Η Live the World εξαγοράζει το itinari για να εμπνεύσει περισσότερους ταξιδιώτες να πάρουν το δρόμο που δεν έχει διανυθεί τόσο πολύ

Η ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει να είναι μια βιομηχανία σε κίνηση. Είναι ένας τομέας που είναι γεμάτος από φρέσκια καινοτομία και νέες δημιουργικές ιδέες που προσφέρουν στους ταξιδιώτες τις εμπειρίες που επιθυμούν. Ο προγραμματισμός, η κράτηση και η εμπειρία ταξιδιών και περιπετειών έχουν ξεφύγει από την περιοχή ενός γενικού πακέτου και οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο μια πιο εξατομικευμένη, τοπική εμπειρία που τους προσφέρει μεγαλύτερη εμβάθυνση στον τοπικό πολιτισμό και τις τοπικές κοινότητες.

 

Πρόκειται για μια τάση που διευκολύνεται από νεοφυείς επιχειρήσεις και καινοτόμους, και στην Ευρώπη, ο χώρος φουντώνει. Τώρα, η βελγική πλατφόρμα Live the World εξαγόρασε την itinari για να δώσει στους ανθρώπους παγκοσμίως καλύτερη πρόσβαση σε αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και δυνατότητες.

 

Η συναλλαγή, έναντι αδιευκρίνιστου ποσού, προβλέπει ότι η Live the World, με έδρα την Αμβέρσα, θα μπορέσει να αξιοποιήσει την ευρεία βάση οπαδών της itinari. Η βελγική startup προσελκύει 5 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως, δίνοντας στους χρήστες της πρόσβαση σε περισσότερα από 5.000 ταξιδιωτικά καταστήματα και συμβουλές από ντόπιους σε περίπου 65 χώρες. Αυτό το εκτεταμένο περιεχόμενο και η βάση οπαδών θα είναι πλέον προσβάσιμα στο Live the WOrld.

 

Συνδυάζοντας τη φιλική προς το χρήστη διεπαφή του με τις αυθεντικές ιστορίες από το itinari, το Live the World στοχεύει να γίνει η πλατφόρμα για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που αναζητούν αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

 

Ως αποτέλεσμα της συναλλαγής, οι Seeder Fund, 4Ventures και Sambrinvest θα γίνουν νέοι μέτοχοι της Live the World.

 

Σύμφωνα με έρευνα της Booking.com, το 68% των ταξιδιωτών επιθυμεί αυθεντικές εμπειρίες που να αντιπροσωπεύουν την τοπική κουλτούρα. Η Amadeus 2022 Travel Trends επισημαίνει επίσης την αύξηση των αναζητήσεων για “επικούς προορισμούς και εμπειρίες”.

 

Το Live the World ιδρύθηκε το 2020 και έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό ταξιδιών μια ευχάριστη εμπειρία, δίνοντας στους χρήστες την ευκαιρία να επιμεληθούν τα ταξίδια των ονείρων τους. Ο ψηφιακός διαδραστικός χάρτης του δίνει μια επισκόπηση περιπετειωδών περιπάτων, ταξιδιών στην πόλη και άλλων δραστηριοτήτων που οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύσουν για αργότερα ή να χρησιμοποιήσουν για να δημιουργήσουν το ταξίδι τους και να κάνουν απευθείας κράτηση εμπειριών.

 

Επιπλέον, παρέχει περιεχόμενο σε μέγεθος μπουκιάς και εξατομικευμένες συστάσεις σχετικά με ιδέες.  Το Live the World είναι επίσης ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ για εταιρείες στον τομέα του τουρισμού. Τα ταξιδιωτικά γραφεία, τα ξενοδοχεία και οι τουριστικοί οργανισμοί μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις κατάλληλες ομάδες-στόχους. Η τεχνητή νοημοσύνη της πλατφόρμας εξασφαλίζει δέκα φορές πιο επιτυχημένες αντιστοιχίες μεταξύ ταξιδιώτη και παρόχου.

 

Τώρα, θα προστεθεί η εντυπωσιακή βιβλιοθήκη τοπικού ταξιδιωτικού περιεχομένου που διαθέτει το itinari.

 

Το itinari ιδρύθηκε το 2016 και αποτελεί σημείο αναφοράς για τους ταξιδιώτες, δίνοντας στους χρήστες πρόσβαση στα καλύτερα κρυμμένα μυστικά σε όλο τον κόσμο. Φιλοξενεί ένα παγκόσμιο δίκτυο συντακτών για την παροχή ταξιδιωτικών πληροφοριών και ιδεών σε μια αυξανόμενη βάση χρηστών.

 

Η Live the World δραστηριοποιείται παγκοσμίως και έχει σήμερα τους περισσότερους χρήστες στη Γερμανία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Μπενελούξ, με στόχο να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών σε 10 εκατομμύρια μέχρι το 2025. Επιπλέον, η Live the World θέλει να βελτιώσει την εξατομίκευση των συστάσεων προς τους χρήστες με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Η εξαγορά αυτή θα συμβάλει στην επέκταση των δυνατοτήτων του Live the WOrld.

Exit mobile version