Η βιομηχανία της μόδας έχει επικριθεί εδώ και καιρό για την τάση της προς τις διακρίσεις και τους αποκλεισμούς. Για να το αλλάξει αυτό, η Lalaland χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να δώσει τη δυνατότητα σε εταιρίες και εμπόρους να χρησιμοποιούν υπερρεαλιστικά μοντέλα κάθε σωματότυπου, μεγέθους και τόνου δέρματος.
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος, Michael Musandu, εξήγησε: «Το προϊόν μας επικεντρώνεται στην επίλυση των προβλημάτων των καταναλωτών που αισθάνονται υποεκπροσωπούμενοι όσον αφορά την εθνικότητα, την ταυτότητα φύλου και την εκπροσώπηση του σώματος. Θέλουμε λοιπόν να συνεργαστούμε με ανθρώπους που μπορούν να ταυτιστούν με αυτά τα θέματα, προκειμένου να διευκολύνουμε τη θετική αλλαγή στη συνδημιουργία».
Η startup με έδρα το Άμστερνταμ μόλις συγκέντρωσε νέα χρηματοδότηση 2,1 εκατομμυρίων ευρώ, με επικεφαλής τους Orange Wings, Unknown Group και αγγέλους επενδυτές (συμπεριλαμβανομένων του πρώην γενικού διευθυντή της Nike Bart de Wilde, των Amhar Ford και Thorsten Koch της Google και της Christina Caljé από την Autheos). Το όραμα είναι να δημιουργήσουν μια πιο περιεκτική, προσωπική και βιώσιμη εμπειρία αγορών για τις εταιρίες μόδας, τους εμπόρους και τους πελάτες.
Το βασικό όραμα της Lalaland, που ιδρύθηκε το 2019, είναι να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για να προωθήσει την ενσωμάτωση και τη διαφορετικότητα στην ψηφιακή μόδα, και επικεντρώνεται γύρω από δύο στόχους – την κοινωνική ενδυνάμωση και τον βιώσιμο αντίκτυπο.
Η πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης επιτρέπει σε οποιονδήποτε να αναδημιουργήσει φωτογραφίες υψηλής ποιότητας με μεγάλη ευκολία. Τα μοντέλα μπορούν να προσαρμοστούν στα προφίλ πελατών ή να προσαρμοστούν σε συγκεκριμένους σωματότυπους, επιτρέποντας την υπερ-προσωποποίηση. Αυτό συμβάλλει στην ενίσχυση των πωλήσεων, μειώνει τα ποσοστά επιστροφής και το κόστος, αυξάνει τη μετατροπή, μειώνει τη σπατάλη και συμβάλλει σε μια πιο περιεκτική εμπειρία αγορών και brand.
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Orange Wings, Shawn Harris, δήλωσε: «Αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία να βοηθήσουμε τους εμπόρους και τις εταιρίες να δημιουργήσουν πραγματικά θετικές αλλαγές στη βιομηχανία της μόδας και να μειώσουν τις αποδόσεις και τελικά τη σπατάλη».
Ο άγγελος επενδυτής Bart de Wilde πρόσθεσε: «Ήμουν στο επίκεντρο αυτού του προβλήματος στον αθλητισμό, τα υποδήματα και την ένδυση, οπότε δεν μπορώ να τονίσω αρκετά πόσο πολύτιμο θα είναι αυτό για τον κλάδο μας».
Με τη νέα χρηματοδότηση η Lalaland σχεδιάζει να συνεχίσει την εμπορική της επέκταση και να προσελκύσει μια διαφορετική ομάδα ταλέντων. Ήδη η ομάδα έχει ενσωματώσει μερικούς από τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές μόδας, όπως οι Zalando, Wehkamp και Otto.