Η Prematch συγκεντρώνει 2,4 εκατομμύρια ευρώ για να φέρει το ποδόσφαιρο πίσω στους ανθρώπους

Το ποδόσφαιρο είναι το πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο. Είναι ένα άθλημα που τα παιδιά σε όλο τον κόσμο μεγαλώνουν απολαμβάνοντας και εμπνέονται από αυτό. Ενώνει τους ανθρώπους και η παρακολούθηση ενός αγώνα ή η κλωτσιά μιας μπάλας είναι μια εμπειρία που μοιράζονται όλοι. Με την πάροδο των ετών, έχει γίνει όχι μόνο ένα αγαπημένο άθλημα, αλλά και μια τεράστια αγορά, και τώρα, είναι όλο και περισσότερο τεχνολογικά καθοδηγούμενο και ενεργοποιημένο.

 

Ενώ οι επαγγελματίες παίκτες και οι ποδοσφαιρικές ομάδες σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να εμπνέουν γενιές και γενιές, τα τελευταία χρόνια, τα σκάνδαλα διαφθοράς, η αδυσώπητη εμπορευματοποίηση και η πολιτική έχουν αμαυρώσει το άθλημα, αποσυνδέοντας το επαγγελματικό ποδόσφαιρο από τους ανθρώπους -. Το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο διατήρησε τις ρίζες του και συνέχισε να αναπτύσσεται ως άθλημα που βασίζεται στην κοινότητα και παίζεται με πάθος.

 

Η Prematch, μια νεοφυής επιχείρηση με έδρα την Κολωνία, μόλις εξασφάλισε 2,4 εκατομμύρια ευρώ για την πλατφόρμα της που είναι αφιερωμένη στους ερασιτέχνες παίκτες. Του γύρου ηγήθηκε το Schadeberg Family Office με πρόσθετη συμμετοχή από ένα Angel Fund γύρω από τον ιδρυτή της ESL Ralf Reichert. Οι Verena Pausder (επιχειρηματίας, συγγραφέας και συνιδρυτής της FC Viktoria Berlin), Patric Fassbender και Marcus Stahl συνέβαλαν στο pool.

 

Ralf Reichert: “Ένα από τα πιο υπέροχα πράγματα στο ποδόσφαιρο είναι οι συζητήσεις και οι στιγμές στα αποδυτήρια. Το Prematch είναι η ψηφιακή εκδοχή των ποδοσφαιρικών αποδυτηρίων μου. Είναι παιχνιδοποιημένο και εξαιρετικά εξατομικευμένο για να αντιμετωπίζει τα θέματα που συζητάει κάθε παίκτης και ομάδα γύρω από το δικό της παιχνίδι”.

 

Η Prematch, που ιδρύθηκε το 2021 από τους Fiete Grünter, Lukas Röhle και Niklas Brackmann, έχει ως αποστολή να γίνει μια υπερ-πλατφόρμα για το μη επαγγελματικό ποδόσφαιρο στην Ευρώπη, προσφέροντας εμπειρία επαγγελματικού επιπέδου (όπως ειδήσεις, δεδομένα και παιχνιδοποίηση) στη μεγάλη ποδοσφαιρική κοινότητα. Δεδομένου ότι εκτιμάται ότι υπάρχουν +190 εκατομμύρια ποδοσφαιρόφιλοι εκεί έξω, η Prematch εισέρχεται σε μια τεράστια αγορά.

 

Η νεοφυής επιχείρηση συνδυάζει στοιχεία από κοινωνικά δίκτυα και πλατφόρμες ποδοσφαίρου από τον επαγγελματικό τομέα. Ουσιαστικά επιτρέπει σε κάθε ενεργό ποδοσφαιριστή να ακολουθεί τον εαυτό του και τους φίλους/συμμαθητές του – όπως ακριβώς ακολουθούν τον Ρονάλντο και τον Μέσι.

 

Στην πλατφόρμα, κάθε παίκτης έχει το δικό του προφίλ με προσωπικά δεδομένα απόδοσης και στατιστικά στοιχεία. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να προσθέσει αγαπημένους (παίκτες, ομάδες, πρωταθλήματα) για να λαμβάνει εξατομικευμένες ειδήσεις και αποτελέσματα γύρω από έως και 80.000 αγώνες που διεξάγονται ανά Σαββατοκύριακο (προς το παρόν στη Γερμανία).

 

Η startup, η οποία ξεκίνησε στη Γερμανία τον περασμένο Αύγουστο (μετά από αύξηση 1,7 εκατ. ευρώ), μετρά ήδη παίκτες από το 94% όλων των γερμανικών ποδοσφαιρικών ομάδων στην πλατφόρμα. Έχει επίσης συνάψει συνεργασία με το Delay Sports Berlin και διάφορους δημιουργούς για να βοηθήσει στη στοχευμένη εμπλοκή της GenZ.

 

Με αυτή τη νέα χρηματοδότηση, η ομάδα με έδρα την Κολωνία σχεδιάζει να αναπτύξει περαιτέρω την πλατφόρμα και να επεκταθεί προς νέες ομάδες-στόχους και αγορές.

Exit mobile version