Η Shopstory συγκέντρωσε 2,2 εκατομμύρια ευρώ για να ενδυναμώσει τα brands ηλεκτρονικού εμπορίου με καλύτερα εργαλεία μάρκετινγκ

Οι ομάδες μάρκετινγκ πίσω από τα brands ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν μερικούς πολύ μεγάλους αντιπάλους να αντιμετωπίσουν. Με γίγαντες όπως η Amazon να καταλαμβάνουν τόσο πολύ χώρο και να έχουν τον προϋπολογισμό και τους πόρους για να το διατηρήσουν έτσι, η απόκτηση προβολής και νέων πελατών στο διαδίκτυο μπορεί να είναι μια δύσκολη μάχη. Για τους μικρότερους διαδικτυακούς λιανοπωλητές, οι οποίοι συχνά δεν διαθέτουν ειδική ομάδα μάρκετινγκ ή προϋπολογισμό, είναι ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση και ο κόσμος του Google Ads και του SEO μπορεί να είναι μια συντριπτική σφαίρα.

 

Με στόχο να το κάνει απλό παρέχοντας λογισμικό που κάνει τη σκληρή δουλειά, η Shopstory μόλις συγκέντρωσε 2,2 εκατομμύρια ευρώ για να ταρακουνήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο με καινοτόμο martech.

 

Ο νέος γύρος χρηματοδότησης ύψους 2,2 εκατομμυρίων ευρώ ηγήθηκε από το tecnet equity, το Startup300 και τους business angels Patrick Pöschl (Συνιδρυτής του Scalable Capital) και Hansi Hansmann. Επίσης, στον γύρο χρηματοδότησης συμμετέχει η ιδρυτική ομάδα της Coinpanion, συμπεριλαμβανομένου του Διευθύνοντος Συμβούλου Alexander Valtingojer.

 

Η χρηματοδότηση έρχεται αμέσως μετά το γεγονός ότι η startup πέρασε το καλοκαίρι στο rebranding – ήταν προηγουμένως γνωστή ως boomerank και αντικατοπτρίζει μια μεγάλη ώθηση για μια νέα στρατηγική. Το κεφάλαιο θα χρησιμοποιηθεί κυρίως για την περαιτέρω ανάπτυξη του λογισμικού στον τομέα της επιχειρηματικής ευφυΐας και για την προώθηση της γεωγραφικής επέκτασης.

 

H Shopstory ιδρύθηκε το 2020 από τους Sebastian Schwelle, Robert Böhm και Roman Schweiger, και λειτουργεί με βάση το όραμα της δημιουργίας μιας αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι πιο διαφανής και δίκαιη. Η λύση SaaS λειτουργεί σαν ένας έξυπνος βοηθός μάρκετινγκ απόδοσης για διαδικτυακούς λιανοπωλητές, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τις επωνυμίες να αυξήσουν τις πωλήσεις, την κερδοφορία, την προβολή και τη συνολική ανταγωνιστικότητα.

 

Το λογισμικό εστιάζει στη βελτίωση της απόδοσης στο διαδίκτυο, ανεξάρτητα από το αν η εταιρεία διαθέτει μόνο στοιχειώδη τεχνογνωσία μάρκετινγκ ή αν διαθέτει ακόμη και έναν εσωτερικό υπεύθυνο μάρκετινγκ απόδοσης. Αυτό το επιτυγχάνει παρέχοντας στοχευμένη υποστήριξη στους τομείς της βελτιστοποίησης και της διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης (π.χ. Google Ads).

 

Το εργαλείο παρακολουθεί επίσης τους ανταγωνιστές, παρέχει πληροφορίες για καμπάνιες και αναρτήσεις ιστολογίου, αυτοματοποιεί την έρευνα λέξεων-κλειδιών και παρέχει στους ιδιοκτήτες καταστημάτων διαισθητικές αναφορές απόδοσης. Η επιτυχία του λογισμικού μπορεί να μετρηθεί με συγκεκριμένους αριθμούς: σε ένα πολύ απαιτητικό περιβάλλον αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα με συνολική πτώση άνω του 40% το πρώτο εξάμηνο του 2022, οι πελάτες της Shopstory, από την άλλη πλευρά, μπόρεσαν να αυξήσουν την απόδοσή τους στις διαφημιστικές δαπάνες (ROAS) πάνω από 20%.

Exit mobile version