Η Peech συγκεντρώνει 8,3 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει τη δημιουργία περιεχομένου που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη για brands

Η ισραηλινή startup Peech ανακοίνωσε την ολοκλήρωση ενός γύρου χρηματοδότησης Seed 8,3 εκατομμυρίων δολαρίων. Επικεφαλής του γύρου ήταν η Ibex Investors με συμμετοχή από την Cardumen Capital, την Fresh Fund καθώς και από τους αγγέλους επενδυτές Nas Daily, Ariel Maislos και άλλους. Μετά από ένα επιτυχημένο πρόγραμμα beta με τις SimilarWeb, Namogoo, Hibob, Natural Intelligence, Circles και άλλους, η Peech ανοίγει την πλατφόρμα σε νέους πελάτες και θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να επεκτείνει τις δυνατότητές της σε τεχνητή νοημοσύνη και να διαφοροποιήσει τις λύσεις δημιουργίας πολυμέσων της.

 

«Οι εταιρίες πρέπει να είναι πιο αυθεντικές, να μιλούν στους καταναλωτές τους κοιτάζοντάς τους στα μάτια και να δημιουργούν μια ανθρώπινη σύνδεση για να ξεπεράσουν την ακαταστασία περιεχομένου και να προσελκύσουν πελάτες, οι οποίοι δεν θέλουν πλέον να χειραγωγούνται από τεχνάσματα μάρκετινγκ», λέει η Danielle Dafni, CEO. και συνιδρυτής της Peech. «Με το Peech, οι εταιρίες μπορούν να αφαιρέσουν την εξάρτησή τους από εξωτερικούς ειδικούς, εργαλεία ή ιστότοπους, επιτρέποντας στις ομάδες περιεχομένου να δημιουργούν από μόνες τους περιεχόμενο βίντεο υψηλής ποιότητας, διατηρώντας επαγγελματικά και επώνυμα πρότυπα. Στόχος μας είναι οι ομάδες περιεχομένου να επικεντρωθούν στην παραγωγή εξαιρετικού και αυθεντικού περιεχομένου, ενώ η Peech φροντίζει για τα υπόλοιπα.»

 

Η λύση αυτόματης επεξεργασίας βίντεο της Peech αξιοποιεί τη μηχανική εκμάθηση και την τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP) για να μετατρέψει το εσωτερικό περιεχόμενο πολυμέσων σε επώνυμα βίντεο υψηλής ποιότητας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ο αλγόριθμος του Peech αναλύει το λεκτικό περιεχόμενο του ομιλητή και προσθέτει οπτικά στοιχεία που βαθμονομούνται με το brand book κάθε εταιρείας, το πλαίσιο του περιεχομένου του ομιλητή, το επιθυμητό κανάλι διανομής και τους συγκεκριμένους στόχους μάρκετινγκ.

 

«Οι άνθρωποι παρακολουθούν περισσότερα βίντεο από ποτέ και έχει καταστεί εγγενώς σαφές ότι το επαγγελματικό και εντυπωσιακό περιεχόμενο βίντεο είναι το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ», λέει η Nicole Priel της Ibex Investors. «Είμαστε βέβαιοι ότι η λύση της Peech θα αλλάξει το παιχνίδι για τις ομάδες περιεχομένου και ένα απαραίτητο εργαλείο για τις επωνυμίες που θέλουν να κλιμακώσουν τις προσπάθειές τους μάρκετινγκ».

Exit mobile version