Για πολλούς, η περιποίηση του δέρματος μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο. Από το να γνωρίζουν ποια προϊόντα λειτουργούν και ποια όχι, μέχρι το να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ποιοτικές λύσεις με προσιτό κόστος, πολλοί καταναλωτές παλεύουν με τον κόσμο της περιποίησης της επιδερμίδας. Είναι κάτι που επηρεάζει την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων, αλλά η πρόσβαση σε δερματολογικά υποστηριζόμενα προϊόντα απλά δεν είναι τόσο προσιτή.
Στόχος της Skin + Me είναι να το αλλάξει αυτό, υιοθετώντας μια πιο φιλική προς τον καταναλωτή συνταγή και εξατομικευμένη προσέγγιση στην περιποίηση της επιδερμίδας. Η πλατφόρμα της νεοφυούς επιχείρησης έχει αρχίσει να γίνεται όλο και πιο δημοφιλής και τώρα, έκλεισε νέα χρηματοδότηση για να συνεχίσει να αναπτύσσεται.
Λεπτομέρειες χρηματοδότησης
- Πάνω από 11 εκατομμύρια ευρώ (10 εκατομμύρια λίρες) συγκεντρώθηκαν σε έναν γύρο χρηματοδότησης Σειράς Β
- Επικεφαλής της επένδυσης ήταν η Octopus Ventures
- Αυτό έρχεται καθώς η εταιρεία αναφέρει ανάπτυξη 100% από έτος σε έτος για να γίνει ταμειακά αποδοτική σε μόλις δύο χρόνια.
Ξεκινώντας το 2020, η Skin + Me έχει αναπτύξει μια υπηρεσία τηλεδερματολογίας με γνώμονα τον αντίκτυπο. Η νεοσύστατη επιχείρηση προσφέρει εξατομικευμένες θεραπείες που έχουν συνταγογραφηθεί με ενεργά συστατικά μόνο με ιατρική συνταγή για πελάτες που επιθυμούν να αντιμετωπίσουν δερματικές παθήσεις όπως η ακμή, η ροδόχρου ακμή, οι σκοτεινές κηλίδες και η μελάγχρωση ή δερματικές ανησυχίες όπως οι ορατοί πόροι, οι λεπτές γραμμές ή η υφή.
Οι χρήστες απλώς συμπληρώνουν ένα ερωτηματολόγιο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα και στη συνέχεια μπορούν να εγγραφούν σε ένα εξατομικευμένο σχέδιο περιποίησης της επιδερμίδας. Τα θεραπευτικά μονοπάτια σχεδιάζονται από συμβούλους δερματολόγους και διατυπώνονται από φαρμακοποιούς συνταγογράφους.
Αναφέρεται ότι το 24% του πληθυσμού του Ηνωμένου Βασιλείου αναζητά κάθε χρόνο θεραπείες για δερματικά προβλήματα – και δεν λαμβάνει τη βοήθεια που χρειάζεται.
Η Skin + Me διαπίστωσε, σε μια έρευνα της μάρκας, ότι οι πελάτες σημειώνουν 133% βελτίωση στο δέρμα τους, με μια μέση αρχική βαθμολογία 3/10 πριν από την επεξεργασία να αυξάνεται σε 7/10 μετά από 12 εβδομάδες χρήσης του προϊόντος. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει συνταγογραφήσει προϊόντα σε εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο – βοηθώντας τους ανθρώπους να αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.
Αυτά τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν από την ομάδα της ιατρικής τεχνολογίας για την επιτάχυνση της ανάπτυξης μέσω συνεχών καινοτομιών στην εξατομικευμένη φροντίδα του δέρματος και νέων καναλιών μάρκετινγκ.