Η ingarden, μια γερμανοαμερικανική startup με αποστολή να προσφέρει μια επαναστατική εναλλακτική λύση στα συμπληρώματα διατροφής, ολοκλήρωσε έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 500 χιλιάδων ευρώ, στον οποίο συμμετείχαν μερικοί από τους πιο γνωστούς ιδρυτές D2C της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων των Anne & Stefan Lemcke (ιδρυτές της Ankerkraut), Gennadi Tschernow & Björn Keune (ιδρυτές της Invincible Brands), Norbert Neef (συνιδρυτής της Oceans Apart), Nikita Fahrenholz (συνιδρυτής της Delivery Hero), Monique Hoell (ιδρυτής της HelloBody) και James Hill & Henry Gwilliam (ιδρυτής της Hairburst).
Με τα φρέσκα κεφάλαια από τον γύρο χρηματοδότησης, η Ingarden σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω τη συνδρομητική της δραστηριότητα και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της.
Η Anne Lemcke, μία από τις ιδρύτριες της Ankerkraut, σχολίασε την απόφασή τους να επενδύσουν: “Η καινοτόμος προσέγγιση της ingarden να καταστήσει τα υγιεινά, σπιτικά μικρολαχανικά εύκολα προσβάσιμα για όλους μας έχει πείσει. Πιστεύουμε στο όραμα της ομάδας και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα υποστηρίξουμε την ανάπτυξή τους”.
Με συνιδρυτές τη Mariana Ferreira και τον Christian Saitner, η ingarden έχει μια επαναστατική προσέγγιση στα συμπληρώματα διατροφής. Η νεοφυής επιχείρηση με έδρα το Αμβούργο επιτρέπει την καλλιέργεια και την κατανάλωση πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά microgreens απευθείας στο σπίτι, με καλό σχεδιασμό και λειτουργικότητα.
Με την πρωτοποριακή υδροπονική τεχνολογία και τον βραβευμένο σχεδιασμό έξυπνου κήπου, η εταιρεία επιτρέπει την καλλιέργεια φρέσκων, πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά microgreens απευθείας στο σπίτι. Σε μόλις επτά ημέρες, οι πελάτες μπορούν να συγκομίσουν τα πιο πλούσια σε θρεπτικά συστατικά superfoods από τον δικό τους κήπο, συμβάλλοντας σε έναν πιο υγιή, λαμπερό και ζωντανό τρόπο ζωής. Επιπλέον, υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις ότι μια φυτοχημική ένωση γνωστή ως σουλφοραφάνη, που βρίσκεται στα microgreens, προλαμβάνει και θεραπεύει αποτελεσματικά διάφορους καρκίνους.
Η νεοσύστατη επιχείρηση τεχνολογίας τροφίμων κατέγραψε εντυπωσιακή επιτυχία κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, δημιουργώντας σχεδόν επταψήφια ετήσια έσοδα. Η Ingarden βασίζεται σε ένα μοντέλο συνδρομής, το οποίο αντιπροσωπεύει ήδη το 50% των συνολικών εσόδων, και μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα εντυπωσιακό ποσοστό διατήρησης πελατών της τάξης του 60% μετά από δέκα μήνες.
Πρόσφατα, η ingarden εισήλθε στην κυκλική οικονομία με το νεότερο προϊόν της που κατασκευάζεται από πλαστικό απόβλητα ωκεανών, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα. Αυτό ακολουθεί την πρώτη είσοδο της εταιρείας στο επαναχρησιμοποίηση με το ingarden flex, έναν τρόπο για τους καταναλωτές να νοικιάζουν το προϊόν της εταιρείας. Στο μέλλον, σκοπεύουν επίσης να επεκτείνουν τη γκάμα τους ώστε να συμπεριλάβουν και άλλα χόρτα πέρα από τα microgreens. Η αγορά των microgreens βρίσκεται σε άνθηση με CAGR 13,8% και εκτιμώμενο μέγεθος 2,6 δισεκατομμυρίων έως το 2026, ενώ η αγορά της κηπουρικής εσωτερικών χώρων περιλαμβάνει 120 δισεκατομμύρια.