Η Juni κέρδισε πάνω από 192 εκατομμύρια ευρώ για τον οικονομικό της σύντροφο ηλεκτρονικού εμπορίου

Προσφέροντας μια ολοκληρωμένη λύση πληρωμής all-in-one για εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, η Juni μόλις έλαβε το μέγα ποσό των 192 εκατομμύρια ευρώ για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν και να ξεκλειδώσουν τις δυνατότητές τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Mubadala Capital ηγήθηκε του γύρου μαζί με την TriplePoint Capital, με τους προηγούμενους υποστηρικτές της EQT Ventures, της Felix Capital, της Cherry Ventures και των Partners της DST Global να συμμετέχουν επίσης.

 

Η Juni ιδρύθηκε και κυκλοφόρησε το 2021 και βρήκε ένα κενό στην αγορά fintech – τις ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία λειτουργεί ως χρηματοοικονομικός σύντροφος για την επόμενη γενιά εταιρειών ψηφιακής τεχνολογίας. Η πλατφόρμα εξοικονομεί χρόνο για τις ομάδες καθώς τις απαλλάσσει από διοικητικά βάρη, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη της επιχείρησης.

 

Το εργαλείο ενσωματώνεται με τράπεζες και μεγάλους παρόχους πληρωμών και αυτοματοποιεί τις καθημερινές λειτουργίες. Με την Juni, οι εταιρείες μπορούν να έχουν μια πλήρη επισκόπηση των οικονομικών τους καθώς συνδυάζει φυσικές και εικονικές κάρτες, πιστωτικές κάρτες, λογιστικά δεδομένα, αναλυτικά στοιχεία και πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης.

 

Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Juni, Samir El-Sabini, σχολίασε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που εξασφαλίσαμε αυτή τη χρηματοδότηση σε ένα τόσο απαιτητικό περιβάλλον. Γνωρίζω από πρώτο χέρι τις απογοητεύσεις της λειτουργίας μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου και τον χαμένο χρόνο για τη διαχείριση δαπανών, την έλλειψη ορατότητας των ταμειακών ροών και την κλιμάκωση των διαφημιστικών καμπανιών.»

 

Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου αναπτύσσονται – και αυτό δίνει στους επιχειρηματίες ηλεκτρονικού εμπορίου περισσότερες ευθύνες και περισσότερα οικονομικά στοιχεία για να παρακολουθήσουν. Με τη Juni, τα αναλυτικά στοιχεία γύρω από τα οικονομικά στοιχεία μιας εταιρείας βελτιστοποιούνται. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει περίπου 2.400 ενσωματώσεις με εργαλεία που ενδέχεται να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες για τη λογιστική τους, την ψηφιακή διαφήμιση, τις πληρωμές σε ιστότοπους κ.α. Το καθιστά ένα πραγματικά πολύτιμο εργαλείο για εταιρείες όλων των μεγεθών και κάθε εμβέλειας.

 

Αυτή η νέα ενίσχυση κεφαλαίου θα χρησιμοποιηθεί από τη σουηδική startup για να επιταχύνει την ανάπτυξή της. Οι προσφορές πιστωτικών καρτών, οι οποίες είναι προσαρμοσμένες για να βοηθήσουν τους ίδιους τους επιχειρηματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου να πετύχουν, θα αποτελούν προτεραιότητα της ανάπτυξης. Επιπλέον, η εταιρεία έχει σχέδια να επεκταθεί παγκοσμίως και να αυξήσει τις προσλήψεις.

 

Exit mobile version