Η Orderlion συγκεντρώνει 4 εκατ. ευρώ για να βελτιώσει και να επεκτείνει την αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων B2B

Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων βασίζεται σε πολλούς διαφορετικούς παράγοντες, επηρεάζεται από πολλές διαφορετικές συνθήκες και, ως εκ τούτου, είναι ένα αρκετά πολύπλοκο σύστημα για διαχείριση.

 

Η καινοτομία στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού έχει γενικά παρατηρηθεί μέσω της ανάπτυξης μοντέλων αγοράς που συνδέουν χονδρέμπορους και προμηθευτές με επιχειρήσεις, αλλά αυτό δεν ενισχύει στην πραγματικότητα την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας της αλυσίδας εφοδιασμού. Στόχος να το διορθώσει αυτό είναι η SaaS startup Orderlion, η οποία μόλις συγκέντρωσε 4 εκατομμύρια ευρώ για την πλατφόρμα της που ενισχύει την αγορά τροφίμων και ποτών B2B.

 

Η χρηματοδότηση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ πριν από τη σειρά Α περιλάμβανε ένα μείγμα μετοχικής και δανειακής χρηματοδότησης και ανεβάζει το συνολικό ποσό των 7,5 εκατομμυρίων ευρώ που έχουν συγκεντρώσει οι καινοτόμοι με έδρα τη Βιέννη από την ίδρυσή τους το 2018.

 

Ο νέος επενδυτικός γύρος πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία μιας ευρωπαϊκής επενδυτικής εταιρείας τεχνολογίας εστιατορίων, η οποία βρίσκεται επί του παρόντος σε λειτουργία stealth και υποστηρίζεται από κορυφαίους επιχειρηματίες και παράγοντες του κλάδου των τροφίμων, με εξειδίκευση στην υποστήριξη καινοτόμων επιχειρήσεων στον τομέα των τροφίμων και ποτών (F&B). Στους πρόσθετους επενδυτές σε αυτόν τον γύρο χρηματοδότησης περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, οι εταιρείες VC Rockstart, seed + speed Ventures, tecnet και Gateway Ventures.

 

Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για τη διεθνή επέκταση, την αύξηση της ομάδας και την επέκταση της γκάμας προϊόντων της εταιρείας.

 

Η Orerlion ιδρύθηκε το 2018 από τον Stefan Strohmer (διευθύνων σύμβουλος) και τον Patrick Schubert (CTO) και αναπτύχθηκε ως αποτέλεσμα της εμπειρίας τους από πρώτο χέρι σχετικά με την αναποτελεσματικότητα της αλυσίδας εφοδιασμού τροφίμων. Οι ιδρυτές δημιούργησαν την Orderlion με στόχο να καταστήσουν την αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων B2B πιο επεκτάσιμη και βιώσιμη.

 

Η πλατφόρμα παρέχει στους προμηθευτές και τους χονδρέμπορους του κλάδου τροφίμων και ποτών μια λύση B2B SaaS που έλειπε μέχρι σήμερα.

 

Η βιομηχανία τροφίμων είναι μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο με ετήσιο όγκο μεταφράσεων περίπου 2 τρισεκατομμυρίων ευρώ. Είναι ένας κλάδος που περιλαμβάνει χονδρέμπορους, προμηθευτές, επιχειρήσεις φιλοξενίας και πολλά άλλα. Ωστόσο, πολλοί προμηθευτές και χονδρέμποροι κατά μήκος της αλυσίδας αξίας των αγροδιατροφικών προϊόντων εξακολουθούν να βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε παλαιότερες τεχνολογίες, όπως φαξ και τηλεφωνητές, για να διεκπεραιώνουν τις καθημερινές παραγγελίες των πελατών τους και να τις επεξεργάζονται εσωτερικά. Σε μια αγορά που αποτελείται κυρίως από τοπικά δραστηριοποιούμενες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), οι λύσεις λογισμικού για συγκεκριμένους τομείς που επιτρέπουν στους χρήστες να εξαλείψουν τις τριβές και να μειώσουν το κόστος εξακολουθούν να είναι σπάνιες.

 

Το λειτουργικό σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου της Orderlion επιτρέπει στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού τροφίμων να δημιουργήσουν τις δικές τους εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα για την ψηφιακή επεξεργασία παραγγελιών, ενσωματώνοντας απρόσκοπτα τα υπάρχοντα συστήματα ERP των προμηθευτών. Επιπροσθέτως, επιτρέπει στους πελάτες να πωλούν εύκολα νέα και εποχιακά προϊόντα για να αυξήσουν τα έσοδα κατά μέσο όρο κατά 35% και να ψηφιοποιήσουν ολόκληρη τη ροή επεξεργασίας πληρωμών τους για να εξοικονομήσουν έως και 95% του κόστους της διαδικασίας τους.

 

Ως αποτέλεσμα, η startup με έδρα τη Βιέννη βοηθά τους χονδρέμπορους και τους προμηθευτές που εξυπηρετούν εστιατόρια, ξενοδοχεία ή σούπερ μάρκετ να βελτιώσουν τις επιχειρηματικές τους λειτουργίες, επιτρέποντάς τους να κλιμακώνονται πιο αποτελεσματικά. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της εταιρείας, οι ΜΜΕ που απαρτίζουν την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων μπορούν να ενισχύσουν την οικονομική τους ανθεκτικότητα και εκείνη των πελατών τους, απελευθερώνοντας χρόνο για να επικεντρωθούν σε άλλα σημαντικά επιχειρηματικά καθήκοντα.

 

Βελτιώνοντας τις λειτουργίες των πελατών της, η Orderlion τους υποστηρίζει επίσης στη μείωση των απωλειών τροφίμων που συμβαίνουν κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού λόγω λανθασμένων παραγγελιών ή μη έγκαιρων παραδόσεων.

 

Η πλατφόρμα χρησιμοποιείται επί του παρόντος από πελάτες στη Γερμανία, την Ελβετία, την Αυστρία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Με αυτή τη νέα κεφαλαιακή ένεση, η ομάδα σχεδιάζει να αναπτυχθεί διεθνώς και να επεκτείνει τη σειρά προϊόντων.

Exit mobile version