H SocialTalk κέρδισε 770.000 ευρώ για να αξιοποιήσει τη δύναμη του influencer marketing

Ενώ ο τίτλος του influencer ή η έννοια του influencer marketing μπορεί να μην υπήρχε πριν από μια δεκαετία, και ακόμη και να υπήρχε, έχει ληφθεί σοβαρά υπόψη μόνο τα τελευταία δύο χρόνια – είναι τώρα ένας απίστευτα ισχυρός επιχειρηματικός τομέας. Εταιρείες όλων των μεγεθών βασίζονται σε παράγοντες επιρροής για να πουλήσουν και να δημιουργήσουν ταυτότητα και φήμη.

 

Με στόχο να επωφεληθεί από αυτήν την αγορά – και να βοηθήσει τις εταιρείες να αξιοποιήσουν τη δύναμη της επιρροής – η πορτογαλική startup SocialTalk μόλις εξασφάλισε 770 χιλιάδες ευρώ σε νέα χρηματοδότηση με επικεφαλής την Insight Venture.

 

Η SocialTalk, που ιδρύθηκε το 2021, θέλει να εκδημοκρατίσει την αγορά των influencer, φέρνοντας σε εταιρείες σε όλο τον κόσμο όλων των μεγεθών την ευκαιρία να αξιοποιήσουν αυτό τον ισχυρό τύπο μάρκετινγκ. Η πλατφόρμα της εταιρείας δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να βρίσκουν γρήγορα influencers, να διαχειρίζονται τη σχέση τους και να παρακολουθούν την απόδοσή τους, όλα από μια κεντρική πλατφόρμα.

 

Είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και διαθέσιμο με ανταγωνιστική μηνιαία συνδρομή.

 

Οι ιδρυτές Francisco Ascensão (CEO) και Tiago Oliveira (CTO) δημιούργησαν τη SocialTalk, βασιζόμενοι στις δικές τους εμπειρίες στον κόσμο των influencer. Αναγνώρισαν ότι το influencer marketing είναι εδώ για να μείνει. Η δύναμη της σύστασης και της κοινωνικής απόδειξης αποδεικνύεται αδιαμφισβήτητη και μεταξύ των παραγόντων που επηρεάζουν περισσότερο την απόφαση να αγοράσετε ένα προϊόν ή να εμπιστευτείτε μια υπηρεσία.

 

Ενώ το influencer marketing αυξάνεται – παραμένει κάπως πρόκληση η πρόσβαση και η διαχείριση. Η συνεργασία με influencers χωρίς τη σωστή τεχνολογία έχει αποδειχθεί ότι είναι μια δαπανηρή και πολύπλοκη εργασία. Η SocialTalk ισχυρίζεται ότι μπορεί να εξοικονομήσει περίπου το 80% του χρόνου και των πόρων που διαφορετικά θα διατίθεντο στο influencer marketing. Είναι επίσης σε θέση να παρέχει περισσότερες πληροφορίες και μετρήσεις, βοηθώντας τις ομάδες να αναλύουν αποφάσεις και στρατηγικές.

 

Η SocialTalk χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να ταιριάξει προφίλ με εταιρίες – κάνοντας τη διαδικασία πολύ πιο βελτιωμένη και αποτελεσματική. Σύμφωνα με την ομάδα, αυτό αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση του influencer marketing.

 

Ο ευρύτερος στόχος είναι να γίνει η μετάβαση influencer marketing σε μια βιώσιμη διαδικασία. Η startup με έδρα τη Λισαβόνα θέλει επίσης να επανεξετάσει την κουλτούρα των influencer – απομακρυνόμενη από οποιεσδήποτε τοξικές συνδέσεις και χρησιμοποιώντας παράγοντες επιρροής για καλύτερη επικοινωνία και εκπαίδευση της κοινωνίας σε θέματα βιωσιμότητας.

 

Αυτή η νέα χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της ομάδας SocialTalk στα τμήματα τεχνολογίας, μάρκετινγκ και πωλήσεων. Θα βοηθήσει επίσης στη διεθνοποίηση της δραστηριότητάς της με επέκταση σε νέες παραταγμένες αγορές – μεταξύ άλλων σε όλη την Ευρώπη, τη LATAM και τις ΗΠΑ.

Exit mobile version