Σύμφωνα με στοιχεία, στο 99% των επιχειρήσεων η χρηματοοικονομική μοντελοποίηση και η πρόβλεψη εξακολουθούν να γίνονται με το ταπεινό υπολογιστικό φύλλο. Στον σημερινό, συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο, αυτό το εργαλείο έχει ξεπεραστεί. Τα λογιστικά φύλλα είναι συχνά ανακριβή, χρονοβόρα και μπορεί να επιδέχονται παρεμβάσεις από διάφορους τομείς της επιχείρησης με τα δικά τους σχέδια.
Η ανακριβής πρόβλεψη, που προκαλείται από τη στήριξη στα λογιστικά φύλλα, προκαλεί αναποτελεσματικές διαδικασίες για πολλές επιχειρήσεις και είναι επίσης αιτία για την απώλεια τριμηνιαίων στόχων. Με την καλύτερη πρόβλεψη, μπορούν να τεθούν ακριβέστεροι στόχοι και να εφαρμοστούν καλύτερα σχέδια για την επίτευξή τους.
Η Ramp, μια νεοφυής επιχείρηση που γεννήθηκε στο Λονδίνο, έχει αναπτυχθεί για να βοηθήσει να αλλάξει αυτό. Η νεοφυής επιχείρηση μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση για την κλιμάκωσή της.
Λεπτομέρειες χρηματοδότησης
- 4,7 εκατ. ευρώ (5 εκατ. δολάρια) που συγκεντρώθηκαν σε ένα γύρο εκκίνησης
- Του γύρου ηγήθηκαν η AlbionVC και η Eurazeo
- Η Triple Point Ventures συμμετείχε στο γύρο, μαζί με τους επενδυτές-αγγέλους Barnaby Hussey-Yeo CEO στην Cleo, και Stephane Kurgan, πρώην CEO στην King.com, μεταξύ άλλων.
Η Ramp ιδρύθηκε το 2018 και έχει ως στόχο να αφαιρέσει τις εικασίες από τις προβλέψεις. Η πλατφόρμα ανάλυσης εκτελεί σενάρια για να κάνει προβλέψεις μέσα σε λίγα λεπτά. Προβλέπει τη συμπεριφορά των πελατών, τα μελλοντικά έσοδα και την ετήσια ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Η ιδέα είναι ότι μπορεί να βάλει τέλος στις συνέπειες της λανθασμένης κατανομής των πόρων, της σπατάλης των δαπανών μάρκετινγκ, της υποεπένδυσης και των χαμένων στόχων.
Η ομάδα που εδρεύει στο Λονδίνο, με επικεφαλής τους Angus Lovitt, Daniel Marcus και Jan Pickard, δημιούργησε την πλατφόρμα με βάση τις προβλέψεις που βασίζονται σε κοορτές. Πρόκειται για μια τεχνική που εντοπίζει και αναλύει τη συμπεριφορά διαφορετικών ομάδων πελατών για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, από τη στιγμή της εγγραφής τους. Δεν έχει χρησιμοποιηθεί πραγματικά σε κλίμακα μέχρι τώρα, καθώς μπορεί να είναι πολύ περίπλοκη η δημιουργία των επιπέδων δεδομένων.
Η Ramp, όμως, χρησιμοποιεί πολλαπλά δυναμικά επιλεγμένα στατιστικά μοντέλα για διαφορετικές κοορτές σε οποιαδήποτε πρόβλεψη. Χρησιμοποιεί μια άποψη με γνώμονα τη μοντελοποίηση των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των διαφόρων μοχλών μιας επιχείρησης και με πρόσθετα μοντέλα για τη βελτιστοποίηση των εισροών, όπως η εποχικότητα και οι ζωντανές επιχειρήσεις.
Οι χρήστες της πλατφόρμας Ramp μπορούν να ελέγχουν τις εισροές και να καθορίζουν τις μετρήσεις αναφοράς που ταιριάζουν στις ανάγκες της επιχείρησής τους. Η πλατφόρμα δίνει επίσης τη δυνατότητα στις εταιρείες να συγκρίνουν άμεσα την πρόβλεψη με την πραγματικότητα και να δουν πόσο ακριβής είναι. Στη συνέχεια, η πρόβλεψη τοποθετείται παράλληλα με τις καθοδηγούμενες από δεδομένα, έξυπνες πληροφορίες που υποστηρίζονται από την κληρονομιά της ομάδας Ramp στην επιχείρηση.
Με απλά λόγια, το εργαλείο επιτρέπει τη γρήγορη και χωρίς τριβές πρόβλεψη, η οποία βοηθά τις οικονομικές και διοικητικές ομάδες να προβλέπουν καλύτερα τη συμπεριφορά των πελατών και τα μελλοντικά έσοδα, ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες δαπάνες μάρκετινγκ και οι χαμένοι στόχοι.
Από την έναρξή της, η νεοσύστατη επιχείρηση έχει ήδη αποκτήσει ένα αξιόπιστο χαρτοφυλάκιο πελατών τυχερών παιχνιδιών. Πρόσφατα καλωσόρισε τις Space Ape Games, FRVR- Pixel United και Netspeak Games. Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια για να υποστηρίξει τον εξορθολογισμό του onboarding ώστε να επιτρέψει την κλιμάκωση.