Η ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει να παρουσιάζει υψηλά επίπεδα συναρπαστικής καινοτομίας. Από τις ημέρες της πανδημίας, οι φορείς του κλάδου αγωνίζονται να ψηφιοποιηθούν και να ανταποκριθούν στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη – ο οποίος ενδιαφέρεται όλο και περισσότερο για μεγαλύτερη εξατομίκευση, βελτιωμένες αλληλεπιδράσεις και την αίσθηση μιας εξατομικευμένης εμπειρίας.
Αυτό άφησε πολλούς στον τομέα να παλεύουν μεταξύ χειροκίνητων διαδικασιών παλαιάς κοπής και εργαλείων υψηλού επιπέδου που βασίζονται στην τεχνολογία – τα οποία μπορεί να γίνουν ένα περίπλοκο κουβάρι διαδικασιών. Ειδικότερα για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, η προσέγγιση των επισκεπτών στον διαδικτυακό χώρο και η ικανοποίηση κάθε τους ανάγκης μέσω άγνωστων και δύσχρηστων εργαλείων, έχει γίνει μια ολοένα και πιο αγχωτική πρόκληση. Η ύπαρξη ψηφιακών εργαλείων και λογισμικού έχει καταστεί απαραίτητη.
Η SaaS startup, αφιερωμένη στην ενίσχυση του τομέα της ταξιδιωτικής τεχνολογίας, Hotel Manager, μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση για την επέκταση της πλατφόρμας της.
Οι λεπτομέρειες
- Πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ (1 εκατομμύριο λίρες) συγκεντρώθηκαν σε ένα γύρο εκκίνησης
- Επικεφαλής της χρηματοδότησης ήταν η Fuel Ventures με τη συμμετοχή των Pitchdrive VC, CORE Angels Lisbon, Boost Fund, StartupIST Ventures και κορυφαίων επενδυτών αγγέλων.
- Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για να στηριχθεί η ταχεία ανάπτυξη και να τροφοδοτήσει την περαιτέρω επέκταση
Ιδρύθηκε το 2020 από τον διευθύνοντα σύμβουλο Ajwad Hashim, δύο φορές ιδρυτή και πρώην επικεφαλής τεχνολογικής καινοτομίας στην Barclays, μαζί με τους Gokulan Kannan, Agni Ilango και Jay Luarca, η ομάδα πίσω από το Hotel Manager φέρνει στην εταιρεία πλούσια τεχνολογική και εμπορική εμπειρία SaaS. Τώρα, εργάζονται όλοι μαζί για να επαναπροσδιορίσουν το μέλλον της φιλοξενίας μέσω της τεχνολογίας.
Με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, η Hotel Manager παρέχει στα ξενοδοχεία μια ολοκληρωμένη σουίτα διαχείρισης. Επιτρέπει στους παρόχους να συνδυάζουν τις ενότητες που χρειάζονται για τις ιδιοκτησίες τους με μια εύχρηστη πλατφόρμα χωρίς κώδικα. Οι ενότητες mix-and-match, όπως το Chat, το Check-In και το Commerce, επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να αυξήσουν τα έσοδα και να ρυθμίσουν τις λειτουργίες.
Με την πλατφόρμα, οι ξενοδόχοι μπορούν να λανσάρουν τις δικές τους εφαρμογές που απευθύνονται στους επισκέπτες για να ενεργοποιήσουν ένα νέο κανάλι επικοινωνίας, προωθώντας τις εσωτερικές υπηρεσίες, καθώς και να προσελκύσουν διαφοροποιημένες ροές εσόδων μέσω εσόδων από κρατήσεις εμπειρίας βάσει προμήθειας. Από επιχειρησιακής πλευράς, η Hotel Manager παρέχει στο προσωπικό μια ειδικά σχεδιασμένη λύση – βοηθώντας στην απομάκρυνση από τα λογιστικά φύλλα excel και το WhatsApp.
Τα τελευταία χρόνια, υπήρξε μια αλλαγή στις προσδοκίες των επισκεπτών στα ξενοδοχεία. Με την άνοδο της τεχνολογίας, οι επισκέπτες αναμένουν πλέον μια πιο εξατομικευμένη και απρόσκοπτη εμπειρία κατά τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο. Αυτό περιλαμβάνει τη δυνατότητα να κάνουν κρατήσεις δωματίων και να διαχειρίζονται τη διαμονή τους χρησιμοποιώντας κινητές συσκευές, να έχουν πρόσβαση σε διαδίκτυο υψηλής ταχύτητας και άλλες τεχνολογικές ανέσεις και να μπορούν να συνδέονται εύκολα με το προσωπικό και τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου χρησιμοποιώντας τις προσωπικές τους συσκευές.
Το Hotel Manager στοχεύει να βοηθήσει τους ξενοδόχους να ανταποκριθούν σε αυτές τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και προσδοκίες, δίνοντας στους παίκτες του χώρου ένα απαραίτητο εργαλείο.
Με αυτόν τον γύρο, η Hotel Manager στοχεύει να αξιοποιήσει την ταχεία αύξηση της βάσης χρηστών της και να επεκταθεί περαιτέρω σε παγκόσμιες αγορές. Η χρηματοδότηση θα επιτρέψει στην ομάδα να επεκταθεί και να προσλάβει βασικά μέλη της ομάδας, καθώς και να αναπτύξει στρατηγικές συνεργασίες για την προώθηση της ανάπτυξης των χρηστών.