Η Latana «σήκωσε» 36 εκατομμύρια ευρώ για να ενισχύσει την καλύτερη παρακολούθηση των brand και τις πληροφορίες πελατών

Για τις ομάδες μάρκετινγκ, η γνώση των καταναλωτών και του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνονται ένα brand είναι ζωτικής σημασίας για τη λήψη αποφάσεων, τη δημιουργία καμπανιών και τη δικαιολόγηση των λειτουργιών. Όμως, πώς μπορούν οι έμποροι να παρακολουθούν με ακρίβεια τις αντιλήψεις των καταναλωτών; Οι ομάδες μάρκετινγκ βασίζονται σε ποσοτικά εργαλεία και αποτελέσματα που βασίζονται σε δεδομένα, αλλά, για όσους ειδικεύονται στο branding, η τεχνολογία δεν έχει φτάσει εκεί ακόμα. Μέχρι τώρα. Η Latana, μια startup με έδρα το Βερολίνο, έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα παρακολούθησης brand και πληροφοριών καταναλωτή με τεχνητή νοημοσύνη, η οποία υπόσχεται να παρέχει στις εταιρείες δεδομένα καταναλωτών και βασικές πληροφορίες για να βοηθήσει στην παρακολούθηση της απόδοσης τoυ brand και της καμπάνιας.

 

Η Latana ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε χρηματοδότηση μετοχικού κεφαλαίου και χρέους της σειράς Β 36 εκατομμυρίων ευρώ για να κλιμακώσει την προσφορά της στο SaaS – εδραιώνοντας τη θέση της ως ηγέτης της αγοράς στην παρακολούθηση επωνυμίας.

 

Από την κυκλοφορία της το 2019, η Latana έχει πλασαριστεί ως απάντηση στην πιεστική ανάγκη των εταιρειών να κατανοήσουν καλύτερα το κοινό τους και την αντίληψη του brand τους. Αυτή η νέα χρηματοδότηση πραγματοποιήθηκε από την Oxx, έναν εξειδικευμένο επενδυτή SaaS στο στάδιο ανάπτυξης, με τη συμμετοχή της Balderton Capital και της Kreos – σηματοδοτώντας την εμπιστοσύνη στο προϊόν και την ανάπτυξη της εταιρείας.

 

Με μια ψηφιακή προσέγγιση για την παρακολούθηση του brand, η Latana είναι σε θέση να αποκτά εκτεταμένες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Η startup χρησιμοποιεί βελτιστοποιημένες έρευνες για κινητά για να έχει πρόσβαση τόσο σε ένα ακριβές όσο και σε ένα «επιλεγμένο» κοινό για αυθεντικές και αντιπροσωπευτικές απόψεις brand σε 100+ χώρες και 1000 πόλεις παγκοσμίως, συλλέγοντας επομένως δεδομένα από μια ευρεία δημογραφική και γεωγραφική περιοχή.

 

Εκτός από την παρακολούθηση του brand, η Latana χρησιμοποιεί επίσης την τεχνολογία της για να κατανοήσει τις υποκείμενες δυνάμεις πίσω από τις απόψεις των ανθρώπων παγκοσμίως με ειδικές πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένου του Democracy Perception Index, που είναι η μεγαλύτερη ετήσια μελέτη για την παγκόσμια αντίληψη των δημοκρατιών.

 

Η φιλόδοξη startup σχεδιάζει να κλιμακώσει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και πωλήσεων, να αναπτύξει τις ομάδες προϊόντων που απευθύνονται στους καταναλωτές και να επεκτείνει την προσφορά προϊόντων της μέσω Ε&Α. Η Lantana θα προβεί επίσης σε βασικές προσλήψεις στελεχών για προϊόντα και λειτουργίες, προκειμένου να προωθήσει την ανάπτυξη της προσφοράς SaaS της.

 

Η εταιρεία εξυπηρετεί πελάτες παγκοσμίως και αυτά τα σχέδια ανάπτυξης θα επιτρέψουν στη Latana να επεκτείνει τόσο την προσφορά προϊόντων όσο και τη βασική πελατειακή της βάση από μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε μεγαλύτερους οργανισμούς, οι οποίοι παραδοσιακά εξυπηρετούνται από μεγαλύτερες εταιρείες έρευνας αγοράς.

 

Exit mobile version