Για κάθε ομάδα μάρκετινγκ, η ύπαρξη ακριβών δεδομένων αποτελεί θεμελιώδες μέρος της ανάλυσης και του σχεδιασμού εκστρατειών – ειδικά όταν πρόκειται για διαφήμιση. Με σφιχτούς προϋπολογισμούς και μεγάλους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν, οι ομάδες μάρκετινγκ πρέπει να έχουν ακριβείς και σαφείς πληροφορίες σχετικά με τις εκστρατείες τους – προκειμένου να δικαιολογήσουν τις δαπάνες και να μεγιστοποιήσουν τα σχέδιά τους.
Αυτή τη στιγμή, οι ομάδες μάρκετινγκ αντιμετωπίζουν μια μεγάλη πρόκληση που πρέπει να ξεπεράσουν – bots και άκυρη κυκλοφορία σε όλη την ψηφιακή διαφήμιση. Είναι σε άνοδο και εξαντλούν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ.
Η εταιρεία πρόληψης απάτης κλικ, Lunio, βρίσκεται σε μια αποστολή να βοηθήσει τους ψηφιακούς marketers να μεγιστοποιήσουν τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς τους, εντοπίζοντας και αποκλείοντας την ψεύτικη και άκυρη διαδικτυακή κίνηση που φθάνει από διάφορα κανάλια απόκτησης κίνησης. Η startup μόλις έλαβε μια νέα επένδυση για να οπλίσει την αποστολή της.
Αυτός ο γύρος Σειράς Α ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία του ταμείου επιχειρηματικών κεφαλαίων Smedvig Capital με έδρα το Λονδίνο και το Σταβάνγκερ. Συμμετείχαν επίσης υψηλόβαθμα στελέχη του χώρου της διαφημιστικής τεχνολογίας από εταιρείες όπως η Google και η Warner.
Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει τη Lunio να επιταχύνει την ανάπτυξη της τεχνολογίας της, υποστηρίζοντας παράλληλα την περαιτέρω επέκταση στις αγορές της ΕΜΕΑ και της Βόρειας Αμερικής.
Η ομάδα που ιδρύθηκε το 2018, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, προσφέρει ένα εργαλείο εξοικονόμησης χρημάτων που βοηθά τους εμπόρους να ανακτήσουν τον έλεγχο των προϋπολογισμών τους για την ψηφιακή διαφήμιση. Χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό μεγάλων δεδομένων και βέλτιστων πρακτικών κυβερνοασφάλειας για τον εντοπισμό και τον αποκλεισμό της δόλιας και άκυρης κυκλοφορίας στην πηγή, η Lunio βοηθά τους πελάτες να βελτιώσουν την απόδοση των διαφημιστικών δαπανών τους σε όλα τα ψηφιακά κανάλια.
Η ψεύτικη και αθέμιτη διαφημιστική κίνηση είναι ένα διαβόητο πρόβλημα σε όλο τον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης, με τις παγκόσμιες απώλειες από τη διαφημιστική απάτη να ανέρχονται σε 35 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο το 2020. Η άκυρη κίνηση διογκώνει τις μετρήσεις της διαφημιστικής απόδοσης, με αποτέλεσμα την εσφαλμένη ταυτοποίηση των πελατών και ανακριβείς πληροφορίες μάρκετινγκ.
Η ψηφιακή διαφήμιση είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά – αναμένεται να αγγίξει τα τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025. Ωστόσο, το 36% των κλικ σε διαφημίσεις προβολής θεωρούνται δόλια και άκυρα (σύμφωνα με τη Lunio). Το τεράστιο μέγεθος της σπατάλης δαπανών αυξάνεται και αναμένεται να συνεχίσει να ακολουθεί αυτή την πορεία.
Η Lunio χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό ανάλυσης δεδομένων και τεχνικών ασφάλειας στον κυβερνοχώρο για να συλλαμβάνει και να αποκλείει τα πλαστά κλικ στην πηγή. Ως αποτέλεσμα, οι αγορές μπορούν να ξεπεράσουν την άκυρη διαδικτυακή κυκλοφορία και να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο των προϋπολογισμών των εκστρατειών τους.
Η πλατφόρμα παρέχει κάλυψη για περισσότερα από 25 διαφημιστικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένων των Google, YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn, Reddit, Bing, Yandex, TikTok και Snapchat, ενώ σύντομα θα υπάρξει υποστήριξη για μη αμειβόμενα και θυγατρικά κανάλια.