Η Reasoned Art συγκέντρωσε 1,4 εκ. ευρώ για να εισέλθει στην κορεατική αγορά με το Web3 project Monuverse

Η Reasoned Art, μια ιταλική νεοφυής επιχείρηση στον τομέα της τεχνολογίας της τέχνης, που ιδρύθηκε από τους Giulio Bozzo και Andrea Marec, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση ενός γύρου εκκίνησης ύψους 1,4 εκατομμυρίων ευρώ με τη συμμετοχή της Woori Technology Investment, ενός από τα κορυφαία επενδυτικά κεφάλαια της Νότιας Κορέας.

 

Στον επενδυτικό γύρο ακολούθησαν οι προηγούμενοι επενδυτές LVenture Group και Rosario Bifulco, και εισήλθαν οι B-Heroes, MetaVenture Holding, Urania, καθώς και αρκετοί Ιταλοί επιχειρηματικοί άγγελοι.

 

“Διευκολύνουμε την πρόσβαση σε εμπειρίες web3 δημιουργώντας πολύτιμο περιεχόμενο που συνδυάζει το φυσικό και το ψηφιακό, την παράδοση και την καινοτομία, προκειμένου να προωθήσουμε τη γνώση της ψηφιακής ιδιοκτησίας”, λέει ο Giulio Bozzo. “Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε στο πλευρό μας Ιταλούς και Κορεάτες επενδυτές που πιστεύουν στο όραμά μας και μας υποστηρίζουν σε αυτή τη συναρπαστική πρόκληση”.

 

Με τη νέα χρηματοδότηση, η εταιρεία σχεδιάζει να συνεχίσει την επέκτασή της, εστιάζοντας στην ανάπτυξη του έργου Monuverse.

 

Το Monuverse στοχεύει στη διατήρηση και την ενίσχυση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της ψηφιακής τέχνης και των δυνατοτήτων του Web3: το τρισδιάστατο μοντέλο ενός μνημείου επανερμηνεύεται από έναν ψηφιακό καλλιτέχνη, δημιουργώντας έτσι ένα νέο έργο τέχνης που πιστοποιείται μέσω του NFT.

 

Το έργο ξεκίνησε με την Αψίδα της Ειρήνης στο Μιλάνο – με την πώληση των πρώτων 1.111 NFT – και θα συνεχίσει να εξερευνά διαφορετικές ιστορικές περιόδους και γεωγραφικά πλαίσια.

 

Σύμφωνα με τον Bozzo, ο οποίος είναι πτυχιούχος στη Διατήρηση και Ανάδειξη της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, το Monuverse στοχεύει να αποτελέσει σημείο αναφοράς για το μέλλον της εκπαίδευσης στις ανθρωπιστικές επιστήμες, δηλαδή ένα συμμετοχικό και ελκυστικό οικοσύστημα στο οποίο θα βιώνονται η τέχνη και ο πολιτισμός με καινοτόμο τρόπο.

 

Η νεοσύστατη επιχείρηση ξεκίνησε το ταξίδι της στο Web3 τον Ιανουάριο του 2021 αναπτύσσοντας μια ψηφιακή πλατφόρμα πώλησης έργων τέχνης και στη συνέχεια υλοποιώντας υπηρεσίες B2B με διάφορες μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Adidas Originals και Bulgari.

 

Exit mobile version