Η Conversation24, μια πλατφόρμα omnichannel επικοινωνίας με έδρα το Ρότερνταμ, συγκέντρωσε 3 εκατομμύρια ευρώ για να ενισχύσει τις προσπάθειες παγκόσμιας επέκτασής της.
Με τις προσδοκίες των καταναλωτών να εξελίσσονται φαινομενικά εν μία νυκτί, πολλές επιχειρήσεις έχουν καταστήσει την omnichannel επικοινωνία de facto modus operandi, προσφέροντας εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις σε πραγματικό χρόνο.
Παρόμοια με οποιονδήποτε δεδομένο αριθμό ανταγωνιστών, η Conversation24 όχι μόνο ανταποκρίνεται σε αυτές τις εξελισσόμενες απαιτήσεις, αλλά δίνει επίσης τη δυνατότητα στους λιανοπωλητές να επιτύχουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπής, αυξάνοντας παράλληλα τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών. Εάν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο.
Διεθνής επέκταση
“Καθώς η Conversation24 προωθεί την αναπτυξιακή της πορεία με την υποστήριξη της Holland Capital, οι επιχειρήσεις παγκοσμίως μπορούν να αναμένουν μια νέα εποχή αλληλεπίδρασης με τους πελάτες που θα χαρακτηρίζεται από απαράμιλλη εξατομίκευση και βελτιωμένη εμπειρία χρήστη”, σχολίασε ο CEO και ιδρυτής της Conversation24 Nick Blom. |Αυτός ο γύρος χρηματοδότησης θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε τις δυνατότητες της πλατφόρμας μας σε όλες τις επιχειρήσεις που απευθύνονται στον καταναλωτή”.