Η Quisto συγκεντρώνει 800 χιλιάδες ευρώ για να ενισχύσει τις αποτελεσματικές αλυσίδες εφοδιασμού υπηρεσιών τροφίμων

Η νεοσύστατη επιχείρηση B2B Quisto έχει ως αποστολή να καταστήσει την αλυσίδα εφοδιασμού για τις υπηρεσίες τροφίμων και τους λιανοπωλητές τροφίμων πιο αποτελεσματική και βιώσιμη. Με έδρα το Μιλάνο, η νεαρή εταιρεία έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα που ενισχύει τις συνδέσεις μεταξύ των κατασκευαστών τροφίμων, των χονδρεμπόρων και των λιανοπωλητών υπηρεσιών τροφίμων.

 

Σε έναν pre-seed γύρο, η Quisto έχει τώρα συγκεντρώσει 800 χιλιάδες ευρώ για να επεκταθεί. Η χρηματοδότηση υποστηρίχθηκε από ένα σημαντικό ιταλικό Family Office στον κλάδο των τροφίμων, το StartupGym και διάφορους αγγέλους επενδυτές.

 

Pietro Bini Smaghi, συνιδρυτής της Quisto: “Ο στόχος που έχουμε θέσει στους εαυτούς μας είναι να αλλάξουμε την αγοραστική συνήθεια των λιανοπωλητών και των εστιατόρων. Το πραγματικό επίτευγμα θα είναι να κάνουμε την εμπειρία του αγοραστή διαδραστική και χωρίς τριβές, μειώνοντας το κόστος και προσφέροντας μεγαλύτερη αξία”.

 

Η Quisto ιδρύθηκε το 2022 από τους Stefano Raffaglio και Pietro Bini Smaghi και καθιστά τις αλυσίδες εφοδιασμού πιο αποτελεσματικές και βιώσιμες, φέρνοντας την αγορά Ho.Re.Ca. (Hotellerie-Restaurant-Café) στην ψηφιακή εποχή. Η πλατφόρμα είναι προσαρμοσμένη στους εμπόρους λιανικής πώλησης τροφίμων (π.χ. μπαρ, εστιατόρια, καταστήματα), δίνοντάς τους πρόσβαση σε μια πιο αποτελεσματική, ψηφιακή πλατφόρμα για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο και παρέχει πρόσβαση σε μεγάλη ποικιλία προϊόντων. Η πλατφόρμα βοηθά επίσης τους χρήστες να κλιμακώσουν τις εμπορικές τους δραστηριότητες και να βελτιώσουν τις σχέσεις με τους πελάτες χάρη στις ενσωματώσεις με τα υπάρχοντα δίκτυα πωλήσεων.

 

Stefano Raffaglio, συνιδρυτής της Quisto: “Ο λιανοπωλητής αναζητά την τιμή, αλλά θέλει την εξυπηρέτηση, την ποικιλία, την ευγένεια- ο αντιπρόσωπος πρέπει να βοηθηθεί να γίνει πρεσβευτής της μάρκας, σύμβουλος στα σημεία πώλησης- ο έμπορος πρέπει να εξελίξει την επιχείρησή του κάνοντάς την πιο αποτελεσματική και με βάση τα δεδομένα”.

 

Από την έναρξη της λειτουργίας τους, οι Ιταλοί καινοτόμοι έχουν μετρήσει πάνω από 2000 παραγγελίες από λιανοπωλητές, οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε έναν κατάλογο με πάνω από 5.000 προϊόντα.

 

Με αυτή την τελευταία επένδυση, η Quisto σχεδιάζει να συνεχίσει να επενδύει στην τεχνολογία, να διευρύνει την πελατειακή της βάση, να βελτιστοποιήσει το φάσμα των υπηρεσιών που προσφέρει στους διάφορους φορείς της εφοδιαστικής αλυσίδας και να βελτιώσει την αποδοτικότητα του go-to-market.

Exit mobile version