Η Jiminny, ένας πάροχος πληροφοριών συνομιλίας με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο που υποστηρίζει ομάδες πωλήσεων σε όλο τον κόσμο, μόλις έκλεισε έναν γύρο χρηματοδότησης 16 εκατομμυρίων ευρώ της Σειράς A. Ο γύρος διεξήχθη από την Kennet Partners.
Οι ομάδες πωλήσεων που ιδρύθηκαν το 2016 χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Jiminny για να καταγράφουν και να αναλύουν νέες και υπάρχουσες συνομιλίες πελατών σε πραγματικό χρόνο. Αυτές οι πληροφορίες χρησιμοποιούνται από την επιχείρηση για τη βελτίωση της απόδοσης και, τελικά, την αύξηση των εσόδων και της ανάπτυξης. Μια σειρά οργανισμών, από το FTSE 100 Constituent Informa έως την κορυφαία λύση διαχείρισης εξόδων στην Ευρώπη, την Pleo, χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.
Η Jiminny είναι κορυφαίος παίκτης στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά πληροφοριών συνομιλίας για ομάδες B2B. Η ζήτηση για λύσεις ευφυΐας συνομιλιών έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια με περισσότερες ομάδες πωλήσεων να επιδιώκουν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία κατάλληλα για υβριδική εργασία, κλιμάκωση λειτουργιών και επαγγελματικοποίηση της καθοδήγησης ομάδων πωλήσεων. Παράλληλα, τα ανώτερα στελέχη των επιχειρήσεων επιδιώκουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να αναβαθμίσουν τις τρέχουσες ομάδες πωλήσεων στο πλαίσιο των δύσκολων αγορών εργασίας και των περιορισμένων προϋπολογισμών.
Το νέο κεφάλαιο θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση των προσλήψεων στην Jiminny, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασής της στις διεθνείς αγορές και των φιλόδοξων σχεδίων ανάπτυξης προϊόντων. Η startup σχεδιάζει να διπλασιάσει τον προϋπολογισμό της για Ε&Α για να συνεχίσει να οδηγεί την καινοτομία στην εκκολαπτόμενη αγορά πληροφοριών συνομιλίας. Οι βασικοί τομείς προς ανάπτυξη περιλαμβάνουν λύσεις για την ανάλυση συναισθημάτων σε βίντεο, αυτοματοποιημένη βαθμολόγηση αλληλεπιδράσεων κλήσεων και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο που δημιουργούνται από ζωντανές μεταγραφές για την επίτευξη πραγματικής ορατότητας της απόδοσης.
Ο Tom Lavery, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Jiminny δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω λεπτομέρειες για τον σημερινό γύρο χρηματοδότησης που θα προωθήσει περαιτέρω την ανάπτυξη του Jiminny και θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε και να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας με τα υψηλά πρότυπα που θέτουμε. Η πανδημία σημείωσε μεγάλη αύξηση του ενδιαφέροντος για λύσεις που αντλούν πληροφορίες και αναλυτικά στοιχεία από συνομιλίες πελατών για να ενισχύσουν την παραγωγικότητα και την εσωτερική κουλτούρα των υβριδικών ομάδων πωλήσεων. Η πλατφόρμα μας δίνει σε ολόκληρη την ομάδα εσόδων ορατότητα της απόδοσης όπως ποτέ άλλοτε και τους βοηθά να συνεργαστούν και να προπονήσουν για να οδηγήσουν σε απτές βελτιώσεις σε ολόκληρη την ομάδα.”
Ο Hillel Zidel, Διευθύνων Σύμβουλος της Kennet Partners σχολίασε: «Πιστεύουμε ότι η νοημοσύνη συνομιλίας είναι ένας κλάδος μακροπρόθεσμης ανάπτυξης και θεωρούμε την πρόταση αξίας της Jiminny ως μοναδική και δυνητικά μεταμορφωτική. Η εταιρεία είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του είδους της επιχείρησης που καθοδηγείται από τους ιδρυτές, πελατοκεντρική, αποδοτική κεφαλαιακή επιχείρηση στην οποία μας αρέσει να επενδύουμε».
Η Jiminny απασχολεί επί του παρόντος 60+ άτομα χωρισμένα σε Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο και Σόφια, Βουλγαρία. Με τη νέα επένδυση, η εταιρεία στοχεύει να προσθέσει επιπλέον 30+ άτομα στον αριθμό των εργαζομένων της με σχέδια να αποκτήσει μεγαλύτερη παρουσία στις διεθνείς αγορές.