Η νεοσύστατη επιχείρηση του πρώην επικεφαλής προϊόντος της Revolut, Apron, εξασφαλίζει 15 εκατ. δολάρια για λύσεις τιμολογίων

Η fintech, Apron, με έδρα το Λονδίνο, συγκεντρώνει 15 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση Σειράς Α για την απλοποίηση της τιμολόγησης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Η Apron, μια fintech με έδρα το Λονδίνο που αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και οι οικονομικές τους ομάδες κατά τη διαλογή, την πληρωμή και τη συμφωνία των τιμολογίων, συγκέντρωσε 15 εκατομμύρια δολάρια σε έναν γύρο χρηματοδότησης Σειράς Α.

Η Apron, που ιδρύθηκε από τον πρώην επικεφαλής προϊόντων της Revolut και επικεφαλής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της Square, Bogdan Uzbekov, έκανε soft-launch νωρίτερα φέτος και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την επένδυση για να επεκτείνει την υπάρχουσα 20μελή ομάδα της.

Ο γύρος Σειράς Α πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία της Index Ventures και συμμετείχαν ο υφιστάμενος επενδυτής Bessemer Venture Partners και η Visionaries Club.

Αν και η Apron δεν είναι σε καμία περίπτωση μόνη της στην κατηγορία της επίλυσης του πόνου της τιμολόγησης, δεν είναι πολλές οι νεοφυείς επιχειρήσεις που μπορούν να υπερηφανεύονται για ένα ρόστερ που περιλαμβάνει τις πρώην Revolut, Trade Republic, Goldman Sachs, McKinsey, Meta, Pleo … και ο κατάλογος συνεχίζεται.

Οι πόνοι των πληρωμών
Σύμφωνα με την startup, αν και μόλις περίπου έξι μήνες λειτουργίας, ήδη επεξεργάζεται εκατομμύρια λίρες συναλλαγών κάθε μήνα και συνεργάζεται με, έναν αδιευκρίνιστο αριθμό, εκατοντάδες πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων Dani Reid και Agnes Potter της Potter&Reid, και χιλιάδες αποδείξεις πληρωμής.

Είτε έχετε διευθύνει ποτέ τη δική σας επιχείρηση είτε απλώς έχετε ασχοληθεί με μια επιχείρηση που δεν είναι τόσο εύκολη όσο ακούγεται, όπως η ανακαίνιση του σπιτιού σας, σίγουρα θα έχετε αντιμετωπίσει τις χαρές, ή την έλλειψή τους, της πληρωμής των προμηθευτών. Σίγουρα, οι λειτουργίες που αφορούν τους καταναλωτές τείνουν να είναι πολύ λιγότερο επώδυνες, ωστόσο, ο ενθουσιασμός και ο ενθουσιασμός της επιχειρηματικότητας μπορεί γρήγορα να σφετεριστεί από την ανούσια επιχείρηση που είναι η διαδικασία πληρωμών B2B.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Επιχειρήσεων, Ενέργειας και Βιομηχανικής Στρατηγικής του Ηνωμένου Βασιλείου, μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο 1,5 τρισεκατομμύριο λίρες Αγγλίας ρέουν κάθε χρόνο μέσω της διαδικασίας πληρωμής τιμολογίων, γεγονός που αντιστοιχεί σε πέντε ώρες του χρόνου του μέσου ιδιοκτήτη μικρής επιχείρησης στο Ηνωμένο Βασίλειο ανά εβδομάδα.

Σχεδιασμένο για να ανανεώσει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο οι πληρωμές ρέουν μέσω ενός δικτύου χρηστών, και διαμορφωμένο με ένα φιλικό προς το χρήστη, καταναλωτικό περιβάλλον, ο στόχος της Apron είναι να μετατρέψει το επίπονο έργο των πληρωμών σε απόλαυση αντί για πόνο.

Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να ενσωματώνεται με τα υπάρχοντα λογιστικά συστήματα, όπως το Xero και το Quickbooks, αντί να τα αντικαθιστά, εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη να ξεκινήσει κανείς από το μηδέν.

Δεν είναι απλώς μια κομψή εφαρμογή
Βασιζόμενος στην εμπειρία του από την επέκταση της Revolut εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου σε συνδυασμό με την εργασία του στην Square ως επικεφαλής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων, ο ιδρυτής της Apron, Bogdan Uzbekov, αναγνώρισε την ευκαιρία της αγοράς και την ευκαιρία να κάνει κάτι διαφορετικό από τους ανταγωνιστές.

Ο Uzbekov μοιράζεται:

“Στα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, πρέπει να καταλαβαίνεις τόσο το υλικό όσο και το λογισμικό – γι’ αυτό η Apple είναι τόσο επιτυχημένη. Για την Apron, μπορείτε να θεωρήσετε την πλατφόρμα πληρωμών μας ως το υλικό και τις προσεκτικά σχεδιασμένες ροές εργασίας μας ως το λογισμικό. Δεν είμαστε απλώς μια κομψή εφαρμογή, αλλά ένα κρίσιμο γρανάζι στην επιχειρηματική μηχανή που κρατάει τις μικρές επιχειρήσεις σε κίνηση”.

Exit mobile version