Σήμερα η ουκρανική νεοφυής επιχείρηση SaaS Getpin ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε χρηματοδότηση ύψους 400.000 δολαρίων από το τσεχικό ταμείο επιχειρηματικών κεφαλαίων Presto Ventures.
Η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα εργαλείο διαδικτυακού μάρκετινγκ SaaS που βοηθά τις επιχειρήσεις με φυσικά σημεία πώλησης να προσελκύσουν πελάτες που αναζητούν αγαθά ή υπηρεσίες σε κοντινή απόσταση.
Η Getpin παρέχει μια ενιαία τεχνολογική πλατφόρμα που επιτρέπει στους πελάτες να συγχρονίζουν τις πληροφορίες των επιχειρήσεων και τις κριτικές των πελατών σε διάφορες διαδικτυακές υπηρεσίες, όπως το Google Business Profile, το Bing Places for Business, το Apple Business Connect και το Facebook Graph API.
Το 2021 η εταιρεία εισήλθε στην αγορά της Εσθονίας, ενώ το 2022 ακολούθησε η αγορά της Πολωνίας.
Σήμερα, οι πελάτες της Getpin εκπροσωπούνται από περισσότερες από 100 εταιρείες στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Nova Poshta στην Ουκρανία και της Pekao Bank στην Πολωνία, της δεύτερης μεγαλύτερης τράπεζας της χώρας.
Ο Volodymyr Leshchenko, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Getpin, μοιράστηκε τα εξής: “Η Getpin είναι μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, η οποία είναι μια από τις μεγαλύτερες και πιο ισχυρές εταιρείες στην Ευρώπη:
“Από την αρχή της Getpin, είχαμε έναν φιλόδοξο στόχο – να δημιουργήσουμε μια μεγάλη παγκόσμια εταιρεία που θα γίνει ηγέτης στη διεθνή αγορά.
Η επιτυχία μας βασίζεται στη βαθιά κατανόηση των αναγκών των πελατών και στη δέσμευσή μας να επιλύουμε τα προβλήματά τους.
Ως εκ τούτου, προσπαθούμε να προσελκύουμε ομοϊδεάτες με κοινές αξίες, αίσθηση του χιούμορ και της ειρωνείας – αυτό μας βοηθά να αναπτύξουμε έναν διαφανή και αποτελεσματικό πολυπολιτισμικό οργανισμό στο εσωτερικό της Getpin”.
Σύμφωνα με τον Roman Novacek, εταίρο της Presto Ventures:
“Ο Volodymyr είναι ένας απίστευτα αφοσιωμένος ιδρυτής που είναι αποφασισμένος να κάνει την Getpin επιτυχημένη, ό,τι κι αν συμβεί.
Είδαμε πόσο αποτελεσματικά ξεπέρασε τις δυσκολίες που σχετίζονται με την πανδημία και την εξέλιξη του πολέμου.
Η βιώσιμη ανάπτυξη του προϊόντος σε τόσο δύσκολες συνθήκες και η επιτυχής επέκτασή του πέρα από τα σύνορα της Ουκρανίας μας έπεισαν να υποστηρίξουμε την κλιμάκωση της Getpin”.
Η επένδυση αποσκοπεί, καταρχάς, στην κλιμάκωση του προϊόντος στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, καθώς και στην είσοδο της Getpin στις αγορές της Λατινικής Αμερικής.