Η πλατφόρμα ταξιδιωτικών κρατήσεων Holisto συγχωνεύεται με την SPAC σε μια αποτίμηση 405 εκατομμυρίων δολαρίων

Η Ισραηλινή διαδικτυακή πλατφόρμα ταξιδιωτικών κρατήσεων Holisto και η Moringa Acquisition Corp, μια εταιρεία εξαγορών ειδικού σκοπού (SPAC), συνήψαν συμφωνία που κατέληξε στην εισαγωγή της Holisto στο Nasdaq. Η Holisto έχει αποτιμηθεί σε περίπου 405 εκατομμύρια δολάρια στη συμφωνία. Η Holisto αναμένεται να κερδίσει 115 εκατομμύρια δολάρια από τη συγχώνευση, με το κλείσιμο της συναλλαγής να αναμένεται να πραγματοποιηθεί κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.

 

Η Holisto είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα ταξιδιωτικών κρατήσεων που χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για να αναλύει τις τιμές και τα σχέδια ξενοδοχείων από πολλές πηγές, συμπεριλαμβανομένων διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων, παγκόσμιων συστημάτων διανομής, χονδρεμπόρους και operators για να παρέχει στους καταναλωτές πιο προσιτές και εξατομικευμένες κρατήσεις.

 

Η Holisto είδε τα έσοδά της να αυξάνονται σημαντικά το περασμένο έτος, ωστόσο τα έσοδά της για το πρώτο τρίμηνο του 2022 εξακολουθούν να έφτασαν μόνο τα 7,18 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με τα έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2021 που ήταν 1,97 εκατομμύρια δολάρια.

 

Η Holisto ιδρύθηκε το 2015 από τους Avi Wortzel, Eran Shust και Shay Horovitz και έχει συγκεντρώσει 9,3 εκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα, σύμφωνα με το Crunchbase. Η εταιρεία απασχολεί συνολικά 370 άτομα.

 

«Από την αρχή εμπνευστήκαμε από την ευκαιρία να διαταράξουμε τη μεγάλη, κατακερματισμένη και πολύπλοκη αγορά ταξιδιωτικών κρατήσεων, χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες μεγάλων δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης που επιτρέπουν σταδιακή εξοικονόμηση κόστους και απλότητα μέσω της δυνατότητας συνδυασμού προσφορών από πολλές πηγές», δήλωσε ο Eran Shus , Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Holisto. «Ο συνδυασμός μας με τη Moringa και η πρόσβαση στις δημόσιες αγορές θα επιτρέψει στη Holisto να συνεχίσει να αξιοποιεί επιθετικά την τεχνολογία μας κλιμακώνοντας την πλατφόρμα και την υποδομή μας και να επεκτείνει την απόκτηση πελατών και την αναγνωρισιμότητα του brand μας».

Exit mobile version