Η εποχή του metaverse είναι τώρα και δίνει στις εταιρίες ένα σωρό νέες ευκαιρίες για να δημιουργήσουν νέες εμπειρίες και να προσελκύσουν αύξηση του κοινού. Θεωρείται ο νέος τρόπος για την οικοδόμηση της ταυτότητας της μάρκας και τη σύνδεση μιας ευρύτερης κοινότητας που την ακολουθεί. Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητα εύκολο να αξιοποιηθεί – γενικά απαιτεί υψηλό επίπεδο τεχνολογικής τεχνογνωσίας και εξειδίκευσης με μια εκτεταμένη τεχνολογική στοίβα.
Με στόχο να καταστήσει το metaverse πιο προσιτό και να επιτρέψει στις μάρκες να διαχειριστούν καλύτερα την παρουσία τους στο metaverse, η METAV.RS με έδρα το Παρίσι ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους και μόλις συγκέντρωσε 3 εκατομμύρια ευρώ.
Η bootstrapped εταιρεία εξασφάλισε ένα γύρο seed ύψους 3 εκατομμυρίων ευρώ, με τη συμμετοχή πολλών γαλλικών και ξένων επενδυτικών κεφαλαίων, έμπειρων επιχειρηματιών και ενός ηγέτη της βιομηχανίας Web3.
Αυτός ο γύρος εκκίνησης πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία της Jsquare, ενός εξειδικευμένου ταμείου Web3 με έδρα τη Σιγκαπούρη, στο οποίο συμμετείχαν η εταιρεία συμβούλων Sia Partners – μέσω του επενδυτικού της βραχίονα Studio – και η 50 Partners, ένα επενδυτικό ταμείο που συνιδρύθηκε από 50 επιτυχημένους επιχειρηματίες.
Η METAV.RS βασίζεται επίσης σε διάσημους επιχειρηματικούς αγγέλους όπως ο David Balland, συνιδρυτής της Ledger, ο Sébastien Borget, συνιδρυτής και COO της The Sandbox, ο Michael Amar, κατά συρροή επιχειρηματίας, ο Thibault Renouf, CEO της Partoo, ο Joel Hazan, διευθύνων σύμβουλος και εταίρος της BCG, ο Sébastien Lalevée, CEO της Financière Arbevel, και ο Jonathan Bordereau, CEO της Golden Bees και διαχειριστής του επιταχυντή web3 της 50 Partners.
Η λύση λευκής ετικέτας της METAV.RS, η οποία δημιουργήθηκε από τους Simon & Clément Foucher, Jérémie Salvucci και Adrien De Lavenere-Lussan, διευκολύνει τη δημιουργία NFTs και την πώλησή τους μέσω ειδικών ιστότοπων, ηλεκτρονικών καταστημάτων ή αγορών, καθώς και τη δημιουργία εμπλουτισμένων εμπειριών για τους πελάτες.
Η πλατφόρμα χωρίς κώδικα παρέχει στις μάρκες και τα πρακτορεία μια σειρά ολοκληρωμένων εφαρμογών, οι οποίες τους επιτρέπουν, μεταξύ άλλων, να διαχειρίζονται τους δικούς τους εικονικούς κόσμους ή “miniverses”. Αυτοί είναι προσβάσιμοι από ένα πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο και επιτρέπουν στους χρήστες να ανακαλύπτουν το σύμπαν μιας μάρκας με καθηλωτικό τρόπο, να αλληλεπιδρούν με πολυάριθμα στοιχεία αυτού του σύμπαντος και να αγοράζουν άυλα αγαθά (NFTs) μέσω εικονικών καμαρινιών.
Η αγορά του metaverse, σε παγκόσμια κλίμακα, βρίσκεται μόλις στην αρχή μιας συναρπαστικής ιστορίας. Οι καινοτόμες τεχνολογίες που συνδυάζουν την τρισδιάστατη, την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα και την αλυσίδα μπλοκ ωριμάζουν και ανοίγουν το δρόμο για νέες επιχειρηματικές περιπτώσεις – δημιουργώντας μια επικερδή και ταχέως εξελισσόμενη αγορά.
Λόγω της εγγενώς δυναμικής φύσης της αγοράς, οι μάρκες αντιμετωπίζουν προκλήσεις κατά την είσοδό τους στην αγορά, αλλά συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο την ανάγκη να εμπλακούν σε αυτήν. Εκτιμάται ότι η GenZ και η Alpha, με μεγάλη ψηφιακή ταυτότητα, θα περνούν περίπου 4 ώρες την ημέρα στο metaverse μέχρι το 2025 – το metaverse, επομένως, είναι ένα ισχυρό εργαλείο για κάθε μάρκα.
Το METAV.RS έχει ως στόχο να εκδημοκρατίσει την πρόσβαση στο metaverse για τις μάρκες και να επιτρέψει στις ομάδες μάρκετινγκ να ενσωματώσουν περιεχόμενο απλά και εύκολα.
Για το σκοπό αυτό, η ομάδα έχει αναπτύξει μια εφαρμογή τρισδιάστατης ανακατασκευής (3D Builder), η οποία επιτρέπει στους χρήστες να σαρώνουν εύκολα φυσικά αντικείμενα και να τα μεταφέρουν στο metaverse. Τα τρισδιάστατα μοντέλα που δημιουργούνται μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ψηφιακών διδύμων, τα οποία μπορούν να ενσωματωθούν στο cross-metaverse ή/και να ενσωματωθούν σε σελίδες προϊόντων σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου για την ενίσχυση των πωλήσεων φυσικών προϊόντων.
Η ομάδα με έδρα το Παρίσι έχει επίσης δημιουργήσει μια πλατφόρμα που συνεργάζεται με τα σημαντικότερα metaverse και κοινωνικά δίκτυα, είναι συμβατή με τις σημαντικότερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, προσβάσιμη, ασφαλής και συμβατή.
Η METAV.RS έχει ήδη υπογράψει σημαντικούς στρατηγικούς λογαριασμούς, από τη βιομηχανία πολυτελείας έως το λιανικό εμπόριο. Η startup συνεργάζεται επίσης με δημιουργικά γραφεία και εταιρείες συμβούλων που έχουν ως στόχο να συγκεντρώσουν και να διαχειριστούν σε κλίμακα τις εμπειρίες των εμπορικών σημάτων με τα οποία συνεργάζονται, συμπεριλαμβανομένης της προώθησης συλλογών NFT και της δημιουργίας καθηλωτικών εμπειριών.
Η Ασία θεωρείται βασική περιοχή της αγοράς – αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 60% της αγοράς πολυτελείας έως το 2025. Ως εκ τούτου, η METAV.RS σχεδιάζει να αναπτύξει ισχυρή παρουσία εκεί. Έχουν ήδη ανοίξει γραφεία στο Χονγκ Κονγκ και τη Σεούλ, προσφέροντας υποστήριξη σε βασικούς πελάτες στις αγορές αυτές.