Η Klaus συγκεντρώνει 12 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη της πλατφόρμας υποστήριξης πελατών με βάση την τεχνητή νοημοσύνη

Η Klaus, η πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών με τεχνητή νοημοσύνη, συγκέντρωσε 12 εκατ. ευρώ για τον γύρο χρηματοδότησης της σειράς Α, υπό την ηγεσία της Acton Capital. Στο γύρο συμμετείχαν οι προηγούμενοι επενδυτές Icebreaker, Creandum και Global Founders Capital.

 

Η Klaus ιδρύθηκε το 2018 και έχει βρει πρόσφορο έδαφος σε εκατοντάδες παγκόσμιους εταιρικούς πελάτες, μεταξύ των οποίων και γνωστά ονόματα όπως η Glovo, η SoundCloud και η Epic Games. Ο νέος γύρος χρηματοδότησης θα εμβαθύνει τη βασική εστίαση της Klaus στις ομάδες προϊόντων και μηχανικών, ενώ θα φέρει νέα ανάπτυξη μέσω των πωλήσεων και του μάρκετινγκ.

 

Πρόσφατη έρευνα που ανατέθηκε από τη Microsoft δείχνει ότι το 95% των καταναλωτών δηλώνουν ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική για την αφοσίωση σε μια μάρκα, και πάνω από το 60% αναφέρουν ότι έχουν εγκαταλείψει μια εταιρεία και έχουν στραφεί σε μια αντίπαλη εταιρεία λόγω κακής εξυπηρέτησης. Με τις αξιολογήσεις των πελατών να γίνονται όλο και πιο σημαντικές για τις πωλήσεις, ο επιχειρηματικός αντίκτυπος της κακής εξυπηρέτησης μπορεί να είναι καταστροφικός. Σε μεγάλες επιχειρήσεις με πολυκαναλικά κέντρα επαφής, δεν είναι ασυνήθιστο να υπάρχουν 2.000 ή περισσότεροι πράκτορες που χειρίζονται πάνω από ένα εκατομμύριο συνομιλίες το μήνα. Τέτοιοι όγκοι καθιστούν σχεδόν αδύνατη την απόκτηση πραγματικής επισκόπησης και το μεγαλύτερο μέρος των συνομιλιών με τους πελάτες αποτελεί μαύρη τρύπα. Με τις χειροκίνητες διαδικασίες αναθεώρησης, είναι μεγάλη χρονική επιβάρυνση να εξετάσετε έστω και ένα κλάσμα του 1% των συνολικών αλληλεπιδράσεων.

 

Η πλατφόρμα αυτοματοποίησης επισκόπησης της Klaus με τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει την ανάλυση και την 100% κάλυψη των αλληλεπιδράσεων των πελατών. Παράγει πληροφορίες που έχουν νόημα και στις οποίες μπορεί να βασιστεί κανείς για να επιφέρει ριζικές βελτιώσεις στις υπηρεσίες σε μεγάλους και αναπτυσσόμενους οργανισμούς που αγωνίζονται να διατηρήσουν σταθερή ποιότητα υπηρεσιών. Η Klaus αναλύει επί του παρόντος πάνω από δύο εκατομμύρια συνομιλίες καθημερινά από τους πελάτες της, κυρίως επιχειρηματικού μεγέθους. Αναλύει αυτά τα δεδομένα σε πληροφορίες με δυνατότητα αναζήτησης και παρακολούθησης, με τα σχετικά σημεία να τίθενται σε άμεση προσοχή πριν γίνουν προβλήματα. Το UI του Klaus είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμο, δεν επηρεάζει τον κλάδο και λειτουργεί σε ένα μοντέλο SaaS που βασίζεται στο cloud. Οι “κάρτες αποτελεσμάτων ανατροφοδότησης” που αξιολογούν και παρακολουθούν την ποιότητα των συνομιλιών ήταν από την αρχή η καρδιά της προσφοράς του Klaus.

 

Οι πρόσφατες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν δυνατότητες έρευνας ικανοποίησης πελατών (CSAT) που ενισχύουν δραστικά τη δέσμευση και τις αξιοποιήσιμες πληροφορίες μέσω της χρήσης των αλγορίθμων της. Με την ενισχυμένη με AI CSAT να βελτιώνει την εικόνα των εξωτερικών ανατροφοδοτήσεων, καθώς και των εσωτερικών ανατροφοδοτήσεων που παρέχονται από το βασικό προϊόν τους, η Klaus μπορεί πλέον να δώσει μια πραγματικά ολοκληρωμένη εικόνα της ποιότητας της υποστήριξης πελατών.

 

Το λογισμικό ενσωματώνεται με όλες τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κέντρου επαφών, όπως το Zendesk, το Salesforce και το Intercom. Συλλέγει κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη σε κείμενο και ήχο, εξετάζει δεκάδες παράγοντες που είναι πιθανό να είναι προβληματικοί και βρίσκει όλες τις ακραίες συνομιλίες που πρέπει να εξεταστούν λεπτομερέστερα. Αυτοί οι διάλογοι μπορεί να είναι μεγαλύτεροι από τους περισσότερους, να περιλαμβάνουν αρνητικό τόνο φωνής ή να δείχνουν έναν πελάτη να περιμένει για πολλή ώρα. Επειδή ο Klaus εξετάζει ολόκληρο το σύνολο των δεδομένων και όχι τυχαίες ανωμαλίες που μπορεί να μην είναι ενδεικτικές μιας τάσης, η δομημένη ανατροφοδότηση επιτρέπει στους διευθυντές να παρέχουν χρήσιμη υποστήριξη στους πράκτορές τους, ακόμη και για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις επαφής με πελάτες.

Exit mobile version