Η SaaS startup Beekeeper συγκεντρώνει 50 εκατομμύρια ευρώ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εργαζομένων πρώτης γραμμής

Η πραγματικότητα είναι ότι οι εργαζόμενοι πρώτης γραμμής και οι εργαζόμενοι χωρίς γραφείο, οι οποίοι αποτελούν έναν αυξανόμενο αριθμό ανθρώπων παγκοσμίως, χρειάζονται καλύτερα ψηφιακά εργαλεία. Με τον τρόπο αυτό, μπορούν να συνδεθούν και να εμπλακούν καλύτερα με τις επιχειρήσεις, τους διευθυντές και τις ευρύτερες ομάδες τους – δημιουργώντας πιο επιτυχημένα, παραγωγικά και πιο ευτυχισμένα εργατικά δυναμικά.

 

Με στόχο να το προσφέρει αυτό είναι η Beekeeper, μια νεοφυής επιχείρηση που γεννήθηκε στη Ζυρίχη. Η startup μόλις συγκέντρωσε 50 εκατομμύρια ευρώ, φτάνοντας σε συνολική χρηματοδότηση άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ.

Οι λεπτομέρειες:

Η startup έχει πλέον φτάσει σε συνολική χρηματοδότηση άνω των 100 εκατ. ευρώ, υπερδιπλασιάζοντας τα έσοδα από την έναρξη της πανδημίας.

 

Η Beekeeper ιδρύθηκε το 2012 και σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για τους εργαζόμενους χωρίς γραφείο, οι οποίοι – παρά το γεγονός ότι αντιπροσωπεύουν το 80% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού – δεν έχουν εξυπηρετηθεί επαρκώς όσον αφορά την τεχνολογία στο χώρο εργασίας. Με το Frontline Success System της Beekeeper, οι εταιρείες μπορούν να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες που βασίζονται στο χαρτί, να επικοινωνούν με τους υπαλλήλους σε πραγματικό χρόνο από οπουδήποτε και να βελτιώνουν τη δέσμευση, την παραγωγικότητα και την ασφάλεια των ομάδων πρώτης γραμμής.

 

Η startup υπήρξε ένας από τους ηγέτες στο χώρο του HR SaaS, βοηθώντας τις ομάδες να παραμένουν καλύτερα ικανοποιημένες και αφοσιωμένες, βλέποντας από νωρίς τα οφέλη από αυτό και απολαμβάνοντας τη στροφή που επηρεάζεται από την πανδημία προς καλύτερες εταιρικές κουλτούρες.

 

Καθώς η scaleup έχει πλέον φτάσει στη 10η επέτειό της, συνεχίζει να παρουσιάζεται ως καινοτόμος στον χώρο αυτό – συνεχίζοντας να επινοεί νέες ιδέες για την εξυπηρέτηση του εργατικού δυναμικού πρώτης γραμμής σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία έχει επίσης προσθέσει νέες δυνατότητες στην πλατφόρμα της, το σύστημα επιτυχίας Frontline του Beekeeper. Η νέα σουίτα προϊόντων περιλαμβάνει:

 

Frontline Workspace: Στον πυρήνα του προϊόντος και στοχεύει στη βελτίωση της πρόσβασης σε γενικές πληροφορίες για τους εργαζόμενους (συμπεριλαμβανομένων των βάρδιας, των εκκαθαριστικών σημειωμάτων και της κατάρτισης), ενθαρρύνοντας την αμφίδρομη επικοινωνία σε όλη την ομάδα και, δίνοντας στους εργαζόμενους πρώτης γραμμής διαισθητικά εργαλεία για να εργάζονται πιο αποτελεσματικά

Παραπομπές εργαζομένων: Καθώς οι επιχειρήσεις πρώτης γραμμής πασχίζουν να καλύψουν τις ανοιχτές θέσεις εργασίας, η λύση Employee Referrals της Beekeeper βοηθά τις εταιρείες να καλύπτουν θέσεις ταχύτερα, να διατηρούν περισσότερους εργαζομένους και να μειώνουν το κόστος πρόσληψης.

Ενσωμάτωση εργαζομένων: Μια κλιμακούμενη λύση για την ταχύτερη και με μικρότερο κόστος εισαγωγή νέων υπαλλήλων. Ενεργοποιεί τους νέους υπαλλήλους από την πρώτη ημέρα και βελτιστοποιεί τον κύκλο ζωής των εργαζομένων με ένα σχέδιο επικοινωνίας που ενισχύει τα κρίσιμα σημεία επαφής της διαδρομής των νέων υπαλλήλων.

Διαχείριση ασφάλειας: Μια λύση διαχείρισης ασφάλειας για κινητά, σχεδιασμένη για ομάδες πρώτης γραμμής, η οποία βελτιστοποιεί την κουλτούρα ασφάλειας με τέσσερις τρόπους: εκπαίδευση, πρόληψη ατυχημάτων, αναφορά ατυχημάτων και μετρήσεις ασφάλειας.

 

Από το 2020, η Beekeeper έχει σημειώσει εξαιρετική ανάπτυξη με χιλιάδες επιχειρηματικές τοποθεσίες πρώτης γραμμής να χρησιμοποιούν πλέον την πλατφόρμα Beekeeper σε περισσότερες από 150 χώρες, γεγονός που συνεχίζει να κεντρίζει την προσοχή των επενδυτών.  Από τη φιλοξενία και το λιανικό εμπόριο έως τη μεταποίηση και τις κατασκευές, η Beekeeper βοηθά τους πελάτες σε βασικούς κλάδους πρώτης γραμμής να ευδοκιμήσουν κατά τη διάρκεια της προ και μετά την πανδημία εποχής.

Exit mobile version