Η Sensaterra “σήκωσε” 1 εκατ. ευρώ για τη λύση προμήθειας ποτών B2B

Κατά μέσο όρο πίνουμε 4 ζεστά ροφήματα την ημέρα. Είτε το τσάι, ο καφές ή η σοκολάτα είναι το ποτό της επιλογής σας, αυτό αντιπροσωπεύει μια τεράστια αγορά – η αξία της οποίας σύμφωνα με την Statista ανέρχεται σε 763 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023. Η νεοσύστατη εταιρεία Sensaterra με έδρα το Παρίσι αξιοποιεί αυτή την αγορά με την πλατφόρμα της που συνδέει εταιρείες, ξενοδοχεία και χώρους συνεργασίας με διάφορες λύσεις για την προμήθεια ζεστών ροφημάτων.

 

Η ομάδα μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση ύψους 1 εκατ. ευρώ για να επεκταθεί. Η επένδυση προέρχεται από ιστορικούς επενδυτές, μεταξύ των οποίων ο Denis Fayolle, ο οποίος είναι συνιδρυτής των LaFourchette.com, Habiteo, Manawa, Singulart και Farmitoo, και ήταν ο πρώτος επιχειρηματικός άγγελος των ManoMano και Zensoon.

 

Η Sensaterra ιδρύθηκε το 2020 από τους Camille Rodriguez, Maxence Béguin, Clément Marty και Denis Fayolle και προσφέρει μια ευρεία γκάμα καφέδων, τσαγιών, τσαγιών από βότανα, σοκολάτες, εξοπλισμό και αξεσουάρ, απευθείας από προσεκτικά επιλεγμένους τεχνίτες στην Ευρώπη. Τα προμηθεύει σε εταιρείες, ξενοδοχεία και χώρους συνεργασίας, παρέχοντας μια λύση με το κλειδί στο χέρι. Προσφέρει ένα πλήρες φάσμα προμήθειας ζεστών ροφημάτων, συμπεριλαμβανομένης της ενοικίασης, και της αγοράς επαγγελματικών και ημιεπαγγελματικών μηχανών καφέ, συμπεριλαμβανομένης της εξυπηρέτησης μετά την πώληση, καθώς και μηνιαία παράδοση καφέ, τσαγιού και τσαγιού βοτάνων απευθείας από ανεξάρτητους τεχνίτες.

 

Camille Rodriguez, Co-CEO: “Η τοποθέτηση της Sensaterra είναι μοναδική στην αγορά B2B επειδή προσφέρουμε μια πλήρη υπηρεσία με το κλειδί στο χέρι (εξοικονομώντας χρόνο) καθώς και απευθείας προϊόντα από μικρούς παραγωγούς. Αυτή η τελευταία πτυχή μας δίνει τη μοναδική δυνατότητα να δημιουργήσουμε έναν ευρωπαϊκό παίκτη στον τομέα των ζεστών ροφημάτων”.

 

Ο στόχος είναι να βοηθήσουμε όλους τους καταναλωτές να καταναλώνουν καλύτερα και σε πιο δίκαιη τιμή. Με τις επιλογές ενοικίασης, προσφέρει επίσης μια κυκλική και οικονομικά βιώσιμη επιλογή.

 

Maxence Béguin, Co-CEO της Sensaterra: “Οι εταιρείες είναι πολύ δεκτικές σε αυτή τη νέα προσφορά, επειδή τους επιτρέπει να εργαστούν για τη στρατηγική τους για την ΕΚΕ, ενώ παράλληλα μειώνουν δραστικά τον ετήσιο λογαριασμό τους (σε σύγκριση με λύσεις με κάψουλες ή αυτόματους διανομείς ειδικότερα)”.

 

Με αυτή τη νέα επένδυση, η startup θα επιταχύνει την ανάπτυξή της στην ευρωπαϊκή αγορά και θα φέρει ένα ψηφιακό μέλλον στην αγορά προμήθειας ποτών. Επί του παρόντος, ο ιστότοπος μετρά εκατοντάδες Γάλλους, Γερμανούς και Ιταλούς τεχνίτες που έχουν επιλεγεί για να πωλούν στην πλατφόρμα. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί η ποιότητα των προϊόντων, η διαφάνεια όσον αφορά την προέλευση και τη σύνθεση και η δίκαιη αποζημίωση των μικρών παραγωγών. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει επίσης συνεργαστεί με εταιρείες όπως η De’Longhi, η Krups και η Melitta από την πλευρά του εξοπλισμού.

Exit mobile version