Όσον αφορά τα καταναλωτικά αγαθά, υπάρχουν δύο καθοριστικές τάσεις που ξεχωρίζουν αυτή τη στιγμή: η βιωσιμότητα και η οικονομική προσιτότητα. Έρχεται καθώς παλεύουμε με την πανταχού παρούσα κλιματική και περιβαλλοντική κρίση παράλληλα με την κλιμακούμενη κρίση του κόστους ζωής. Ως αποτέλεσμα, η κοινωνία μεταβαίνει σε πιο κυκλικές προσεγγίσεις και οι αγορές που βασίζονται σε συνδρομές βρίσκονται σε άνοδο.
Η Raylo, μια fintech με έδρα το Λονδίνο, επαναπροσδιορίζει τις επιλογές πληρωμών με τρόπο που επιτρέπει στους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στην τεχνολογία που χρειάζονται με βιώσιμο τρόπο. Η εταιρεία έχει πλέον αποκτήσει πιστοποίηση B-Corp και έχει αντλήσει νέα κεφάλαια για να επεκταθεί.
Λεπτομέρειες χρηματοδότησης
- Συγκεντρώθηκαν περίπου 124,9 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο μιας δανειακής χρηματοδοτικής διευκόλυνσης
- Η NatWest Bank και η Quilam Capital ηγήθηκαν του γύρου.
- Η νεοσύστατη επιχείρηση έχει συγκεντρώσει πάνω από 170 εκατ. ευρώ μέχρι σήμερα με την υποστήριξη της Octopus Ventures, της Macquarie Bank και της Telefónica
Με στόχο να ηγηθεί της αλλαγής στον τρόπο πώλησης και απόλαυσης των προϊόντων, η Raylo έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα που επιτρέπει στις εταιρείες να ενσωματώσουν ένα συνδρομητικό μοντέλο στις διαδικασίες πληρωμών. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση στην τεχνολογία που επιθυμούν, με έναν οικονομικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο. Η νεοφυής επιχείρηση, επομένως, εκδημοκρατίζει την πρόσβαση σε premium τεχνολογικά προϊόντα και το κάνει αυτό μετριάζοντας παράλληλα τις περιβαλλοντικές συνέπειες.
Η Raylo, που ιδρύθηκε το 2019, αντιμετωπίζει πολύ επίκαιρα ζητήματα και ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για πιο ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Με την υιοθέτηση του Raylo Pay, οι λιανοπωλητές μπορούν να προσθέσουν μια νέα ροή εσόδων από συνδρομές που αυξάνει τη μετατροπή των πελατών, προσφέροντας παράλληλα μια πιο προσιτή και βιώσιμη επιλογή στο ταμείο.
Οι λιανοπωλητές πληρώνονται εκ των προτέρων και στο ακέραιο (μηδενικές χρεώσεις) για κάθε αγορά, ενώ οι καταναλωτές πληρώνουν μόνο ένα κλάσμα του κόστους του προϊόντος κατά τη διάρκεια της συνδρομής. Όταν οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αναβαθμίσουν, τα παλιά προϊόντα επιστρέφονται και εισέρχονται στην κυκλική διαδικασία ανακαίνισης και επαναχρησιμοποίησης της Raylo για μέγιστη διάρκεια ζωής και βιωσιμότητα.
Η πλατφόρμα κινδύνου αξιοποιεί μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης και ανοικτά τραπεζικά δεδομένα για να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες και μέχρι στιγμής έχει επιτύχει να επιτύχει κορυφαία ποσοστά έγκρισης πιστώσεων στην αγορά για παραγγελίες ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, με μέση αξία παραγγελίας που υπερβαίνει τις 1.000 λίρες.
Η νεοσύστατη επιχείρηση έχει σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη κατά το προηγούμενο έτος. Ενώ πολλές εταιρείες έχουν πληγεί από την οικονομική αναταραχή, η Raylo κατάφερε στην πραγματικότητα να προχωρήσει μπροστά, ικανή να προσφέρει μια έγκυρη λύση στους σημερινούς δύσκολους καιρούς. Η βάση των συνδρομητών της φέρεται να έχει αυξηθεί πάνω από 100% σε ετήσια βάση και, η εταιρεία αναμένει ότι η ανάπτυξη θα επιταχυνθεί, καθώς ο επίμονα υψηλός πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο σημαίνει ότι οι καταναλωτές απαιτούν όλο και περισσότερο πρόσβαση στα προϊόντα που χρειάζονται με χαμηλή μηνιαία συνδρομή. Η εταιρεία άντλησε 7,5 εκατ. ευρώ το περασμένο καλοκαίρι και αυτή η νέα δανειακή διευκόλυνση σηματοδοτεί μια σαφή ένδειξη εμπιστοσύνης στις δυνατότητές της να επεκταθεί.