Η Red Points συγκεντρώνει 20 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της παγκόσμιας ανάπτυξης

Λέγεται ότι βρισκόμαστε στη μέση μιας έκρηξης της ηλεκτρονικής απάτης. Πράγματι, οι επωνυμίες και οι εταιρείες έρχονται συνεχώς αντιμέτωπες με την απάτη των επωνυμιών και τις αναδυόμενες μορφές απειλών, ενώ η αυξανόμενη ψηφιοποίηση της κοινωνίας και της οικονομίας έχουν αναμφίβολα επιταχύνει τόσο την ποικιλία αυτών των ζητημάτων όσο και τη συχνότητα εμφάνισής τους. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, η διαδικτυακή απάτη και τα πλαστά προϊόντα κοστίζουν σήμερα στην παγκόσμια οικονομία εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.

 

Γεννημένη στη Βαρκελώνη, η Red Points δραστηριοποιείται από το 2014 για την προστασία των πελατών από τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι διαδικτυακές μάρκες. Μετρά ως πελάτες της διάσημα ονόματα όπως η Hugo Boss και η Ρεάλ Μαδρίτης, βοηθώντας τους να αντιμετωπίσουν την ψηφιακή παραχάραξη. Τώρα, η startup εξασφάλισε νέα κεφάλαια για να συνεχίσει να αναπτύσσεται, καθώς η ζήτηση για προστασία από την ηλεκτρονική απάτη και την κατάχρηση εμπορικών σημάτων συνεχίζει να κλιμακώνεται παγκοσμίως.

 

Οι λεπτομέρειες:

 

Στόχος της Red Points είναι να ανακτήσει τα ψηφιακά έσοδα. Η πλατφόρμα SaaS της χρησιμοποιείται από εμπορικά σήματα για την καταπολέμηση των απομιμήσεων, της προστασίας της ιδιωτικής ζωής, της πλαστοπροσωπίας και της κατάχρησης της διανομής.  Λειτουργεί σαρώνοντας το διαδίκτυο για να χρηματοδοτεί και να εξουδετερώνει αυτόματα αυτές τις επιθέσεις στο διαδίκτυο που κλέβουν έσοδα από τις μάρκες. Η πλατφόρμα ανάκτησης εσόδων προσφέρει ισχυρή προστασία των εμπορικών σημάτων στο διαδίκτυο, παρέχοντας ορατότητα σε διαδικτυακές αγορές, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους, εφαρμογές και πλατφόρμες NFT.

 

Τους τελευταίους 12 μήνες, η συνολική αξία των καταχωρίσεων απομιμήσεων που κατέβηκαν από την Red Points ξεπέρασε τα 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ – γεγονός που δείχνει ότι υπάρχει πραγματικά ανάγκη για ένα τέτοιο προϊόν.

 

Η λύση SaaS λειτουργεί αυτόματα για λογαριασμό των εμπορικών σημάτων, λειτουργώντας σε 24ωρη βάση, προσφέροντας στις εταιρείες μεγαλύτερη ασφάλεια σε αυτόν τον διαδικτυακό και ψηφιακό κόσμο. Καθώς η ζήτηση για το προϊόν συνεχίζει να αυξάνεται, η νεοφυής επιχείρηση που ιδρύθηκε στη Βαρκελώνη επικεντρώνεται πλέον στην κερδοφόρα ανάπτυξη και έχει πλέον φτάσει σε πάνω από 1000 εταιρικούς πελάτες με υπαλλήλους που εδρεύουν στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Ασία.

 

Τον περασμένο μήνα, η Red Points έγινε επίσης πιστοποιημένη εταιρεία B Corp, μια αποκλειστική διάκριση που αναγνωρίζει τα αυστηρά κοινωνικά και περιβαλλοντικά πρότυπα ενός οργανισμού και τη δέσμευσή του για ένταξη, ισότητα και αναγεννητικές πρωτοβουλίες. Μέσω της καταπολέμησης του δόλιου εμπορίου και της απάτης, η Red Points υποστηρίζει έναν πιο δίκαιο, ασφαλή και βιώσιμο ψηφιακό κόσμο.

 

Σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλο Laura, αυτή η δέσμευση για την προστασία της ζώνης είναι ο βασικός στόχος και θα συνεχίσει να είναι.

Exit mobile version