Ενώ σε κάποιους μπορεί να προκαλέσει λίγο πονοκέφαλο, η αλήθεια είναι ότι το GDPR υπήρξε θεμελιώδες για την προστασία του ευρωπαϊκού απορρήτου στην ψηφιακή εποχή. Βασίζεται στους πυλώνες της διαφάνειας, της συμμόρφωσης και της τιμωρίας, δίνοντας στα άτομα περισσότερο έλεγχο των προσωπικών τους πληροφοριών. Ωστόσο, για τις εταιρείες, η πλοήγηση στο GDPR απαιτεί συχνά μια νομική ομάδα και μπορεί να γίνει αρκετά περίπλοκη.
Με στόχο να το κάνει απλό, δίνοντας τη δυνατότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να γίνουν συμβατές με γρήγορο, ψηφιακό και αξιόπιστο τρόπο, η γερμανική startup heyData μόλις συγκέντρωσε 3,3 εκατομμύρια ευρώ.
Ο γύρος εκκίνησης των 3,3 εκατομμυρίων ευρώ ηγήθηκε από την Ten VC, με πρόσθετη συμμετοχή από τους υπάρχοντες επενδυτές Patrice Deckert, Stefan Tietze, καθώς και έμπειρους επενδυτές Martin Ostermayer και Dirk Freise και Picea Capital, μεταξύ άλλων.
Οι SaaS καινοτόμοι, που ιδρύθηκαν από τους Miloš Djurdjević, Martin Bastius και Daniel Deutsch, θέλουν τώρα να επεκταθούν.
Η ομάδα heyData, που ιδρύθηκε το 2020, έχει αναπτύξει μια ψηφιακή πλατφόρμα all-in-one για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αναλαμβάνοντας το βάρος των οργανισμών και των εταιρειών να διαχειρίζονται τις απαιτήσεις προστασίας δεδομένων και συμμόρφωσης.
Η ψηφιακή πλατφόρμα, που αναπτύχθηκε στο Βερολίνο, μπορεί να ενσωματωθεί πλήρως στην υπάρχουσα τεχνολογική υποδομή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση των εργαζομένων σε υποθέσεις συμμόρφωσης. Μπορεί επίσης να δημιουργεί αυτόματα και να αποθηκεύει κεντρικά τα απαραίτητα έγγραφα και να συνάπτει ψηφιακά τις απαραίτητες συμφωνίες με τους υπαλλήλους. Το heyData ουσιαστικά γίνεται το κεντρικό στοιχείο για την εφαρμογή θεμάτων συμμόρφωσης. Οι εταιρείες και οι οργανισμοί όχι μόνο μπορούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους και να ενισχύσουν τη φήμη τους σε διάφορους ενδιαφερόμενους φορείς, αλλά και να απελευθερώσουν την ικανότητα για ανάπτυξη.
Η Συμμόρφωση και η Διαχείριση Κινδύνων είναι ένας ισχυρός τομέας της αγοράς – το GDPR σίγουρα δεν θα πάει πουθενά σύντομα και οι ανησυχίες για το απόρρητο συνεχίζουν να κυριαρχούν στον ψηφιακό χώρο. Είναι μια αγορά που προβλέπεται να αναπτυχθεί τουλάχιστον 14% ετησίως, φτάνοντας περίπου τα 100 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2028.
Με έδρα το Βερολίνο, η νεαρή startup έχει ήδη πελάτες όπως οι Everdrop, Vytal, Numa και Hive Logistics. Το σχέδιο είναι τώρα να επεκταθεί – να μεγαλώσει η ομάδα και να εισέλθει σε νέες αγορές.