Η Munch σήκωσε 1,5 εκατ. ευρώ για να φέρει στους side hustlers έναν ευκολότερο τρόπο κατασκευής ιστοσελίδων

Πολλοί άνθρωποι σήμερα, σε όλο τον κόσμο, έχουν ενταχθεί στον τρόπο ζωής των παράλληλων δραστηριοτήτων, ως τρόπο για να κερδίσουν κάποια επιπλέον χρήματα εκτός μιας κανονικής εργασίας 9-5. Καθώς οι επιχειρήσεις πρέπει πλέον εγγενώς να έχουν ψηφιακή παρουσία, αυτή η αυξανόμενη κοινότητα των side hustlers έχουν φέρει τις επιχειρήσεις τους στο διαδίκτυο. Η δημιουργία ενός ιστότοπου, όμως, δεν είναι τόσο απλή υπόθεση.

 

Από το να πρέπει να πληρώσετε ακριβά τέλη για τον ιστότοπο μέχρι την τεχνολογική τεχνογνωσία που απαιτούν ορισμένοι κατασκευαστές ιστότοπων στην αγορά, για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, η μετάβαση στην ψηφιακή τεχνολογία αποδεικνύεται μεγάλη πρόκληση.

 

Η νεοσύστατη επιχείρηση Munch στοχεύει να το απλοποιήσει αυτό. Με έδρα το Λονδίνο, η εταιρεία έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα που καθιστά απλή την κατασκευή υπερ-προσωπικών, πολυλειτουργικών ιστότοπων που επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργήσουν εύκολα μια αυθεντική διαδικτυακή παρουσία ή μάρκα.

 

Η νεοσύστατη εταιρεία ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 1,5 εκατ. ευρώ σε έναν γύρο χρηματοδότησης pre-seed. Η επένδυση πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία των Notion Capital και Credo Ventures και θα επιταχύνει την αποστολή της νεαρής ομάδας.

 

Ως αποτέλεσμα αυτής της χρηματοδότησης, η Munch θα επενδύσει στην ανάπτυξη του προϊόντος και στις ομάδες ανάπτυξης, καθώς και στην επέκταση των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ.

 

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και οι ΜΜΕ είναι ζωτικής σημασίας για την ευρωπαϊκή οικονομία και το επιχειρηματικό πνεύμα που συχνά ξεκινά ως παράλληλη δραστηριότητα είναι καθοριστικής σημασίας για την προώθηση της καινοτομίας και της οικονομικής σταθερότητας. Όμως, επί του παρόντος, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων βρίσκουν πιο δύσκολο απ’ ό,τι θα έπρεπε να είναι το να δημιουργήσουν μια διαδικτυακή παρουσία – και όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η διαδικτυακή παρουσία για τις επιχειρήσεις το 2022.

 

Το Munch είναι ένας κατασκευαστής ιστοτόπων “όλα σε ένα”. Ένα εργαλείο που ενδυναμώνει τους δημιουργούς, δίνοντας τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε διαθέτει ένα smartphone να δημιουργήσει ένα πλήρως εξατομικευμένο, πλήρως λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα σε λίγα λεπτά. Με αυτό, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν υπερ-εξατομικευμένους ιστότοπους χρησιμοποιώντας έναν διαισθητικό και χωρίς περιορισμούς επεξεργαστή drag-and-drop – οι ιστότοποι αυτοί ονομάζονται “munches”.

 

Επιπλέον, αυτό που κάνει το Munch να ξεχωρίζει πραγματικά είναι ότι η πλατφόρμα είναι δωρεάν στη χρήση και το Munch κερδίζει χρήματα μόνο όταν το κάνουν οι χρήστες του. Αυτό σημαίνει ότι για μια νέα γενιά παράπλευρων αυτοκόλλητων και επιχειρηματιών, η χρήση του Munch και η δημιουργία ενός ιστότοπου είναι εντελώς ακίνδυνη.

 

Μόνο στις ΗΠΑ, έχει αναφερθεί ότι το 61% των ανθρώπων ηλικίας 26-41 ετών έχουν σήμερα μια παράλληλη δραστηριότητα για να συμπληρώσουν την κύρια πηγή εισοδήματός τους. Ωστόσο, η επιμονή στα πρότυπα σημαίνει ότι πολλοί ιστότοποι δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν, καθώς όλοι μοιάζουν και αισθάνονται πολύ όμοιοι. Επιπλέον, οι χρεώσεις τρώνε τα κέρδη των χρηστών πριν πραγματοποιήσουν πωλήσεις. Η προσέγγιση της Munch αλλάζει το παιχνίδι και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί. Τα πρότυπα της νεοσύστατης εταιρείας είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα, επιτρέποντας στους χρήστες να σφραγίσουν την προσωπικότητά τους στην επιχείρησή τους.

 

Το Munch διαθέτει επίσης ένα επίπεδο ηλεκτρονικού εμπορίου, ώστε οι χρήστες να μπορούν να πωλούν μέσω του ιστότοπου, καθώς και να χρησιμοποιούν τα χαρακτηριστικά για φόρους, αποστολή και SKUs.

Exit mobile version