Η Pixaera συγκεντρώνει 5,7 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού μέσω της καθηλωτικής μάθησης με βάση το παιχνίδι

Η ηλεκτρονική μάθηση και η άνοδος των τεχνολογιών του εκπαιδευτικού τομέα είναι αρκετά συναρπαστικά φαινόμενα που παρακολουθούμε τα τελευταία χρόνια. Φαίνεται όμως ότι εισερχόμαστε τώρα σε μια νέα εποχή με την εμφάνιση του metaverse και της τρισδιάστατης μάθησης.

 

Η μετάβαση στην εντυπωσιακή μάθηση δεν δημιουργεί απλώς εμπειρίες που είναι πιο διασκεδαστικές για τους συμμετέχοντες, αλλά φαίνεται να είναι και πιο αποτελεσματικές. Για παράδειγμα, έρευνα της PWC διαπίστωσε ότι οι εκπαιδευόμενοι σε καθηλωτικά περιβάλλοντα (όπως το VR) έχουν 275% μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην εφαρμογή των δεξιοτήτων τους. Ενώ μια ξεχωριστή μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Warwick διαπίστωσε ότι η μάθηση VR όχι μόνο βοηθά τους ανθρώπους να αποδίδουν καλύτερα στις εξετάσεις, αλλά έχει και θετικό αντίκτυπο στη διάθεση.

 

Στόχος της Pixaera – που ιδρύθηκε το 2020 από τον gamer και βετεράνο της βιομηχανίας Mousa Yassin – είναι να μεταφέρει αυτή την κατανόηση στον επαγγελματικό κόσμο για να ενημερώσει για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων και την κατάρτιση στον χώρο εργασίας.

 

Η startup με έδρα το Λονδίνο έχει τώρα λάβει νέα χρηματοδότηση για να αναπτύξει την πλατφόρμα καθηλωτικής μάθησης και να τη φέρει στον εργασιακό χώρο, συγκεντρώνοντας περίπου 5,7 εκατομμύρια ευρώ.

 

Η χρηματοδότηση αυτή αποτελείται από δύο γύρους – περίπου 1,2 εκατ. ευρώ pre-seeding και περίπου 4,5 εκατ. ευρώ υπό την ηγεσία του επενδυτή early-stage EMEA, LocalGlobe. Συμμετείχαν επίσης οι ιδρυτές της FACEIT, της κορυφαίας πλατφόρμας ανταγωνιστικών παιχνιδιών για διαδικτυακά παιχνίδια πολλαπλών παικτών, καθώς και η ERM, ηγέτης στον τομέα των υπηρεσιών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, και η York IE.

 

Ήδη εταιρείες όπως η Shell, η GE και η BP έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζομένους να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους με έναν πιο ελκυστικό τρόπο. Η Pixaera αναφέρει ότι το 98% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι προτιμούν την πλατφόρμα Pixaera σε σύγκριση με άλλες επιλογές κατάρτισης.

 

Η Pixaera, η οποία δημιουργήθηκε για να μεταφέρει τη δύναμη, τη διασκέδαση και το συναίσθημα των διαδικτυακών παιχνιδιών όπως το Roblox και το Minecraft στον επαγγελματικό κόσμο, έχει ως στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εκπαιδεύσουν το εργατικό τους δυναμικό πιο αποτελεσματικά και αποδοτικά. Αξιοποιώντας τα αυξανόμενα στοιχεία που δείχνουν ότι η εμβυθιστική εκπαίδευση και η εικονική πραγματικότητα είναι πιο αποτελεσματικές από τις παραδοσιακές μεθόδους, οι καθηλωτικές εμπειρίες της Pixaera φέρνουν ένα νέο παράδειγμα στην επαγγελματική ανάπτυξη στον εργασιακό χώρο.

 

Ο ιδρυτής Mousa Yassin ανέπτυξε την πλατφόρμα με βάση την προσωπική του εμπειρία ως παίκτης. Ενώ έπαιζε δημοφιλή κλασικά παιχνίδια όπως το Final Fantasy και το World of Warcraft, μπόρεσε να εντοπίσει ότι τα παιχνίδια μπορούν να διδάξουν στους παίκτες δεξιότητες επαγρύπνησης – επίλυση προβλημάτων, δημιουργική σκέψη, ομαδική εργασία και καθορισμό στόχων – ενώ παράλληλα είναι ελκυστικά και διασκεδαστικά.

 

Το όραμα του Mousa ήταν να φέρει την ποιότητα των καθηλωτικών τρισδιάστατων εμπειριών από τον κόσμο των παιχνιδιών απευθείας στον επαγγελματικό τομέα, αναδιαμορφώνοντας την εκπαίδευση και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων για καλό σκοπό.

 

Με έδρα το Λονδίνο, η πλατφόρμα παρέχει ένα ενιαίο μέρος για την ενσωμάτωση, τη δημιουργία, την ανάπτυξη, την υποβολή εκθέσεων και τη διαχείριση ενός αυξανόμενου καταλόγου προσομοιώσεων κατάρτισης επόμενου επιπέδου, από την ασφάλεια έως την ηγεσία, την ψυχική υγεία και πολλά άλλα. Μόλις εντρυφήσουν στα παιχνίδια Pixaera, μέσω VR ή PC, οι εργαζόμενοι μαθαίνουν και βελτιώνουν τις δεξιότητές τους και εφαρμόζουν τη θεωρητική εκπαίδευση στην πράξη σε εξαιρετικά ρεαλιστικά περιβάλλοντα. Μπορούν να κάνουν πρόβες και να επαναλαμβάνουν διαδικασίες στην εντέλεια.

 

Καθρεφτίζοντας καταστάσεις που συναντούν στην καθημερινή τους εργασία με εξαιρετικά ρεαλιστικό τρόπο, οι εκπαιδευόμενοι που παίζουν τα παιχνίδια της Pixaera είναι επίσης σε θέση να προκαλέσουν συναισθήματα του πραγματικού κόσμου. Για παράδειγμα, το αγχωτικό συναίσθημα του να δέχεσαι πίεση από τους συναδέλφους σου για να κάνεις περικοπές ή το άγχος που προκαλείται όταν βλέπεις κάποιον να κινδυνεύει εξαιτίας των πράξεών σου. Είναι η αίσθηση της παρουσίας και η συναισθηματική σύνδεση που κάνει τα παιχνίδια τόσο επιδραστικά, ενώ η καθηλωτική φύση προσφέρεται για τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ερμηνεύουν και διατηρούν τις πληροφορίες.

 

Η πλατφόρμα μάθησης της Pixaera μπορεί να ενσωματωθεί στο σύστημα διαχείρισης μάθησης κάθε πελάτη, καθιστώντας απλή την ένταξη των εκπαιδευομένων σε εκπαιδευτικές συνεδρίες και τον προγραμματισμό του χρόνου ανάπτυξης. Οι πελάτες μπορούν επίσης να διαχέουν την εκπαίδευση σε ένα παγκόσμιο εργατικό δυναμικό μέσω μιας ενιαίας εμπειρίας εφαρμογής.

 

Αυτή η νέα χρηματοδότηση θα συμβάλει στην ενίσχυση του οράματος για την επανάσταση στην επαγγελματική κατάρτιση, με στόχο τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος υψηλής ποιότητας εργαλείων και εμπειριών μάθησης που βασίζονται σε παιχνίδια. Θα βοηθήσει επίσης στην επέκταση της αναπτυσσόμενης ομάδας προγραμματιστών παιχνιδιών και λογισμικού, καθώς και στην προώθηση του προϊόντος.

Exit mobile version