Η Junto κέρδισε 5 εκατομμύρια ευρώ για την καινοτόμο πλατφόρμα ψηφιακής εκμάθησής της

Ο κόσμος της εργασίας αντιμετωπίζει δύο μεγάλες προκλήσεις τα τελευταία χρόνια – μια παγκόσμια έλλειψη ταλέντων και τη «μεγάλη παραίτηση». Έχει γίνει σαφές στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς ότι για να προστατέψουν το μέλλον με μια ισχυρή και επιδραστική ομάδα ηγετών και ταλέντου, πρέπει να αναπτύξουν τις δεξιότητες των εργαζομένων, καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας τους.

 

Εν τω μεταξύ, οι εργαζόμενοι αναμένουν ότι η επαγγελματική τους εξέλιξη θα συνδυάζεται με τον ρόλο τους. Οι εργαζόμενοι θέλουν να προοδεύουν και να εξελίσσονται, να αισθάνονται μέρος της αναπτυσσόμενης εταιρείας και οι εταιρείες πρέπει να το διευκολύνουν.

 

Η Junto – η πλατφόρμα ψηφιακής εκμάθησης με έδρα το Βερολίνο έρχεται για να τονώσει τον κλάδο. Η startup ανακοίνωσε αύξηση 5 εκατομμυρίων ευρώ για να κλιμακωθεί. Μόλις τρεις μήνες μετά την απόκτηση 1,2 εκατομμυρίων ευρώ από πάνω από 40 γνωστούς επιχειρηματικούς αγγέλους, η edtech startup έχει συγκεντρώσει τώρα επιπλέον 5 εκατομμύρια ευρώ – μια εξαιρετικά υποσχόμενη αντανάκλαση των δυνατοτήτων της startup.

 

Επικεφαλής του νέου κεφαλαίου ήταν η Earlybird με τη συμμετοχή των Picus Capital, Emerge Capital και 10+ κορυφαίων επιχειρηματικών αγγέλων. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία, η οποία κυκλοφόρησε μόλις τον Ιανουάριο, έφερε θεσμικούς επενδυτές για περαιτέρω ανάπτυξη.

 

Η Junto ιδρύθηκε από τους Marius Hepp (MD), Johannes Schnell-Kretschmer (MD) και Feliks Eyser (Πρόεδρο) τον Ιανουάριο του 2022. Η λύση της startup συνδυάζει μια κλιμακούμενη πλατφόρμα μάθησης με διαδραστική διαδικτυακή εκπαίδευση. Αυτό που ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο τη Junto είναι το μοναδικό της δίκτυο διεθνών ειδικών που μοιράζονται τις πρακτικές εμπειρίες τους σε διαδραστικές ζωντανές συνεδρίες, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων στελεχών από τις Google, Amazon, Adobe, Delivery Hero, Gorillas και N26.

 

Το κλειδί για να ξεχωρίσει η πλατφόρμα από τους ανταγωνιστές είναι η πρωτοποριακή υβριδική προσέγγιση.

 

Με την Junto, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε ποιοτικό διαδικτυακό περιεχόμενο μαζί με διαδραστικές ζωντανές εμπειρίες. Αναφέρεται ότι ενώ λιγότερο από το 13% των μαθημάτων που ξεκίνησαν στο Udemy, το Coursera ή το LinkedIn Learning έχουν στην πραγματικότητα οριστικοποιηθεί, η προσέγγιση της Junto επιτρέπει ποσοστό ολοκλήρωσης άνω του 95%.

 

Ήδη, η Junto έχει προσελκύσει σχεδόν 100 εταιρικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων επιτυχημένων κλιμακώσεων όπως το Everphone, το Sendinblue ή το Hive.

 

Ωστόσο, είναι μόνο η αρχή για τον Junto. Ιδρύθηκε μόλις φέτος και έχει ήδη λάβει σημαντική έλξη από επενδυτές και πελάτες, είναι σαφές ότι η startup έχει συναρπαστικές δυνατότητες στην αγορά.

 

Αυτή η νέα χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της συγκρότησης της ομάδας, την ανάπτυξη της ιδιόκτητης πλατφόρμας λογισμικού, καθώς και για τη διεύρυνση του περιεχομένου και του εξωσυστήματος των εκπαιδευτών.

Exit mobile version