Η Sizekick συγκεντρώνει 1,3 εκατ. ευρώ για να μειώσει τις επιστροφές ρούχων στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η ομορφιά των ηλεκτρονικών αγορών είναι η ευκολία εύρεσης νέων πραγμάτων, αλλά από την άλλη πλευρά, τα πράγματα στην οθόνη τείνουν να είναι λίγο διαφορετικά από το πώς ταιριάζουν από κοντά.

 

Η αγορά και η επακόλουθη επιστροφή ρούχων, επειδή δεν έχουν το σωστό μέγεθος ή δεν ταιριάζουν, είναι ένας καθημερινός πονοκέφαλος για τους ηλεκτρονικούς εμπόρους μόδας. Και όχι μόνο αυτό, αλλά συνεπάγεται τεράστιο αποτύπωμα άνθρακα και εμποδίζει τις προσπάθειες του κλάδου να γίνει πιο βιώσιμος.

 

Η Sizekick, που ιδρύθηκε το 2022, έχει ως στόχο να περιορίσει το πρόβλημα. Η νεοφυής επιχείρηση μόλις συγκέντρωσε 1,3 εκατ. ευρώ σε νέα χρηματοδότηση, καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της. Η Hohenstein ηγείται της χρηματοδότησης και έχει ενταχθεί ως στρατηγικός εταίρος επιλογής. Η εταιρεία παρέχει διαπιστευμένες και ανεξάρτητες υπηρεσίες, όπως δοκιμές, πιστοποίηση, έρευνα και ανάπτυξη κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων και εκπαίδευση για περισσότερα από 75 χρόνια.

 

Η Sizekick, που ιδρύθηκε από τους Jake Lydon και David Oldeen, αναπτύχθηκε για να λύσει το μεγαλύτερο πρόβλημα των online εμπόρων μόδας – τις περιττές επιστροφές και την αβεβαιότητα των καταναλωτών ως προς το μέγεθος.

 

Η εταιρεία με έδρα το Μόναχο χρησιμοποιεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και όρασης υπολογιστών για να προτείνει το σωστό μέγεθος ρούχων στους πελάτες στα ηλεκτρονικά συνεργαζόμενα καταστήματα. Με το “Sizekick Button”, οι διαδικτυακοί αγοραστές λαμβάνουν το ακριβές μέγεθος ρούχων τους μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, χρησιμοποιώντας μόνο ένα smartphone.

 

Ως εκ τούτου, η Sizekick ανακουφίζει την προσωπική απογοήτευση από το μέγεθος που συχνά βιώνεται μετά από ηλεκτρονικές αγορές, ενώ παράλληλα μειώνει τις περιττές επιστροφές και τις σχετικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Το κουμπί μπορεί να ενσωματωθεί εύκολα στις ιστοσελίδες των διαδικτυακών εμπορικών σημάτων.

Exit mobile version