Η Sticky συγκεντρώνει 17 εκατ. ευρώ με στόχο να μεταμορφώσει την αξία των φυσικών χώρων

Η νεοσύστατη εταιρεία Sticky με έδρα το Λονδίνο, η οποία παρέχει ένα λειτουργικό σύστημα χωρίς κώδικα, μόλις εξασφάλισε σημαντική χρηματοδότηση για να φέρει επανάσταση στους φυσικούς χώρους και να βελτιώσει τις εμπειρίες των πελατών.

 

Εξειδικευμένη στη βελτιστοποίηση φυσικών χώρων, η Sticky συγκέντρωσε με επιτυχία 17 εκατ. ευρώ σε αρχική χρηματοδότηση. Με επικεφαλής τους διακεκριμένους επενδυτές επιχειρηματικών συμμετοχών του Ηνωμένου Βασιλείου, την Praetura Ventures, με την υποστήριξη της Cornerstone VC και τη συνέχεια της χρηματοδότησης από την SFC Capital και νέους επενδυτές αγγέλους, αυτός ο γύρος χρηματοδότησης τοποθετεί τη Sticky σε θέση να επεκτείνει την πελατειακή της βάση σε όλες τις παγκόσμιες αγορές αναψυχής και λιανικής πώλησης.

 

Σε μια εποχή όπου η μεγιστοποίηση των εσόδων χωρίς αύξηση των δαπανών είναι ζωτικής σημασίας και για τους δύο τομείς, η Sticky προσφέρει μια μετασχηματιστική λύση για τις επιχειρήσεις αναψυχής και λιανικής πώλησης. Αξιοποιώντας τα αυτοκόλλητα NFC, που ονομάζονται “stickies”, και το λειτουργικό σύστημα χωρίς κώδικα, το Sticky επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις αλληλεπιδράσεις και τις πληρωμές, μειώνοντας τις σε μόλις 10 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο. Με τη δυνατότητα δημιουργίας “ροών” για διάφορες εργασίες εντός φυσικών χώρων, όπως οι εύκολες πληρωμές, το Sticky δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αυξήσουν την αποδοτικότητα, τα έσοδα και την ικανοποίηση των πελατών.

 

Το Sticky, το οποίο ιδρύθηκε το 2019, έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από ένα εκατομμύριο “taps” καταναλωτών και την καθιέρωση συνεργασιών στους τομείς της φιλανθρωπίας, της γυμναστικής, της πρόσβασης στην εργασία και των ζωντανών εκδηλώσεων. Η πρόσφατη σπορά θα τους επιτρέψει να αναπτύξουν περαιτέρω το οικοσύστημα των συνεργατών τους και να εδραιώσουν τη θέση τους ως τη λύση για τις εγκαταστάσεις αναψυχής και λιανικής πώλησης.

 

Ο James Garner, συνιδρυτής της Sticky, τόνισε τις μεγάλες δυνατότητες της τεχνολογίας τους. Δηλώνοντας: “Στη Sticky, θεωρούμε τους φυσικούς χώρους ως πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία που μπορούν να αποφέρουν σημαντικά έσοδα. Η λύση μας χωρίς κώδικα και με χαμηλό κώδικα διευκολύνει την ταχεία καινοτομία, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τους φυσικούς τους χώρους και να αυξήσουν την κερδοφορία τους με ένα απλό πάτημα”.

 

Έρευνες δείχνουν ότι το 41% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα που προσφέρουν γρήγορη και βολική εμπειρία αγοράς. Γεφυρώνοντας το χάσμα online-offline και καθιστώντας τους φυσικούς χώρους ελκυστικούς και κερδοφόρους, το Sticky παρέχει στις επιχειρήσεις ένα πλεονέκτημα στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά.

 

Η τεχνολογία της Sticky επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κάνουν απρόσκοπτα up-sell και cross-sell, μειώνοντας τις προκλήσεις που συνήθως συνδέονται με την παραδοσιακή τεχνολογία των καταστημάτων. Για παράδειγμα, το window shopping αποκτά μια νέα διάσταση, καθώς τα καταστήματα μπορούν να δέχονται πληρωμές μέσω της βιτρίνας με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας. Επιπλέον, κάθε αυτοκόλλητο διαθέτει τα δικά του ξεχωριστά χαρακτηριστικά, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν την απόδοση κάθε αυτοκόλλητου και να μετρούν με ακρίβεια την απόδοση της επένδυσης.

Exit mobile version