Η Peech σήκωσε 540.000 ευρώ για να μετατρέψει το περιεχόμενο σε ήχο

Η Peech ιδρύθηκε το 2022 και μετατρέπει οποιαδήποτε κείμενα, αρχεία, εικόνες ή ιστοσελίδες σε ηχητικά βιβλία. Οι χρήστες απλώς σαρώνουν το περιεχόμενο που χρειάζονται να μετατρέψουν και, στη συνέχεια, μπορούν να το ακούσουν σαν να ήταν ένα ηχητικό βιβλίο. Δεδομένου ότι ο ήχος αυξάνεται σε δημοτικότητα ως ένας εύκολος τρόπος αφομοίωσης περιεχομένου, το Peech παρέχει έναν απλό τρόπο στους ανθρώπους να απολαμβάνουν άρθρα ενώ κάνουν την καθημερινή τους ζωή.

 

Με επικεφαλής τους έμπειρους ειδικούς της τεχνολογίας από την Ανατολική Ευρώπη, τους Andrey Poznyak και Alex Gorbel, και εξειδικευμένο στέλεχος μάρκετινγκ και διευθυντή προϊόντων Bahram Ismailov, η εφαρμογή αποκτά μια μεγάλη αγορά. Το να ακούτε τις ειδήσεις αντί να τις διαβάζετε, να ακούτε για μια γνώμη αντί να γυρίζετε σελίδες σε ένα περιοδικό και να χάνεστε σε μια ιστορία ενώ είστε έξω σε ένα τζόκινγκ είναι πλέον αυτό που θέλουν πολλοί καταναλωτές – και η Peech το προσφέρει.

 

Ο Andrey Poznyak, συνιδρυτής της Peech, εξήγησε: «Η γνώση είναι ο κύριος πόρος της εποχής μας και τα έργα που απλοποιούν τη διαδικασία απόκτησής της θα είναι πάντα σχετικά. Λόγω της ανάπτυξης της τεχνολογίας, το μερίδιο της χρήσης διεπαφών ήχου αυξάνεται σημαντικά και υπάρχουν ακόμη πολλές δυνατότητες εδώ. Αυτή τη στιγμή η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 60 γλώσσες και θα βελτιώσουμε το προϊόν για να το κάνουμε πιο βολικό για την ανάπτυξη του κοινού.”

 

Αφού αφιέρωσε χρόνο για να εξετάσει ποια βασικά χαρακτηριστικά έπρεπε να συμπεριληφθούν, με βάση την προσωπική επιθυμία των ιδρυτών για ένα τέτοιο προϊόν, η Peech κυκλοφόρησε φέτος και μπορεί να διαβάζει έγγραφα, να αναγνωρίζει κείμενο σε φωτογραφίες, να προτείνει άρθρα και πολλά άλλα.

 

Περιλαμβάνει επίσης το Peech AI που συλλέγει και εκφράζει τα πιο χρήσιμα άρθρα από τους καλύτερους εκδότες όπως Wired, Observer, Harvard Business Review, Vanity Fair, Medium, The Economist, The Washington Post, The New York Times, Bloomberg, BBC, Business Insider, και πολλοί άλλοι. Αυτό παρέχει την ευκαιρία να καταναλώνετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας σε διάφορα θέματα: Γονείς, Επιχειρηματικά Κεφάλαια, Μάρκετινγκ, Υγιεινή Διατροφή, Χρηματοοικονομικές Αγορές, Ταξίδια, κ.λπ. Με άλλα λόγια, είναι σαν το Spotify για χρήσιμα κείμενα.

 

Η εφαρμογή έχει ήδη τραβήξει την προσοχή. Τον Φεβρουάριο-Μάιο, εκφράστηκαν περισσότερες από 11000 ώρες μοναδικού περιεχομένου. Από γιατρούς έως φοιτητές, παρέχει μια υπηρεσία για όποιον αρέσει ή χρειάζεται να καταναλώνει περιεχόμενο σε πρακτική μορφή ήχου.

 

Η εφαρμογή είναι πλέον διαθέσιμη σε 50+ γλώσσες και αυτός ο αριθμός αυξάνεται. Επιπλέον, τα βίντεο της ομάδας έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν περισσότερες από 2,4 εκατομμύρια προβολές και η εφαρμογή έχει περίπου 2.000 πελάτες που πληρώνουν – και αυτό έχει επιτευχθεί με πολύ μικρό προϋπολογισμό μάρκετινγκ.

 

Τώρα, με αυτήν την ενίσχυση χρηματοδότησης, η ομάδα θέλει να φέρει την Peech σε νέες αγορές, με πρωταρχικούς στόχους τις ΗΠΑ και τη Δυτική Ευρώπη. Η startup θέλει επίσης να αναπτύξει περαιτέρω το προϊόν και να μεγαλώσει την ομάδα.

 

Exit mobile version