει να ικανοποιηθούν οι νέες απαιτήσεις των καταναλωτών που αναζητούν περισσότερη ευκολία στο διαδίκτυο και όχι μόνο πρόσβαση στα προϊόντα. Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και οι λιανοπωλητές πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρουν τα προϊόντα online, αλλά και να το κάνουν με τρόπο που να έχει προστιθέμενη αξία και υποστήριξη για τους καταναλωτές.
Η Hakuna επιτρέπει στους εμπόρους να προσφέρουν ενσωματωμένα σχέδια προστασίας και εκτεταμένες εγγυήσεις για προϊόντα που αγοράζονται μέσω διαδικτύου – παρέχοντας στους καταναλωτές καλύτερες υπηρεσίες. Το προϊόν είναι επίσης απλό για τους εμπόρους να το υιοθετήσουν. Μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί σε κορυφαίες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα, όπως το Shopify, το Magento, το Shopware και το BigCommerce.
Τον τελευταίο χρόνο από την έναρξη λειτουργίας της νεαρής insurtech, έχουν ήδη επιτευχθεί μερικά ορόσημα, που υπόσχονται πολλά για το μέλλον της νεοσύστατης εταιρείας. Πολλοί ασφαλιστικοί συνεργάτες έχουν τεθεί σε λειτουργία και γνωστοί έμποροι όπως οι Watchmaster, Sushi Bikes και Office Partner έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία.
Η Hakuna υιοθετεί μια προσέγγιση API-first για το ασφαλιστικό της προϊόν, παρέχοντας προσαρμοσμένη προστασία και επεκτάσεις εγγύησης που ενσωματώνονται στην πρόταση αξίας κάθε εμπόρου ανάλογα με τις ανάγκες.
Τώρα, με γραφεία ήδη στο Μόναχο και το Βερολίνο, η εταιρεία σχεδιάζει να διπλασιάσει την ανάπτυξη του προϊόντος και να ξεκινήσει τη διεθνοποίηση.