Η Luna Daily συγκεντρώνει 3,3 εκατ. ευρώ για τη φίρμα γυναικείας περιποίησης

Η Luna Daily ιδρύθηκε το 2022 από την Katy Cottam και έχει ως στόχο να δώσει στις γυναίκες τη δυνατότητα να φροντίζουν καλύτερα το σώμα τους. Έχει αναφερθεί ότι το 43% των γυναικών αισθάνονται ότι η ρουτίνα πλυσίματος τους προκαλεί γυναικολογικό πρόβλημα. Η Luna Daily προσφέρει ένα προϊόν, που έχει συνταχθεί σε συνεργασία με δερματολόγους και γυναικολόγους, για να ενισχύσει, να θρέψει και να προστατεύσει το μικροβίωμα του δέρματος.

 

Τώρα, η startup εξασφάλισε 3,3 εκατ. ευρώ για να ενισχύσει την παγκόσμια επέκτασή της, μόλις ένα χρόνο μετά την έναρξη λειτουργίας της. Η χρηματοδότηση έγινε υπό την αιγίδα των Redrice, Joyance Partners, Velocity Juice και αγγέλων επενδυτών.

 

Katy Cottam, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Luna Daily: “Για τόσες πολλές γυναίκες, το ευαίσθητο δέρμα τους είναι μια δευτερεύουσα σκέψη, που έχει προτεραιότητα μόνο όταν υπάρχει “πρόβλημα” και αναγκάζονται να χρησιμοποιούν ξεπερασμένα προϊόντα γυναικείας υγιεινής που δημιουργούν συνειρμούς του τύπου “τι της συμβαίνει;”. Το όραμά μου είναι να απαλλαγούμε εντελώς από αυτή την κατηγορία ‘γυναικείας υγιεινής’. Δημιούργησα το Luna Daily για να δώσω στις γυναίκες τη δυνατότητα επιλογής σχετικά με το πώς φροντίζουν το σώμα τους – όπως λέμε, από το κεφάλι, το αιδοίο, τα γόνατα και τα δάχτυλα των ποδιών”.

 

Η εταιρεία αναπτύχθηκε με το όραμα να δώσει στις γυναίκες περισσότερες επιλογές και περισσότερη εξουσία σχετικά με το σώμα τους και τη φροντίδα της υγιεινής τους. Το προϊόν είναι η μικροβιακή εξισορρόπηση της φροντίδας σώματος για όλες τις επιδερμίδες, ακόμη και τις πιο οικείες, και έχει σχεδιαστεί για γυναίκες και άτομα με αιδοίο σε όλα τα στάδια της ζωής, από την εφηβεία, τη μητρότητα μέχρι την εμμηνόπαυση.

 

Ξεκινώντας τη διεθνή ανάπτυξή της, η εταιρία θα είναι πλέον εισηγμένη στη λίστα της Sephora online και σε 260+ καταστήματα στη Βόρεια Αμερική. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Luna Daily έχει εξασφαλίσει σημαντική διανομή λιανικής μέχρι σήμερα και τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, ξεκίνησε την εμπορική της πορεία στο Harrods.com.

 

Η Luna Daily έχει επίσης αναπτύξει μια πιο βιώσιμη προσέγγιση στην περιποίηση του σώματος, με το καινοτόμο προϊόν “Spray-To-Wipe”, το οποίο είναι μια φιλική προς το περιβάλλον εναλλακτική λύση στα μαντηλάκια μιας χρήσης. ένα μπουκάλι ισοδυναμεί με 300 μαντηλάκια – μόνο το 2022 η μάρκα εκτιμά ότι έσωσε 2 εκατομμύρια μαντηλάκια από το να καταλήξουν σε χωματερές.

 

Η χρηματοδότηση αυτή δεν θα υποστηρίξει μόνο την ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική, αλλά, θα διατεθεί επίσης για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας γυναικείας νοημοσύνης, που θα περιλαμβάνει εκπαιδευτικούς πόρους και μια λειτουργία ζωντανής συνομιλίας 24/7 με ειδικούς ιατρούς για τη βελτίωση της εκπαίδευσης γύρω από τη φροντίδα της οικειότητας.

Exit mobile version