Στον ολοένα και πιο ψηφιακό και τεχνολογικά εξοπλισμένο κόσμο μας, οι εταιρείες πρέπει να είναι ευέλικτες και προετοιμασμένες να επενδύουν σε διάφορα ψηφιακά εργαλεία προκειμένου να αλληλεπιδρούν και να συμμετέχουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο με τους πελάτες τους. Ταυτόχρονα, στην τρέχουσα αγορά οι εταιρείες θέλουν να δουν ταχύτερη απόδοση των ψηφιακών επενδύσεων και να βελτιστοποιήσουν τις δαπάνες ώστε να κάνουν όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα με όσο το δυνατόν λιγότερους πόρους.
Η Occtoo, μια νεοσύστατη επιχείρηση με έδρα το Μάλμε, έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα δεδομένων εμπειρίας βασισμένη σε SaaS για να βοηθήσει στην επίτευξη αυτού του στόχου. Τώρα, οι Σουηδοί καινοτόμοι έχουν εξασφαλίσει νέα χρηματοδότηση και σχεδιάζουν να επεκταθούν.
Οι λεπτομέρειες:
- 4,6 εκατ. ευρώ που αντλήθηκαν σε ένα γύρο σποράς υπό την ηγεσία της Newion
- Συμμετείχαν επίσης οι υφιστάμενοι επενδυτές 42CAP και Industrifonden
Η Occtoo, που ιδρύθηκε το 2019, έχει ως στόχο να ανατρέψει τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούνται οι ψηφιακές εμπειρίες πελατών, με μια πανκαναλική προσέγγιση και μια αρχιτεκτονική χωρίς διακομιστή, βασισμένη σε SaaS. Θεωρήσαμε πρόσφατα ότι η startup είναι μία από τις εταιρείες που πρέπει να παρακολουθήσουμε, και αυτή η χρηματοδότηση αντικατοπτρίζει ότι οι υποψίες μας ήταν σωστές.
Προβλέπεται ότι μέχρι το 2023, το 60% των εταιρειών θα επιδιώκει τη συνθετότητα στις τεχνολογικές τους επενδύσεις για να αποκτήσουν ταχύτητα και ευελιξία. Η Occtoo σκοπεύει να αποτελέσει το κομμάτι που λείπει από τη στοίβα της συνθετότητας, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες να συνδέουν όλα τα δεδομένα, το περιεχόμενο και τα APIs από όλα τα συστήματα σε ένα περιβάλλον χρήστη με χαμηλό κώδικα, ώστε οι ψηφιακές ομάδες να μπορούν να εργάζονται αυτόνομα με τα δεδομένα χωρίς να χρειάζεται να ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου και του προϋπολογισμού τους στην ολοκλήρωση των δεδομένων.
Η ιδέα είναι ότι με τα δεδομένα στα χέρια τους, οι εταιρείες μπορούν στη συνέχεια να συνδυάζουν εύκολα το πλαίσιο, το περιεχόμενο και τα δεδομένα πελατών για να εμπλουτίσουν τις προσαρμοσμένες εφαρμογές τους με συνάφεια και να ενορχηστρώσουν όλες τις ψηφιακές εμπειρίες από ένα μόνο μέρος.
Η πλατφόρμα δεδομένων εμπειρίας επιτρέπει την έναρξη μιας νέας ψηφιακής εμπειρίας/εφαρμογής μέσα σε λίγες ημέρες και την εύκολη κλιμάκωση σε παγκόσμιο επίπεδο. Ανοίγει νέες ευκαιρίες για εταιρείες που προηγουμένως προορίζονταν για επιχειρήσεις με πλούσιους πόρους και έχει συναρπαστικές δυνατότητες για το μέλλον μιας αναπτυσσόμενης αγοράς εμπειριών.
Η λύση έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής μεταξύ των λιανοπωλητών της ανώτερης μεσαίας αγοράς και του επιχειρηματικού μεγέθους που έχουν ανάγκη να υποστηρίξουν τις στρατηγικές τους για πωλήσεις μέσω παντός καναλιού, όπως η Cartier, η Intersport και η Nordic Nest. Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της επέκτασης, την ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών και την τροφοδότηση της ανάπτυξης προϊόντων.