Η νεοφυής επιχείρηση Shopstory της Κάτω Αυστρίας παρέχει μια πλατφόρμα για ηλεκτρονικά καταστήματα που τα βοηθά να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες και να αυξήσουν τις επιδόσεις τους. Με λίγα κλικ μπορούν να εκτελούν διαφημιστικές καμπάνιες και πολλές άλλες επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Ιδρύθηκε το 2020 και οι ιδρυτές έθεσαν εξαρχής ως στόχο να κάνουν την αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου πιο διαφανή και δίκαιη με μια πλατφόρμα χωρίς κώδικα που επιτρέπει στα ηλεκτρονικά καταστήματα να αυτοματοποιήσουν διαδικασίες που προσφέρουν πραγματικά απόδοση. Κάθε πελάτης λαμβάνει διαρκώς ατομικές συστάσεις για περισσότερες επιδόσεις, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν με λίγα κλικ.
Παρά τις οικονομικές προκλήσεις για τις επενδύσεις νεοφυών επιχειρήσεων, η εταιρεία εξασφάλισε μια επιτυχημένη χρηματοδότηση ύψους 1 εκατ. ευρώ. Στους νέους επενδυτές περιλαμβάνονται η Hardlymountain Capital και η Calm/Storm, δύο διάσημα αυστριακά κεφάλαια. Στο γύρο συμμετείχαν επίσης οι υφιστάμενοι επενδυτές, όπως οι Hansi Hansmann, tecnet και Patrick Pöschl. Σύμφωνα με τον συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο Sebastian Schwelle, σύντομα θα ακολουθήσει άλλος ένας γύρος χρηματοδότησης.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε δύο ισχυρούς εταίρους στο σκάφος με την Hardlymountain Capital και την Calm/Storm, οι οποίοι μοιράζονται το όραμά μας και θα μας υποστηρίξουν με την τεχνογνωσία και το δίκτυό τους”, προσθέτει ο Schwelle.
Η Shopstory σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα νέα κεφάλαια για να αυξήσει την ομάδα της και να προσλάβει έμπειρους ηγέτες. Η startup στοχεύει επίσης να βελτιώσει το προϊόν της και να δημιουργήσει μια πλατφόρμα χωρίς κώδικα που θα επιτρέπει στην κοινότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου να μοιράζεται τις γνώσεις της και να αυτοματοποιεί και να διανέμει τις διαδικασίες.
Οι χρήστες θα μπορούν σύντομα να επιλέγουν από μια βιβλιοθήκη έτοιμων προς χρήση αυτοματισμών που έχουν δημιουργηθεί από ειδικούς και να τους ενεργοποιούν με μερικά κλικ. Οι ειδικοί μπορούν να γίνουν δημιουργοί και να παράγουν παθητικό εισόδημα με την τεχνογνωσία τους. “Αναγνωρίσαμε γρήγορα ότι οι πελάτες μας αγαπούν τους έτοιμους προς χρήση αυτοματισμούς μας και γι’ αυτό το βήμα αυτό ήταν μόνο λογικό για εμάς”, πρόσθεσε ο Schwelle.
Η Shopstory έχει παρουσιάσει αξιοσημείωτη ανάπτυξη από τον Σεπτέμβριο του 2020, οπότε και απέκτησε τον πρώτο πελάτη λογισμικού και πέτυχε το πρώτο εκατομμύριο ευρώ σε ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα (ARR) σε λιγότερο από 24 μήνες. Η νεοφυής επιχείρηση δραστηριοποιείται πλέον σε τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες και έχει περισσότερα σχέδια επέκτασης.
“Βλέπουμε μια τεράστια ευκαιρία για τη λύση μας, καθώς τα ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουν όλο και μεγαλύτερες προκλήσεις για να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό και να ευχαριστήσουν τους πελάτες τους”, λέει ο Robert Böhm, συνιδρυτής και CTO της Shopstory.